• PRO

Юлія

Адміністратор, помічник керівника, ресепшионіст, 15 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, помічник керівника, ресепшионіст, Адміністратор клініки
Employment type:
full-time, part-time
Age:
48 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 07.2021 to now (4 years 1 month)
ТзОВ "GBS-band", Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

ведення бухгалтерії

Продавець

from 10.2009 to 06.2021 (11 years 8 months)
Приваний підприємець, Київ, Львів (Роздрібна торгівля)

Продаж дитячих товарів через інтернет.

Менеджер з адміністративної діяльності, помічник бухгалтера

from 08.2000 to 09.2009 (9 years 1 month)
ТзОВ "Золотий телець" (ювелірне виробництво), Краматорськ (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кореспонденції підприємства, підписання договорів з партнерами, оформлення та ведення внутрішньої документації, також виконувала обов'язки менеджера по роботі з персоналом, та деякі обов'язки бухгалтера (робота з банком).

Методист

from 06.1995 to 08.1999 (4 years 2 months)
Відділ у справах сім'ї та молоді, Краматорськ (Освіта, наука)

Створила агенцію з працевлаштування молоді, що навчається.

Education

ДІТМ МНТУ ім. Ю.Бугая

Менеджмент організацій, кваліфікация магістр менеджмента організацій, Краматорськ
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 10 months)

Повна вища економічна освіта

Additional education and certificates

Академія професійного бухгалтера

4 місяця (120 академічних годин)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Шукаю роботу адміністратора, офіс-менеджера, ресепшиноніста, легко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: