Resume from September 12, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3300881

Начальник відділу управління майном, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор проектного офісу

from 10.2018 to 03.2020 (1 year 5 months)
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Категорія Техно", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечення життєдіяльності будівельного майданчика об’єкта будівництва:

–робота з проектувальними організаціями щодо внесення коригувань чи змін до робочого проекту під час будівництва або капітального ремонту об’єкта (об’єктів) та організація затвердження їх замовником;
–організація та контроль за своєчасною підготовкою виконавчої документації, проектної документації відповідними підрозділами для передачі Замовнику після завершення будівництва чи капітального ремонту об’єкта (об’єктів);
–контроль цін при закупці обладнання та матеріалів та організація своєчасної доставки їх на об’єкт (об’єкти) залізничним або автотранспортом;
–робота з автотранспортними організаціями щодо оренди будівельної техніки, включаючи контроль цін та укладання відповідних договорів;
–ведення звітності по кожній автотранспортній одиниці техніки на об’єкті (об’єктах) щодо відпрацьованих нею кількості годин, враховуючи витрати паливно-мастильних матеріалів;
–організація перевезення матеріалів, обладнання, будівельної техніки з об’єкта на об’єкт, включаючи залізничні перевезення;
–аналіз витрат компанії по об’єкту (об’єктам) будівництва виходячи із затвердженої договірної ціни на виконання будівельних (ремонтних) робіт;
–організація проживання робітників та керівного складу неподалік будівельного майданчика об’єкта (об’єктів);
–щоденна подача звітності керівництву щодо виконаних об’ємів робіт та використаних матеріалів на об’єкті (об’єктах);
–щомісячний аналіз витрат по об’єкту (об’єктах).

Керівник проектів

from 09.2017 to 03.2018 (6 months)
ТОВ "Капітель Буд", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- безпосередня робота з експлуатуючими організаціями;
- організація роботи з підключення об'єкта до електро та теплових мереж, мереж водопостачання;
- робота з проектувальниками;
- робота з органами державної влади та місцевого самоврядування, експлуатуючими організаціями з метою отримання дозвільних документів чи технічних умов;
- присутність на зборах інвесторів з метою надання інформації щодо стану підключення об'єкта до мереж;
- контроль виконання планів, звітування перед керівництвом компанії тощо.

Провідний спеціаліст з упраління активами

from 04.2001 to 11.2016 (15 years 7 months)
ПАТ "Укртелеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Показ об'єктів нерухомості потенційним покупцям (орендарям), робота з клієнтом до підписання договорів купівлі-продажу або оренди об'єкта нерухомості, виписка рахунків, підписання актів прийому-передачі майна з покупцем (орендатором, орендодавцем);
- надання послуг та консультацій в сфері житлової та комерційної нерухомості;
- ведення та актуалізація бази даних об'єктів нерухомості, що підлягають продажу або передачі в оренду;
- успішне ведення переговорів з потенційними клієнтами;
моніторинг та аналіз ринку продажу та оренди житлової та комерційної нерухомості;
- прогнозування і планування продажу та передачі в оренду майна;
- створення та ведення внутрішньої звітності.

Додатково

- аналіз установчих документів, підготовка та узгодження договорів і внутрішніх документів;
- представлення і забезпечення інтересів у взаємовідносинах зі сторонніми організаціями та державними органами;
- участь у перевірках діяльності структурних підрозділів товариства і працівників;
- складання звітів за результатами перевірок ;
розробка рекомендацій щодо усунення порушень;
- участь у підготовці та узгодженні положень, інструкцій, схем взаємодії між підрозділами;
- робота з технічною та правовстановлюючою документацією (свідоцтвами, витягами, техпаспортами; планами земельних ділянок, проектно-кошторисною документацією тощо)
- робота з суб'єктами оціночної діяльності (купівля-продаж, оренда комерційної нерухомості тощо);
- здійснення заходів з оформлення правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, прав користування земельними ділянками тощо.

Education

1. Національний технічний університет України (КПІ), диплом спеціалста; 2. Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій (диплом спеціаліста з відзнакою)

1. Спеціальність – “Технологія і устаткування відновлення та підвищення зносостійкості машин і конструкцій”, кваліфікація: інженер - електромеханік; 2. Факультет „Менеджмент”, спеціальність „Менеджмент організацій”, кваліфікація: менеджер – економіст, Київ
Higher, from 1995 to 2001 (6 years)

1. Вища технічна освіта – стаціонарне відділення; 2. Друга вища - економічна освіта,. очно-заочне вiддiлення (перiод навчання 2006-2009 роки)

Additional education and certificates

"Підготовка фахівців з питань управління активами" (кваліфікаційне посвідчення)

Рік навчання - 2007, строк навчання - 3 місяці

1) “Особливості обліку основних засобів” (сертифікат).

1) Рік навчання - 2005, строк навчання - 1 місяць;

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook MS Access ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України Досвід успішного управління майном підприємства

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — beginner

Additional information

– 12-ти річний досвід успішного управління майном підприємства та проходження перевірок контролюючими органами за цим напрямком;навички раціональної організації здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами (списання, придбання продаж, передача з балансу (включаючи безоплатну передачу), оренда, перевірка підпорядкованих підрозділів;навички проведення аналізу економічної доцільності здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами і бюджетного планування на їх здійснення, проведення інвентаризації залишків.
– робота з проектувальниками, органами державної влади та місцевого самоврядування, експлуатуючими організаціями щодо своєчасного підключення об'єкта до мереж;
– участь в зборах інвесторів з метою надання інформації щодо стану підключення будівельного об'єкта до мереж;
– робота з постачальниками, підрядниками (субпідрядниками) щодо своєчасного забеспечення будівельного майданчика необхідними матеріалами, конструкціями, спеціалізованим транспортом тощо для своєчасної підтримки та забезпечення будівельного майданчикапроведення зборів з інвесторами (майданчиків) компанії;
– погодження з відповідними контролюючими та дозвільними службами (органами) держави;
– контроль виконання планів, звітування перед керівництвом компанії тощо.
Маю водійське посвідчення категорії "В" (стаж водіння автомобілем бiльше 20 років).

З 15.04.2022 працюю в приватній охоронній компанії на посаді - Начальник охорони.
З 01.08.2021 помічник Голови Правління ОСББ за договором. 09.07.2018 – 01.10.2018 працював в ТОВ «Українська універсальна транспортна компанія УУТК» на посаді заступника директора з виробничих питань».
З 02.10.2018 до 16.03.2020 працював в ТОВ «Інженерно-технічний центр «Категорія Техно» на посадi директора проектного офісу.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: