Татьяна
Помощник руководителя, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 36 years
- City:
- Poltava
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3180837
Work experience
Директор
from 01.2022 to 01.2024
(2 years)
ТОВ "ТрансСпецНаз", Полтава (Транспорт, логістика)
Заступник директора
from 05.2021 to 01.2022
(8 months)
ТОВ "ТрансСпецНаз", Полтава (Транспорт, логістика)
Фахівець з публічних закупівель
from 01.2020 to 11.2020
(10 months)
ТОВ "Термастіл", Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Проведення комерційних тендерів, як Замовник так і Підрядник
Помічник керівника
from 12.2015 to 06.2018
(2 years 6 months)
ТОВ«Енергозберігання», Полтава (Послуги)
Ведення документообороту на підприємстві: вхідна, вихідна кореспонденція, заключення договорів та контроль за їх виконанням. Знання тендерного законодавства,
досвід участі в тендерах.
Education
ЧДТУ
ФЕФ, бухгалтер, Черкассы
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 9 months)
Language proficiencies
English — average
Additional information
Маліченко Тетяна Володимирівна
Тел. моб.:[
e-mail: [
Мета:
Шукаю адміністратора, бухгалтера або фінансиста середньої ланки у сфері виробництва, збуту, постачання, розвитку бізнесу; асистента керівника в сучасній компанії, що динамічно розвивається, де я зможу реалізувати свій потенціал, знання з подальшим професійним зростанням із взаємною користю.
Освіта:
2009р. – 2010 р. – спеціаліст з економіки і підприємництва. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси, 30 червня 2010 р.
2005р. – 2009 р. – бакалавр з економіки і підприємництва. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси, 30 червня 2009 р.
2002 - 2005рр. – волонтер Оржицького районного центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді.
1994 – 2005рр. - Зарізька середня школа Оржицького району Полтавської області. Клас з поглибленим вивченням української мови та літератури.
Досвід роботи:
11.01.2022р.- по сьогодні - директор ТОВ «Трансспецназ». Ведення кадрового обліку: прийом, звільнення працівників, табель робочого часу. Бухгалтерський напрямок: первинна документація, рахунки, акти виконаних робіт, акти звірки з контрагентами, заробітня плата, оплата рахунків через клієнт банк, формування податкових зобов’язань, розблокування податкових накладних, робота в програмі ВАS, Медок, електронний кабінет. Ведення ТОВ і ФОП на загальній системі оподаткування. Оформлення договорів, відкриття кредитної лінії, контроль за технічною документацією: страховки, протокола з технічного стану транспортного засобу, дозвола для роботи з підвищеною небезпекою, робота з тендерами, юридичні послуги.
11.05.2021р.- 11.01.2022р. - заступник директора ТОВ «Трансспецназ» - первинна документація, рахунки, акти, довіреності, акти звірки з контрагентами, оформлення договорів, робота з тендерами.
02.12.2020р.- 08.04.2021р.- центр зайнятості.
03.02.2020- 30.11.2020 - ТОВ «Термастіл профіль» - фахівець з публічних закупівель.
12.11.2019 - 27.12.2019 - менеджер по роботі з агрохолдингами.
30.12.2015—20.06.2018р.р. — працювала помічником директора ТОВ «Енергозберігання» в обов'язки входило ведення документообороту на підприємстві: вхідна, вихідна кореспонденція, заключення договорів та контроль за їх виконанням. Знання тендерного законодавства,
досвід участі в тендерах.
17.12.2013 –30.07.2015р.р. - працювала касиром в ПАТ «Банк»Грант».
03.05.2012 -16.12.2013р.р. – працювала касиром у банку «Фінанси та кредит» у касі перерахунку.
17.03 – 21.12.2011 року працювала бухгалтером у дитячому магазині ”Котя”. Посадові обов'язки: бухгалтерський, податковий облік за напрямками. Бухгалтерський облік діяльності підприємства на ділянках: розрахунки з постачальниками, покупцями, ОЗ, матеріальний облік, підзвітні операції, складання податкової звітності та звітності до Пенсійного фонду. Щоквартальна звірка взаєморозрахунків з постачальниками. Ведення ділянки «реалізація». Внутрішня бухгалтерська звітність. Також займалася оформленням та звільненням працівників, веденням їх особових справ, нарахуванням заробітної плати, нарахування та перерахування страхових внесків та податків у відповідні фонди.
01.08.2010 – 16.03.2011 – працювала касиром у ДТРК ”Пластилін”
Квітень – червень 2010 року проходила стажування на ЗАТ ”Черкасихлібзавод” на посаду інспектор з нормування та організації праці.
Комп’ютерні, мовні та інші навички.
Комп’ютери та програми: 1С Бухгалтерія, MS Windows 2010, Word, Excel, Visual Basic, система управління базами даних СУБ, знання та досвід роботи з комп’ютерним обладнанням та офісною технікою.
Мови: українська (рідна), російська (вільно), англійська ( з допомогою словника).
Інші навички: вміння швидко і ефективно вирішувати поставлені задачі, досягати якісних результатів в роботі. Відповідальна, комунікабельна, наполеглива, є бажання працювати і навчатися у процесі роботи.
Захоплення:
Самовдосконалення, самоосвіта, психологія, філософія, музика, танці, активний відпочинок, туризм, інтелектуальні ігри.
Персональні відомості:
Дата і місце народження:02.08.1987, с. Заріг Оржицького району Полтавської області.
Сімейний стан: неодружена.
Водійське посвідчення: категорія В.
Цілеспрямована, відповідальна, ініціативна, комунікабельна, маю аналітичні, організаторські та управлінські здібності, готова працювати у активному режимі, ефективно працюю як самостійно, так і в команді, здібна до швидкого опанування нових сфер діяльності.
Similar candidates
Менеджер проєктів, помічник керівника
Poltava
Секретарь, оператор ПК
8000 UAH, Poltava
Помічник юриста, керівника, адміністратор
8000 UAH, Poltava, Kozelshchyna, Reshetylivka
Офіс-менеджер
15000 UAH, Poltava
Адміністратор, секретар
Poltava
Помічник директора, менеджер, майстер
Poltava, Remote