Resume from May 26, 2017

Ірина

Бухгалтер, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Lubny

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Васільєва Ірина Володимирівна
Мета : отримання посади бухгалтера в стабільній організації, застосування свого досвіду та вмінь в роботі, повна віддача в роботі та відповідне ставлення до себе.
Дата народження : 12 серпня 1980 р. (36 років)
Сімейний стан : не заміжня
Діти : син (16 років)
Адреса проживання : м. Лубни, вул. Радянська, буд. 33, кв. 50
Телефон : [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail. : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта : 1995-1998рр. – Лубенський технікум Полтавського державного сільськогосподарського інституту, спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит»;
2003-2008 рр. – Приватний вищий навчальний заклад Харківський інститут економіки ринкових відносин та менеджменту, спеціальність «Економіка і підприємництво» та «Маркетинг».
Кваліфікація : бухгалтер, спеціаліст з маркетингу.
Досвід роботи : 11 років трудового стажу.
Останнє місце роботи : з 2009 року ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» - на посаді бухгалтера, з 2014 року Обласна державна фінансова інспекція – на посаді провідний державний фінансовий інспектор (колишнє КРУ).
Професійні навички :
володію навичками ведення бухгалтерського та податкового обліку
відповідно до законодавства;
подача звітності в електронному вигляді;
ведення первинної документації;
ведення складського обліку;
ведення розрахунків з постачальниками та покупцями;
робота з коштами, здача готівки на рахунки;
ведення каси, касової книги;
банківський облік (ведення рахунків, перерахування податків, зборів розрахунки з постачальниками та підрядчиками);
проведення інвентаризацій та виведення результатів з аналітичним підходом мислення та пояснень щодо кінцевих результатів;
ведення табелів обліку,нарахування заробітної плати;
нарахування податків, зборів та обов’язкових платежів;
контроль за витратами;
досвідчений користувач ПК : MsWord, Excel, Internet, 1 C, Клієнт-банк.
Особисті якості : посидючість, аналітичне мислення, вміння працювати з великим об’ємом інформації, акуратність, організованість, вміння швидко орієнтуватися в ситуації та самостійно приймати рішення, швидко та з бажанням навчаюсь новому, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, прагнення професійного росту, висока працездатність, чесність, стресостійкість, порядність, старанність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: