Resume from March 8, 2024 PRO

Виктор

Менеджер по персоналу, економіст

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконуючий обов’язки "Начальника відділу оплати праці".

from 04.2017 to now (7 years 1 month)
ПАТ «Укртелеком» Львівська філія, Львов (Телекомунікації, зв'язок)

- Координація роботи відділів Управління персоналом і організаційного розвитку 8 філій західного макрорегіону (ЗМР).
- Надання консультацій керівникам функціональних напрямків філій (ЗМР) стосовно посадових окладів працівників, можливості їх перегляду, КзПП України в частині оплати праці (нічні, вечірні, надурочні, святкові).
- Підготовка необхідної документації (Індивідуальних Карт Прийому) при прийомі на роботу, переводі, перегляді посадового окладу в рамках політики компанії.
- Керівництво працівниками відділу оплати праці Львівської філії.
- Контроль за дотриманням КзПП України в частині оплати праці Західниом макрорегіону.
- Контроль за використанням бюджету Фонду оплати праці філіями Західниом макрорегіону.
- Підготовка змін до штатного розпису філій Західного макрорегіону.

Старший економіст з праці

from 08.2016 to 04.2017 (8 months)
Львівська філія ПАТ "Укртелеком", Львов (Телекомунікації, зв'язок)

1.Ведення штатного розпису супроводжуваних філій.
2. Підготовка розпорядчих документів по оплаті праці.
3. Встановлення надбавок і доплат.
4. Контроль за дотриманням КзПП України в частині оплати праці.
5. Аналіз ефективності витрат фінансових ресурсів в частині надання і виплати матеріальної допомоги.
6. Підготовка необхідної звітності в частині виконання пільг і компенсацій згідно Колективного договору товариства.

Зовнішній аудитор, консультант з кадрових питань

from 01.2015 to 08.2016 (1 year 7 months)
Незалежна професійна діяльність, Львов (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Кадровий аудит
- Організація кадрової роботи (діловодства)
- Побудова системи управління персоналом
- Розробка посадових інструкцій, положень
- Розробка систем мотивації персоналу

Помічник начальника з кадрів та соціальних питань

from 10.2012 to 01.2015 (2 years 3 months)
Відокремлений підрозділ «Колійна машинна станція № 125» ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Будівництво залізничної інфраструктури)

-Робота з колективом більше 300 осіб
-Керівництво працівниками відділу кадрів
-Організація та проведення атестації працівників
-Організація та проведення навчання працівників
-Підбір і розстановка кадрів
-Розробка посадових і робочих інструкцій для працівників
-Підготовка планів роботи підприємства в частині роботи з кадрами
-Співпраця з навчальними закладами для заповнення наявних вакансій «молодими спеціалістами»
-Контроль за дотриманням трудової дисципліни
-Формування і ведення особових справ працівників
-Формування кадрового резерву
-Формування баз даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
-Організація і контроль табельного обліку в підприєвстві
-Ведення всієї облікової документації по кадрах.
-Підготовка встановленої звітності по кадрах.

Завідувач організаційним відділом

from 07.2009 to 10.2012 (3 years 3 months)
ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Професійний спорт)

- Організація та здійснення масових заходів у сфері спорту (змагання, спартакіади тощо);
- Укладання угод з Контрагентами;
- Погодження у відповідності до законодавства закупівель робіт, послуг і ТМЦ;
- Організаційно-штатна дисциплина (формування штатного розпису ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів)
- Формування і ведення особових справ працівників, формування кадрового резерву.
- Участь у кваліфікаційній та атестаційній комісіях, представлення працівників до заохочень і нагороджень.
- Ведення облікової документації по кадрах, підготовка встановленої звітності про роботу по кадрах.
- Контроль за станом трудової дисципліни в структурних підрозділах, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового-розпорядку. Облік порушень трудової дисципліни.
- Робота з базою даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
- Розробка графіків роботи працівників ДФСК «Локомотив».
- Підготовка і оформлення необхідних документів для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Економіст І категорії

from 04.2005 to 07.2009 (4 years 3 months)
ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця», Львов (Професійний спорт)

- Оптимізація та керування фінансовими потоками.
- Аналітичний облік операцій та фінансових потоків.
- Мінімізація податкових зобов`язань.
- Розробка калькуляцій.
- Укладання договорів з Контрагентами.
- Управління елементами комерційної та адміністративно-фінансової діяльності.
- Здійснення взаємодій з державними та недержавними структурами, підприємствами та організаціями, а також інші дії в інтересах підприємства .
- Підготовка і оформлення необхідної документації для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Education

НУ "Львовская Политехника"

"Менеджмент внешнеэкономической деятельности" Менеджер-экономист, Львов
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet HCL Notes АСУП

Language proficiencies

English — average

Additional information

Дата і місце народження: 9 травня 1981р., м. Львів.
Сімейний стан: одружений, виховую двох синів.

Освіта: Повна вища. НУ «Львівська політехніка» за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація «Менеджер-економіст».

Досвід роботи:

Січень 2015 – листопад 2015 робота за контрактом в сфері фармацевтичного консалтингу.
Жовтень 2012 – січень 2015 Відокремлений підрозділ «Колійна машинна станція № 125» ДТГО «Львівська залізниця»
Помічник начальника з кадрів та соціальних питань.
-Робота з колективом більше 300 осіб
-Керівництво працівниками відділу кадрів
-Організація та проведення атестації працівників
-Організація та проведення навчання працівників
-Підбір і розстановка кадрів
-Розробка посадових і робочих інструкцій для працівників
-Підготовка планів роботи підприємства в частині роботи з кадрами
-Співпраця з навчальними закладами для заповнення наявних вакансій «молодими спеціалістами»
-Контроль за дотриманням трудової дисципліни
-Формування і ведення особових справ працівників
-Формування кадрового резерву
-Формування баз даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
-Організація і контроль табельного обліку в підприєвстві
-Ведення всієї облікової документації по кадрах.
-Підготовка встановленої звітності по кадрах.


Липень 2009 - жовтень 2012 ВП ДФСК “Локомотив”, ДТГО «Львівська залізниця» завідувач організаційного відділу із суміщенням окремих обов’язків економіста
Липень 2009 — ДФСК “Локомотив” завідувач організаційного відділу
- Організація та здійснення масових заходів у сфері спорту (змагання, спартакіади тощо);
- Укладання угод з Контрагентами;
- Погодження у відповідності до законодавства закупівель робіт, послуг і ТМЦ;
- Організаційно-штатна дисциплина (формування штатного розпису ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів)
- Формування і ведення особових справ працівників, формування кадрового резерву.
- Участь у кваліфікаційній та атестаційній комісіях, представлення працівників до заохочень і нагороджень.
- Ведення облікової документації по кадрах, підготовка встановленої звітності про роботу по кадрах.
- Контроль за станом трудової дисципліни в структурних підрозділах, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового-розпорядку. Облік порушень трудової дисципліни.
- Робота з базою даних АСУ «Кадри» із внесенням відповідних змін і доповнень в програму.
- Розробка графіків роботи працівників ДФСК «Локомотив».
- Підготовка і оформлення необхідних документів для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Квітень 2005 — липень 2009 — посада економіста 1-ї категорії:
- Оптимізація та керування фінансовими потоками.
- Аналітичний облік операцій та фінансових потоків.
- Мінімізація податкових зобов`язань.
- Розробка калькуляцій.
- Укладання договорів з Контрагентами.
- Управління елементами комерційної та адміністративно-фінансової діяльності.
- Здійснення взаємодій з державними та недержавними структурами, підприємствами та організаціями, а також інші дії в інтересах підприємства .
- Підготовка і оформлення необхідної документації для підписання видаткових угод.
- Складання планів роботи ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
- Розробка і погодження фінансових планів діяльності ДФСК «Локомотив» в розрізі статей витрат «капітальні вкладення», «інші»;

Досягнення:
•2006 р. підтвердження ДФСК «Локомотив» статусу неплатника комунального податку в судовому розгляді спору між ДПІ Франківського р-ну м. Львова і ДФСК «Локомотив».
•2007 р. участь у проведенні аудиту діяльності ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів міжнародною аудиторською компанією Ернст. Енд Янг.
•2008 р. участь у проведенні аудиту діяльності ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів міжнародною аудиторською компанією Делойт.
•2008 р. відповідальний секретар, член оргкомітету V Спартакіади Укрзалізниці, яка проходила у Львові.
•2009 р. на виконання наказу Укрзалізниці проведення технічної інвентаризації земельних ділянок та нерухомого майна ВП ДФСК «Локомотив» і його структурних підрозділів.
•2013 р. відповідальний секретар, член оргкомітету VIII Спартакіади Укрзалізниці, яка проходила у Львові.

Причини звільнення: дана посада не відповідає моєму рівню оплати праці так і рівню професійного задоволення. Бажання професійного розвитку .


Професійні навики:
Досвідчений користувач: MS Office, Інтернет, Lotus Notes, АСУ «Кадри».

Знання мов: українська-вільно, російська-вільно, англійська Upper-Intermediate.

Додаткова інформація: посвідчення водія кат. "В".

Особисті якості: Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватись в ситуації , швидке навчання, цілеспрямованість, професійний рicт i самовдосконалення.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: