Resume from September 13, 2018

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3303461

Економіст відділення банку, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Chop
Ready to work:
Uzhhorod

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

В.о. Начальника відділення

from 05.2017 to now (7 years)
Фінанси, банки, страхування

Офіс-менеджер

from 06.2016 to 04.2017 (10 months)
компания «Маннол Логистик Центр», Мукачево (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер

from 08.2014 to 03.2016 (1 year 7 months)
МКП ЖКГ «Тиса», Чоп (Послуги для населення та бізнесу)

Education

Ужгородський Національний університет

Економічний,економіка підприємства, Ужгород
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 8 months)

Additional information

Жук Катерина Янівна

• м.Чоп • тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) • e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Провідний економіст, бухгалтер, касир (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією бухгалтера 1.5 року, офіс-менеджера 9 місяців,економіст 8 АТ «Комінвестбанк» 8 місяців, в. о. Начальника відділення АТ «Комінвестбанк»- 9 місяців! Претендую на вакантну посаду економіста,бухгалтера,завідуючого касою,начальника!

Особисті дані
Д.н. 1 липня 1992 р.
Неодружена
Дітей нема
Професійні навички: 1) Організація ефективної роботи відділення. 2) Керівництво та управління поточною діяльністю Відділення. 3) Робота з персоналом. 4) Співробітництво з організаціями-партнерами тощо. 5) Забезпечення безперебійної роботи Відділення. 6) Доведення до працівників планових показників діяльності та забезпечення їх виконання. 7) Взаємодія з підрозділами банку для вирішення проблемних питань, що виникають на відділенні. 8) Забезпечення заміни працівників в разі тимчасової відсутності.
9) Ведення нарахування і розрахунків за надані послуги з підприємствами
10) Ведення книги по видам робіт, книги продажу товарів (робіт, послуг)
11) Ведення обліку та підшивки бухгалтерських документів щомісячно
12) Здійснення контролю за дебіторською заборгованістю по підприємствах та подання звіту по дебіторах і кредиторах
13) Здійснення прийому та контролю первісної документації і проведення їх обробки
14) Своєчасне ведення обліку операцій по розрахунковому рахунку і відображення в бух. обліку операції пов’язані з їх рухом
15) Щомісячне складання податкових накладних та оформлення звітності на податкову декларацію з ПДВ

Досвід роботи 2017 р. - по теперішній час. Чопське відділення АТ «Комінвестбанк». Посада: в. о. Начальника відділення. Посадові обов`язки: - Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи Відділення. - Загальне управління та контроль за роботою працівників. - Консультування клієнтів. - Продаж депозитів та відкриття поточних рахунків приватним клієнтам. - Обслуговування депозитів та поточних рахунків приватних клієнтів. - Продаж та обслуговування карткових рахунків приватним клієнтам. - Робота з грошовими переказами WesternUnion, MoneyGram,IntelExspress. - Робота з зарплатними проектами. - Виконання валютних операцій. - Обслуговування та завантаження банкоматів. - Здійснення процесу підкріплення/інкасації.
2014 р. – 2016 рр.

Міське комунальне підприємство житлово-комунального господарства «Тиса»
Посада: бухгалтер
Посадові обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку, складання і подання звітної документації до контролюючих органів, бухгалтерський облік розрахунків з контрагентами, складання актів виконаних робіт, актів звірки, податкових накладних.

Освіта
2009-2014 рр.
Ужгородський Національний Університет- м. Ужгород
Кваліфікація: Спеціаліст з економіки підприємства
Спеціалізація: економіка підприємства

Додаткові відомості

ПК – досвідчений користувач (Программа «M.E.DOC IS 10.01.106»; програми «Банк-Клієнт», програма «SCROOGE-3” «Податкова звітність»,1С:Підприємство 8. Бухгалтерія. Документообіг.
Маю знання та досвід роботи з комп"ютерними програмами (Microsoft Office, Excell).

Володіння мовами

Рідна мова – українська. Вільне володіння – російська. Базові навики – англійська.

Особисті якості

До роботи ставлюсь відповідально, пунктуальна, комунікабельна, легко вливаюсь в колектив та спілкування з людьми, ввічлива, трудолюбива.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: