Resume from May 28, 2024 PRO

Катерина

Адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Starokostiantyniv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 08.2023 to 12.2023 (4 months)
Кінотеатр "Блокбастер", Старокостянтинів (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- підготовка та організація роботи кінотеатру;
- забезпечення високого рівня сервісу відвідувачам;
- забезпечення своєчасної та якісної демонстрації прокату;
- підготовка і надання звітності;
- виконання доручень директора;
- адаптація та навчання стандартам роботи нових співробітників;
- формування продуктивної команди на робочій зміні;
- забезпечення контролю чистоти та порядку в фойє, касі та інших загальних приміщеннях;
- вирішення конфліктних ситуацій з гостями;
- допомога касиру у продажі відвідувачам кінотеатру квитків.

Бухгалтер

from 08.2022 to 10.2022 (2 months)
ТОВ "Росава", Старокостянтинів (Роздрібна торгівля)

- облік товарообігу (приходу, витрат і руху товару);
- збір первинної документації, введення цифрових даних в єдину систему;
- формування звітів стосовно руху матеріально-технічних цінностей.

Секретар

from 08.2021 to 03.2022 (7 months)
Старокостянтинівська філія ТОВ "Блок Майстер Україна", Старокостянтинів (Металургійна промисловість, металообробка)

- організація та проведення нарад, ведення протоколів нарад;
- формування тижневого та місячного плану-звіту;
- прийом документів на підпис директору та передача їх виконавцям;
- прийом та реєстрація вхідної/вихідної документації та передача її в підрозділи;
- підготовка наказів про відрядження по групі компаній і внесення даних в журнал обліку та систему 1С;
- підготовка наказів основної діяльності, розпоряджень та листів і внесення даних в журнали обліку;
- організація роботи офісу та забезпечення комфортної його роботи

Секретар

from 09.2020 to 08.2021 (11 months)
Старокостянтинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3, Старокостянтинів (Освіта, наука)

- здійснення роботи щодо підготовки загальних зборів працівників школи, засідань ради школи, педагогічної ради, нарад, які проводить директор школи і оформлення протоколів засідань;
- складання листів, запитів, документів та відповідей за розпорядженням директора навчального закладу;
- ведення діловодства, оформлення справ у відповідності з затвердженою номенклатурою, забезпечення їх збереження і у визначені строки здача в архів;
- прийом кореспонденції, заяв, що надходять на ім’я директора школи, систематизація у відповідності з прийнятим у школі порядком і передача після її розгляду директором за призначенням конкретним виконав­цям для використання в процесі їх роботи або підготовки ради, слідкування за термінами виконання доручень директора школи, взятих на контроль; відси­лання кореспонденції;
- здійснення документального забезпечення кадрової роботи в школі, ведення та збереження книги наказів і журнал обліку руху трудових книжок.

Спеціаліст сектору містобудування, архітектури та ЖКХ

from 06.2018 to 02.2020 (1 year 8 months)
Старокостянтинівська районна державна адміністрація, Старокостянтинів (Державні організації)

- виконання державних програм, розроблення і реалізація місцевих програм соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства;
- розгляд письмових звернень громадян, адресованих до органів влади та які надходять до районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції, підготовка письмових відповідей на ці звернення;
- підготовка інформацій про хід вирішення певних питань підприємствами і організаціями для своєчасного інформування обласної державної адміністрації, підготовка розпоряджень голови районної державної адміністрації та проектів рішень колегії районної державної адміністрації з певних питань, пов’язаних зі сферою житлово-комунального господарства;
- аналіз стану і тенденцій розвитку сфери житлово - комунального господарства.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

from 01.2017 to 06.2018 (1 year 5 months)
Старокостянтинівська районна державна адміністрація, Старокостянтинів (Державні організації)

- надання суб’єктам звернень консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень необхідних документів, їх реєстрація та подання документів відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
- забезпечення організації та надання відповідної адміністративної послуги;
- видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг.

Продавець-консультант

from 12.2015 to 02.2016 (2 months)
ФОП Десна В.М. «GOOD Market», Староконстантинов (Роздрібна торгівля)

Технік дистанції

from 10.2008 to 07.2011 (2 years 9 months)
Старокостянтинівська дистанція колії Південно-Західної залізниці, Старокостянтинів (Транспорт, логістика)

-групування, підзвіт, розрахунок технічних і економічних показників роботи;
- складання місячного, квартального та річного звіту основних показників роботи;
- участь у техніко-економічному аналізі діяльності дистанції.

Education

Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет"

Економіки та менеджменту,спеціаліст з економіки підприємства, Житомир
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Онлайн-курс "Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП"

2018 рік, 1:39 годин відеолекцій

Тематичний короткостроковий семінар "Розвиток містобудування та архітектури в сучасних умовах" м.Хмельницький

2019 рік, 13-14 червня

Навчання заступників керівників спеціалізованої інженерної служби цивільного захисту, м.Хмельницький

2019 рік, 27-29 травня, 6 червня, 11-13, 21 листопада

Стажування м. Старокостянтинів - туристична агенція "Alex Tur Travel Service" - менеджер з продажу / візовий менеджер

2016 рік, квітень

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet MS Excel MS Word MS PowerPoint 1С:Підприємство MS Outlook Впевненість Граматично правильне мовлення Компʼютерна грамотність

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

- перфекціонізм;
- креативність;
- знання діловодства та грамотного ділового спілкування;
- навики планувати та організовувати свій робочий час;
- здібність до навчання та адаптації до нових умов;
- навички комунікації і здатність до завоювання довіри;
- здатність працювати у високому темпі;
- відповідальність;
- прагнення до професійного і особистого зростання.
P.S. РОЗГЛЯДАЮ РІЗНІ ВАРІАНТИ РОБОТИ

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: