Resume from May 7, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3333728

Директор підприємства

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Ostroh, Remote, Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор підприємства

from 04.2021 to now (3 years 1 month)
Машинобудування

Виробництво та продаж обладнання, міні заводів, виробничих лінії, сільськогосподарської техніки.

ФОП

from 10.2018 to 03.2021 (2 years 5 months)
ФОП, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптовий продаж сільськогосподарської техніки та виробничого обладнання.

Головний бухгалтер

from 03.2017 to 09.2018 (1 year 6 months)
Виробнича компанія, Острог (Машинобудування)

Головний бухгалтер у виробничій компанії. Компанія займається виробництвом заводів, штат 60-100 чоловік. ПДВ+ податок на прибуток. Впровадження на підприємстві 1С бухгалтерія (УПП для України), розробка завдань для програміста по доробці 1С під потреби підприємства. Навчання роботі з програмою працівників підприємства. Планування бюджету компанії в цілому та у розрізі проектів, контроль за його виконанням. Планування руху грошових потоків. Розробка системи оплати праці виробництва. Податкове планування і оптимізація податків. Налагодження «з нуля» бухгалтерського і управлінського обліку, розробка внутрішнього документообороту та звітності відділів товариства. Облік і амортизація ОЗ, МНМА. Вирішення питань з фіскальними органами. Досвід проведення документальних перевірок. Підготовка і здача звітів. Організація та контроль за роботою кадрового відділу. Організація роботи складу, контроль за проведенням інвентаризацій. Робота з банками по оформленню кредитів та овердрафтів. Облік ЗЕД діяльності (експортні та імпортні операції). Розробка та впровадження заходів по убезпеченню активів товариства. Робота в 1С, Медок, Соната, Free Zvit, пакет Office, клієнт банки. Безпосереднє керівництво бухгалтерією.

Головний бухгалтер

from 08.2016 to 02.2017 (6 months)
ТОВ "Зібарт", Острог (Машинобудування)

Головний бухгалтер у виробничій компанії ТОВ «Зібарт» м. Острог (штат 25 чоловік). Впровадження на підприємстві 1 С бухгалтерія 8.2, навчання роботі з програмою працівників. Ведення обліку виробництва, розрахунки з покупцями, постачальниками, розрахунок собівартості робіт та послуг. Кадровий облік, нарахування з/п, податковий облік (складання, реєстрація податкових накладних) розрахунки по податкам і зборам, облік ПДВ (Медок, Соната, Free Zvit), планування надходжень і витрат грошових коштів. Експортні операції. Підготовка договорів, розрахунок та планування ліміту по витраті електроенергії.

Бухгалтер

from 11.2014 to 07.2016 (1 year 8 months)
Бухгалтерські послуги, Ровно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Бухгалтер, ведення підприємців (торгівля, виробництво). Надання послуг по впровадженню 1С, фінансовому плануванню та оптимізації.

Комерційний директор

from 10.2013 to 10.2014 (1 year)
ПП, Ровно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Комерційний директор компанії дистриб`ютора навчальної та художньої літератури (8 власних магазинів і 2 гуртові склади). Розробка планів продаж та контроль за їх виконанням. Ведення переговорів, заключення договорів. Прямі продажі і розвиток каналів збуту(торгові агенти). Моніторинг ринку. Організація роботи оптових складів та логістики. Оптимізація бізнес процесів. Аналіз господарської діяльності підприємства. Розробка і впровадження «розумної» системи оплати праці. Контроль дебіторської заборгованості. Звітність про діяльність компанії. Переведення компанії на роботу в новій версії 1С 8.3. навчання персоналу, написання інструкцій. Планування поступлень грошових коштів та їх витрат. Взаємодія з контролюючими органами.

Education

НУ "Острозька академія"

Фінанси, Острог
Higher, from 2007 to 2010 (2 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Клієнт-Банк Закупівля виробничого обладнання Побудова відділу продажу Управління відділом продажу Пошук постачальників Пошук каналів збуту Інтернет-маркетинг Маркетинговий аналіз Маркетинг Ведення переговорів з постачальниками Налаштування контекстної реклами Налаштування таргетованої реклами Реклама в контекстно-медійній мережі Фінансове планування Облік розрахунків із постачальниками Підготовка тендерної документації Участь у тендерах Тендер-Контракт Google Docs Google Sheets Користувач ПК Укладання договорів Вичитка договорів Робота з кошторисною документацією

Additional information

Олександр. 1984 р.н. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта вища- НУОА, спеціальність фінанси.
Відповім на всі питання.
Досвід роботи:
Квітень 2021 – дотепер – Директор ТОВ. Виробництво та продаж обладнання, міні заводів, виробничих лінії, сільськогосподарської техніки.
Жовтень 2018 – березень 2021 р. – ФОП. Оптовий продаж сільськогосподарської техніки та виробничого обладнання.
Березень 2017 –вересень 2018 – Головний бухгалтер у виробничій компанії. Компанія займається виробництвом заводів, штат 60-100 чоловік. ПДВ+ податок на прибуток. Впровадження на підприємстві 1С бухгалтерія (УПП для України), розробка завдань для програміста по доробці 1С під потреби підприємства. Навчання роботі з програмою працівників підприємства. Планування бюджету компанії в цілому та у розрізі проектів, контроль за його виконанням. Планування руху грошових потоків. Розробка системи оплати праці виробництва. Податкове планування і оптимізація податків. Налагодження «з нуля» бухгалтерського і управлінського обліку, розробка внутрішнього документообороту та звітності відділів товариства. Облік і амортизація ОЗ, МНМА. Вирішення питань з фіскальними органами. Досвід проведення документальних перевірок. Підготовка і здача звітів. Організація та контроль за роботою кадрового відділу. Організація роботи складу, контроль за проведенням інвентаризацій. Робота з банками по оформленню кредитів та овердрафтів. Облік ЗЕД діяльності (експортні та імпортні операції). Розробка та впровадження заходів по убезпеченню активів товариства. Робота в 1С, Медок, Соната, Free Zvit, пакет Office, клієнт банки. Безпосереднє керівництво бухгалтерією.
Серпень 2016 – Лютий 2017 – Головний бухгалтер у виробничій компанії ТОВ «Зібарт» м. Острог (штат 25 чоловік). Впровадження на підприємстві 1 С бухгалтерія 8.2, навчання роботі з програмою працівників. Ведення обліку виробництва, розрахунки з покупцями, постачальниками, розрахунок собівартості робіт та послуг. Кадровий облік, нарахування з/п, податковий облік (складання, реєстрація податкових накладних) розрахунки по податкам і зборам, облік ПДВ (Медок, Соната, Free Zvit), планування надходжень і витрат грошових коштів. Експортні операції. Підготовка договорів, розрахунок та планування ліміту по витраті електроенергії.
Листопад 2014 – Липень 2016 – Бухгалтер, ведення підприємців (торгівля, виробництво).
Жовтень 2013 – жовтень 2014 - Комерційний директор компанії дистриб`ютора навчальної та художньої літератури (8 власних магазинів і 2 гуртові склади). Розробка планів продаж та контроль за їх виконанням. Ведення переговорів, заключення договорів. Прямі продажі і розвиток каналів збуту(торгові агенти). Моніторинг ринку. Організація роботи оптових складів та логістики. Оптимізація бізнес процесів. Аналіз господарської діяльності підприємства. Розробка і впровадження «розумної» системи оплати праці. Контроль дебіторської заборгованості. Звітність про діяльність компанії. Переведення компанії на роботу в новій версії 1С 8.3. навчання персоналу, написання інструкцій. Планування поступлень грошових коштів та їх витрат. Взаємодія з контролюючими органами.
Лютий 2012 – червень 2013 – Директор мережі міні пекарень швидкого харчування (приватний підприємець):відкриття з нуля пекарень. Пошук приміщення, організація ремонту, закупка обладнання, оформлення всіх необхідних документів та дозволів, робота з Держ. органами (Санітарно-епідеміологічна служба, Держ податкова адміністрація, МНС, Єдиний дозвільний центр, Управління торгівлі, Міська рада, Стандартметрологія). Підбір персоналу та організація його навчання, організація виробничого процесу, контроль за якість продукції, закупки сировини, ведення бухгалтерії, здача звітності, планування та оптимізація витрат, розробка схеми оплати праці, складання калькуляції, організація збуту продукції.
Серпень 2010 – грудень 2011 - Аграрний Холдинг (м. Київ) - провідний економіст з аналізу господарської діяльності та бух. обліку: контроль (перевірка) правильності ведення бухгалтерії в програмі «1Сv8», особистий контроль за правильністю нарахування з/п в підрозділах холдингу, аналіз економічної доцільності розцінок по оплаті праці, оптимізація витрат на оплату праці. Впровадження та контроль за дотриманням норм витрат палива, руху пмм. Впровадження в роботу програми «RCS» ( программа, що визначає місцезнаходження техніки (з допомогою GPRS навігаторів), показує фактичні витрати палива, зливи (крадіжки) палива та ін.).Підготовка звітів згідно даних цієї програми для керівництва.
Лютий 2010 – серпень 2010 – Аграрний Холдинг (м. Київ) - економіст. Впровадження «1С v 8 » в підрозділах холдингу: навчання персоналу, організація ведення бухгалтерського та управлінського обліку згідно вимог керівництва. Централізація даних бух. та управлінського обліку в головному офісі холдингу.
Червень 2008 – грудень 2009 – впровадження програми «1С бухгалтерія» версії 7 та 8 на підприємствах, допомога в оптимізації роботи бухгалтерії, навчання роботі з програмою, супровід, консультації;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: