Resume from September 25, 2023 PRO

Ольга

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, секретар (продаж нерухомості), 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу нерухомості

from 10.2018 to now (5 years 6 months)
Спілка Забудовників Волині, Луцьк (Продаж квартир в новобудовах)

Менеджер з адміністративної діяльності.

from 12.2016 to 10.2018 (1 year 10 months)
Волинські Оптичні Мережі, Луцьк (Інтернетпровайдер)

Робота з клієнтами: зустріч клієнта у офісі консультації щодо послуг компанії, прийом заявок та внесення в базу даних, підготовка договорів та іншої документації, прийом та обробка вхідних дзвінків, робота з сайтом/поштою. Співпраця з іншими підрозділами компанії. Розширення клієнтської бази. Проведення співбесід та підбір персоналу.

Офіс-менеджер, секретар.

from 07.2016 to 12.2016 (5 months)
ПП Павлюк, Луцьк (Торгівля/будівництво)

Документообіг, виписка накладних/актів в 1 с, написання звітів, ділове листування, укладення договорів, консультування, щодо продукції та послуг підприємства, допомога керівнику.

Секретар

from 03.2013 to 04.2016 (3 years 1 month)
ТзОВ " СПАЙС-ЛУЦЬК", Луцьк (Торгівля/виробництво.)

Обробка документів, вхідна/вихідна кор., ведення табелю робочого часу в програмі 1 с, складання графіку відпусток, прийом відвідувачів, телефон/факс (багатоканальний), консультація клієнтів в телефонному режимі, відеоспостереження, організація співбесід, підбір персоналу нижчої ланки, виконання доручень керівництва, забезпечення житєдіяльності офісу та виробничих приміщень, і т.д.

Офіс-менеджер

from 07.2005 to 09.2005 (2 months)
ТОВ "Союз-Віктан", Луцьк (Торгівля)

Education

ВДА

03 Гуманітарні науки, 031 Релігієзнавство, Луцьк
Unfinished higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Additional education and certificates

ВНУХТ

2004, 1 рік Адміністратор, Секретар.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Linux Робота в 1с

Additional information

Вміння працювати з великим обсягом інформації, документообіг, швидкість, огранізованість, відповідальність, комунікабельність та ідивідуальний підхід до кожного клієнта, стресостійкість, вміння працювати та спілкуватись в телефонному режимі, прямі продажі та беспосереднє обслуговування лієнтів. (робота в 1с., навички роботи в Linux, таблиці і т.д.).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: