Лилия

Економіст, бухгалтер, фінансовий аналітик, 25 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Украинская государственная академия железнодорожного транспорта

Экономика предприятия, менеджмент организаций, Харьков
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 4 months)

Additional information

РЕЗЮМЕ
Булгакова Лілія Олександрівна
Адреса, особисті дані: м. Київ, Солом’янський район.
Рік народження – 1986, вік – 39, контактний тел. [open contact info](look above in the "contact info" section),
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section).

Очікуваний рівень заробітної плати: від 25 000 грн.

Освіта:

2004-2009 - Українська державна академія залізничного транспорту (м. Харків), факультет «Економіка транспорту», спеціалізація «Менеджмент організації», диплом спеціаліста з відзнакою.
2001-2004 - Київський технікум залізничного транспорту, факультет «Комерційна діяльність».

Додаткова освіта:

Свідоцтво про проходження курсу «Бухгалтерський та податковий облік + 1С Бухгалтерія»

Досвід роботи:

07.2023 – теп.час – Економіст Київського Квартирно-експлуатаційного управління Міністерства оборони України.
01.2022 – 05.2023 – Бухгалтер – аналітик ТОВ «ЕльКафа Груп» (мережа ресторанів).
04.2020 – 12.2021 – Фінансовий аналітик Департаменту технічного обслуговування, будівництва та ремонту ТОВ «Імпел Гріффін Груп» (Фасіліті менеджмент).
10.2019 – 04.2020 – Бухгалтер ТОВ «Амаранте» (виробництво та продаж натуральної косметики).
03.2018 – 10.2019 – Головний бухгалтер, управляючий директор Херсонська Рибна Мануфактура (дистрибуція продуктів харчування).
11.2017 – 03.2018 – Бухгалтер ТОВ «Сілвео» (оптова та роздрібна торгівля устрицями та морепродуктами).
07.2017 – 11.2017 – Економіст ПАТ «Укрзалізниця» Вокзал станції Київ-Пасажирський.
11.2016 – 07.2017 – Бухгалтер ТОВ «НПК.КОМ», ТОВ «Анова».
03.2016 – 09.2016 – Начальник відділу по роботі з клієнтами ТОВ «Євро-Авто-Альянс» (Завод «Росинка»).
03.2015 – 31.12.2015 – Головний бухгалтер Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи».
2009 – 03.2015 – Економіст економічного відділу ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод».
2004 – 2009 – Старший комірник відділу зовнішньої кооперації ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод».

Навики та знання:

Повноцінне супроводження фінансової діяльності ввіреного підрозділу (формування, контроль та аналітика прибутково-видаткової частини), здійснення контролю за цільовим використанням коштів. Володію ПК на рівні досвідченого користувача - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, 1С 8.2, 8.3. Бухгалтерія, УПП та УТП - повний цикл обробки первинних документів, рознесення банківських виписок в базі 1С, оприбуткування товарів та послуг, ведення готівкової каси та відображення її за статтями в 1С, контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, акти звіряння, створення та підготовка повного пакету документів на відвантаження товарів та послуг, ведення реєстрів договорів та документів, Клієнт-банк, Me.Doc, Fredo звіт, UA бюджет, поштові програми. Підбір та працевлаштування персоналу для подальшої роботи. Нарахування заробітної плати працівникам установи, аналіз та планування фінансової діяльності підприємства, аналіз дебіторської заборгованості, формування пакету документів для укладення договорів оренди нерухомого майна підприємства, договорів на закупівлю товарів та послуг, контроль за виконанням зобов’язань, визначених умовами договорів, укладання Додаткових угод, реєстрація договорів в 1С, Документообіг, обробка кореспонденції, робота з базами даних, розрахунок вартості товарів та послуг (складання калькуляцій), розрахунок та подання податкових декларацій за користування надрами для видобування корисних копалин та спецводокористування, надання податкової та фінансової звітності у контролюючі організації. Розробка та погодження тарифів на комунальні послуги. Та інше.

Ділове спілкування, робота з людьми, організаторські та лідерські здібності.
Мови:
Українська, російська – вільно (письмово, усно). Німецька – базова.
Особисті дані:
На попередніх місцях роботи зарекомендувала себе як дисциплінований, ретельний, комунікабельний та цілеспрямований працівник. Маю аналітичний склад розуму, неконфліктна, швидко навчаюсь та адаптуюсь. Маю рекомендації з попередніх місць роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: