Resume from April 20, 2024 PRO

Марина

Менеджер з бронювання та продажу, 35 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Bakhmach
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Kyiv, Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з гостинності

from 05.2023 to 10.2023 (5 months)
Phoenix Relax Park, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Створення та організація роботи служби з гостинності- Guest Relation Service.
- Облік забутих речей і організація та повернення їх гостям
- Наповнення велкам на кожен заїзд та Доставка до номеру/котеджу
- Вітальні повідомлення гостям при заїзді
- Постійна розсилка повідомлень гостям з актуальною інформацією щодо подій у комплексі. Відбувається вручну.
- Консультація щодо відвідування місцевих цікавинок, туристичних обєктів, природних пейзажів
- Надання інформації та організація походів у гори
- Надання інформації та допомога в організації самостійних екскурсій
- Надання інформації щодо активного відпочинку в горах та організації турів: рафтинг, прогулянки на квадроциклах, прогулянки на конях, тощо
- Допомога гостям в організації свята ( день народження, річниця, тощо)
- Організація романтичних моментів на території комплексу
- Привітання гостей з днем народження та особливими подіями
- Замовлення трансферу/ таксі по запиту гостя
- Допомога в організації замовлення квітів ( вибір композиції і погодження з гостем)
- постійний звʼязок з гостями. Переписка у Вайбер/телеграм
- вирішення конфліктних ситуацій
- впровадження системи Вибачень для гостей
- допомога гостям готелю у вирішенні поточних питань
- взаємодія з іншими службами готелю
- робота з програмою SERVIO

Менеджер СПіР

from 03.2022 to 05.2023 (1 year 2 months)
Lavanda Country Club, Татарів, Івано - Франківська область (Готельно-ресторанний бізнес)

Надання інформації по наявності номерів та бронювання номерів в системі Servio HMS;
Комунікація та надання необхідноі інформації потенційним гостям.
Продаж послуг комплексу до моменту поселення.
Співпраця з туроператорами і тур агентами - заключення договорів, оформлення заявок на бронювання, виставлення рахунків.
Контроль роботи адміністраторів рецепції, покоївок. Створення графіків роботи.
Налаштування і контроль продажу номерів через Chanel Manager, Booking.
Робота з групами

Фахівець відділу бронювання

from 01.2022 to 04.2022 (3 months)
Прем'єр Інтернешнл, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Надання інформації по наявності номерів та бронювання номерів в системі Servio HMS та Opera.
Комунікація з потенційними гостями через всі можливі засоби зв’язку.
Робота з групами

Менеджер по роботі з клієнтами

from 02.2021 to 01.2022 (11 months)
Mytravelizer, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Холодні дзвінки.
Ведення клієнтської бази.
Пошук актуальної інформації для наповнення сайту

Старший адміністратор

from 02.2020 to 12.2020 (10 months)
Business Regancy Group, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи рецепції.
Робота у програмі SERVIO HMS.
Розробка та впровадження стандартів роботи.
Постановка завдань і контроль роботи персоналу відповідно до стандартів.
Контроль за поселенням і виселенням гостей готелю. Касова дисципліна.
Координація підрозділів готелю.
Робота з он-лайн системами бронювання.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Ведення звітності

Менеджер з туризму

from 03.2019 to 01.2020 (10 months)
Anga Travel, Київ (Туризм)

Бронювання готелів, квитків.
Організація трансферу.
Пошук нових підрядників/партнерів.
Оформлення договірних відносин.
Супровід турів. Вирішення конфліктних ситуацій.
Опис туру продукту на сайті компанії. Прорахунок та організація корпоративних замовлень.
Організація та створення пакетних турів

Координатор відділу продажу

from 03.2016 to 11.2018 (2 years 8 months)
Mriya Resort & Spa, Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення документообігу.
Відправлення документації поштою/ кур'єрською службою.
Контроль оплат з продажу відділу.
Підготовка щоденних звітів про бронювання, акції, доходи.
Ведення протоколу завдань відділу та контроль виконання.
Підготовка авансових звітів, заявки на відрядження, заявки на отримання грошових коштів,
передача рахунків на оплату, робота з закриваючими документами.
Прийом та обробка заявок на бронювання номерів, робота в PMS Fidelio.
Робота з TravelLine і екстранет он-лайн каналів, робота з менеджером каналів.
Допомога в організації туристичних виставок.
Зустріч партнерів. Проведення ознайомчого туру по готелю.
Участь в аналізі ринку готельних послуг, діяльності конкурентів.
Контроль договорів, які узгоджуються всередині компанії і своєчасна відправка партнерам
(Робота в програмі 1С - Документообіг). Укладання договорів про співпрацю.
Проведення звірки звітів агентів (тур оператори, тур агенти, он-лайн агентства). Надання
закриваючих документів.
Робота з сайтами-клонами. Врегулювання процесів співробітництва.
Робота з сайтами партнерів он-лайн агентств

Агент з бронювання

from 01.2015 to 03.2016 (1 year 2 months)
Mriya Resort &Spa, Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення - Кращий співробітник відділу.

Обов’язки:
Прийом і обробка індивідуальних і корпоративних заявок на проживання по телефону та електронною поштою.
Телефонні переговори з гостем, інформування щодо послуг, що надаються в готелі.
Списання грошей з карти гостя. Робота з терміналом.
Врегулювання конфліктних ситуацій.
Робота з відгуками гостей на сайті Booking.com.
Прийом заявок і оформлення бронювання від тур агентств і туроператорів.
Робота з груповими замовленнями.
Робота зі скаргами гостей

Консьєрж

from 06.2013 to 01.2015 (1 year 7 months)
Golden Resort, Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення – відкриття та організація роботи стійки Консьєрж з нуля

Обов’язки:
Організація роботи відділу.
Пошук партнерів для співпраці (для надання послуг).
Надання інформаційних послуг для гостей.
Бронювання і купівля авіа, ж/д - квитків.
Організація трансферу.
Організація екскурсійних послуг в Криму. Створення і просування своїх маршрутів.
Організація прокату велосипедів.
Організація додаткових послуг для гостей.
Касова дисципліна.
Продаж сувенірної продукції

Education

Чернігівський інститут економіки і управління

Менеджменту, Чернігів
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Диплом Спеціаліста

Additional education and certificates

School of Hotel Basics Michelle - курс Управління готелем

2021

Knowledge and skills

Бітрікс24 R-Keeper Документообіг Terrasoft CRM Fidelio SERVIO HMS TravelLine Пунктуальність Комунікабельність Ведення CRM Робота із запереченнями Клієнтоорієнтованість Робота в команді

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average
  • Turkish — beginner

Additional information

Захоплююся психологією.
Обожнюю театр, гори і море.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: