Resume from March 11, 2016

Оксана

Продавець-консультант, менеджер з продажу, бухгалтер, адміністратор, секретар, 4 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Резюме

Свирида Оксана Василівна


м.Івано-Франківськ
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Особисті дані:Дата народження: 07 квітня 1985 року.

Іноземна мова:Німецька ( усна ).

Освіта:
2002-2007рр. Івано-Франківський Національний Технічний Університет Нафти і Газу.
Спеціальність: “Менеджмент організацій ”. Кваліфікація: спеціаліст з менеджменту організацій.

Досвід роботи:
3 10.07.2015р. – переведено на посаду касира центральної каси, відділ Каса, супермаркету «Сільпо», ТОВ «Фоззі-Фуд».
З 14.02.2014р. – касир торговельного залу супермаркету «Сільпо», ТОВ «Фоззі-Фуд».
З 12.07.2013 – 02.010.2013р.- менеджер з продажу, ПП «ОлКомБуд».
З 15.14.2011 – 17.05.2013рр. – касир торговельного залу супермаркету «Вопак», ТзОВ «Пакко Холдинг».
З 08.09.2010 – 25.03.2011рр. – продавець-консультант, маркетолог , ТзОВ «Прикарпатмолоко».

Додаткові навики:
Вільне володіння ПК (MS Office, Internet).
Управління персоналом (більше 10 осіб).


Здійснюю виконання операцій з прийому, обліку, видачі і зберігання грошових цінностей у відповідності із Законом України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» та «Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні». Приймаю та документально оформляю прийом і видачу розмінної монети, грошову виручку від касирів торговельного залу, забезпечую своєчасне проведення інкасації добової виручки магазину, повернення товарів покупцями у відповідності до вимог чинного законодавства. Здійснюю контроль за дотриманням встановлених лімітів залишків грошової готівки в касі. Займаюсь веденням касової книги на основі прибуткових і видаткових документів, контролюю правильність їх оформлення та збереження.
Здійснюю проведення і документальне оформлення інвентаризації центральної каси та інвентаризації товарно-матеріальних цінностей. Підготовляю необхідні звіти для бухгалтерії. Складаю оптимальні графіки виходу на роботу і графіків відпусток працівників, ведення табелю обліку робочого часу.
Ефективна організація, планування і координація роботи персоналу відділу, прийняття участі у підборі кадрів, контроль за раціональним використанням робочого часу і підвищення професійної майстерності працівників. Регулярне оцінювання результатів роботи кожного працівника відділу і подання пропозицій по заохоченню працівників згідно діючої системи мотивації.
Проведення ротації товарів за термінами зберігання, маркетингових досліджень.
Навчання нових прийнятих працівників і здійснення наставництва для стажерів, направлених у відділ.
Забезпечення ефективної робочої атмосфери у колективі, і, у випадку необхідності, регулювання конфліктних ситуацій і протиріч, які виникають серед працівників.
Контроль за основним технологічним процесом, контроль санітарно-гігієнічного стану робочого місця та обладнання, дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку, дотримання Стандартів з обслуговування. Дотримання вимог протипожежного режиму, охорони праці і техніки безпеки.

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, наполегливість, висока працездатність, лідерські якості, аналітичні та організаційні здібності, здатність до самовдосконалення.


Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: