Юлия
Рекрутер, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Lviv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3164450
Work experience
Рекрутер
from 09.2023 to now
(8 months)
Pilbud, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Пошук кандидатів: активний пошук та залучення кандидатів на вакантні позиції (Польща, Німеччина, Бельгія і тд.)
Розміщення вакансій на релевантних платформах, пошук бази даних претендентів, використання соціальних мереж та інші методи. Проведення співбесід: оцінка кваліфікації, досвіду роботи та навичок претендентів шляхом проведення телефонних чи особистих співбесід. Обговорення професійних та особистих характеристики кандидата. Оцінка кандидатів: аналіз резюме та презентацій, проведення професійних тестів, перевірка референсів та виконання інших процедур перевірки. Консультування та рекомендації: надання інформації та консультацій з вакансій та кар'єри для претендентів, а також рекомендації щодо вибору відповідних кандидатів для певних позицій. Організація та координація процесу найму: планування та організація зустрічей, узгодження графіків співбесід, взаємодія з кандидатами та іншими учасниками процесу найму. Встановлення та підтримка партнерських відносин: будівництво та підтримка співпраці з навчальними закладами, рекрутинговими агенціями, професійними організаціями та іншими партнерами. Ведення документації: підготовка та підписання трудових договорів із успішними кандидатами, заповнення необхідних документів та архівування всієї документації, пов'язаної з процесом найму.
• Просунутий рівень володіння мовою
• CRM
Рекрутер
from 04.2023 to 07.2023
(3 months)
ALP, Вся Україна (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Телефонні співбесіди з майстрами, розміщення вакансій на JOB платформах, укладання договорів з кандидатами, прийом вхідних дзвінків.
Рекрутер, менеджер
from 01.2018 to 09.2022
(4 years 8 months)
ФОП "Магнолія", Львов (Издательство, полиграфия)
Написання та публікація вакансій на сайтах пошуку роботи
Підбір цільових майданчиків для розміщення вакансій
Первинне спілкування з кандидатом на вакансію
Докладна розповідь про кожну вакансії
Супровід кандидата на вакансію на всіх етапах співбесіди
Формування та надсилання офера кандидату
Розв’язання організаційних питань перед першим робочим днем працівника
Кухар
from 09.2017 to 11.2017
(2 months)
Паляниця, Львов (Гостинично-ресторанный бизнес)
Приготовление бургеров, сендвичей, картошки фри и тд
Оператор вхідної лінії
from 11.2016 to 12.2016
(1 month)
Оптимальне таксі, Львів (Гостинично-ресторанный бизнес)
Приём входящих звонков с заказами такси
оператор-касир
from 08.2015 to 11.2015
(3 months)
УкрИнБанк, Львов (Банк, оплата платежей.)
Осуществляла операции по приему, учету, выдаче и хранению денежных средств и ценных бумаг с обязательным соблюдением правил, обеспечивающих их сохранность. Обслуживала клиентов по счетам, вкладам, переводам, банковским картам, оплатам комунальных услуг. Проводила валютно-обменные операции. Осуществляла расчеты с клиентами, продажу банковских продуктов. Вела на основе приходных и расходных документов кассовую книгу, сверяет фактическое наличие денежных сумм и ценных бумаг с книжным остатком. Составляла описи ветхих купюр, а также соответствующие документы с целью замены на новые. А так же составляла кассовую отчетность
Оператор-касир
from 10.2014 to 12.2014
(2 months)
гипермаркет Рукавичка, Львов (продажа продовольственных товаров)
Обслуживание клиентов на кассе и ведет кассовые документы.
Обеспечивание сохранность денежных средств. После закрытия магазина для клиентов сверкка наличных в кассе, в случае ошибки выявление и устранение ее; заполнение книги кассира-операциониста. Контроль запасов кассовой ленты для ККМ, приходных и расходных ордеров, шпагата, пломб и сопроводительных ведомостей для инкассации.
контроль наличия достаточного количества товара в торговом зале и при необходимости пополняет его.
Помощь покупателям при выборе товара, дает консультации покупателям по ассортименту товаров, предлагаемых к продаже в магазине, по потребительским свойствам и особенностям товаров.
Принятие участия в стимулировании продаж определенных видов товара, в рекламных акциях магазина: обращение вниманиея покупателей на заданный товар путем размещения его на самых просматриваемых местах, путем дополнительных консультаций покупателей по особенностям и преимуществам данного товара и иным способом.
Контроль наличия ценников на товар, их верным размещением и правильным указанием всей информации в ценнике (наименование товара, цена, вес и т.д.). Продавец наклеивает ценники, подготовленные и переданные ему товароведом или директором: после приемки и расстановки товара; после обновления цен; в случае обнаружение несоответствия ценника требованиям правил торговли; в других случаях по указанию директора или товароведа.
Участие в инвентаризации.
разрешение спорных вопросов с покупателями в отсутствие представителей администрации.
участие в проводимых для продавцов занятиях (обучении) по повышению уровня знаний по свойствам и особенностям продукции, мерчендайзингу товаров, работе на кассе и других знаний и навыков, необходимых в работе.
Участие в проводимых в магазине собраниях коллектива.
Информирование директора магазина обо всех внештатных ситуациях в своей работе.
Education
ЛТЕУ
Економический фак-ет, Учёт и аудит, Львов
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)
Підготовляти, систематизувати та узагальнювати інформацію про майно, зобов'язання та господарські операції підприємства
Формувати оптимальні схеми фінансових потоків на підприємстві, забезпечувати внутрішній контроль руху та концентрації коштів, надходження коштів від дебіторів та виконання зобов'язань компанії перед кредиторами
Вести бухгалтерський облік підприємств різних галузей (реєструвати факти господарської діяльності, їх вартісний вимір тощо)
Формувати фінансову звітність
Слідкувати за станом рахунку підприємства та зводити баланс до єдиного показника
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Russian — fluent
- English — average
- Ukrainian — fluent
References
Марченко Тетяна Володимирівна
Власниця, ФОП "Магнолія"
Additional information
Вміння адаптуватися, уміння працювати в команді, високий рівень тайм менеджменту, управління персоналом, креативність, стресостійка, швидко засвою нову інформацію, впевнений користувач ПК, знання англійської мови (Pre-Intermediate (A2).
Similar candidates
Recruiter
Odesa, Remote
Менеджер з персоналу
Remote
Рекрутер
Remote
Logistics Manager (HR), Dispatcher
Remote
Рекрутер
18000 UAH, Lviv
HR-менеджер
25000 UAH, Lviv