- Business card
Світлана
Административный менеджер, руководитель отдела учета, документооборота, кадровик
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 50 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3431553/
Knowledge and skills
- Комунікабельність
Additional information
Отримати посаду, що відповідає моєму професійному досвіду та освіті, в прогресивній компанії з високомотивованим та складним середовищем.
ПРОФІЛЬ
Великий досвід управління ефективним, добре керованим підрозділом, ентузіаст, реформатор, проактивний і мотивований професіонал; вдалий комунікатор.
РЕЗЮМЕ КВАЛІФІКАЦІЇ
Понад 25 років досвіду в організації, контролі якості виконання та удосконалення виробничих процесів.
Документування процесів з використанням відповідних програм.
Відмінна здатність працювати під тиском, аналітичне мислення, гнучкий і командний гравець.
Сильні якості та навички роботи в команді: відмінні навички управління відносинами з вищим керівництвом, комунікацій між персоналом та зовнішніми клієнтами.
Вміння коротко і змістовно формулювати і захищати свої ідеї, працювати в стислі терміни, з декількома завданнями одночасно (багатозадачність), стресостійкість.
Цінність: Здатність побачити основне (точка зборки проблеми), розібрати на блоки, створити оптимальний алгоритм та безконфліктне впровадження для дієвого результату.
ДОСВІД РОБОТИ
Державна установа «ЦІТ Міністерства внутрішніх справ України», відділ «Коммунікаційний центр «Служба 112» у м. Києві, ст. інспектор
01.06.23 по теперішній час
-Кадрова робота, ведення документації з охорони праці
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Начальник відділу контролю якості. 01.02.22 - 21.02.2023
-Аналітична робота, аналіз та створення стратегічних рішень
-Розробка та контроль за дотриманням технологічних процесів. Взаємодія між структурами для отримання оптимально швидкого результату (виключення задвоювання процесів), діджиталізація бізнес-процесів;
-Виявлення причин і внесення пропозицій, які впливають на якість і обробку поштових відправлень. -Впровадження нових продуктів на підприємстві. Розробка технологічних карт процесу, адаптація їх на робочих місцях;
30.10.2020 - переведена на посаду начальника цеху обміну та обробки посилкової пошти Дирекції обробки та перевезення пошти "АТ" Укрпошта" Штат 350 осіб + 150 сезон.
-Вторинний підбір, адаптація (написання програм навчання, впровадження бригадирства з визначенням функціональних обов'язків тощо) та управління персоналом, організація роботи цеху, націлена на підвищення продуктивності праці, планування виходу персоналу під навантаження.
-Розробка системних дій оптимізації процесів на робочому місці (система 5С) з мінімізацією трудовитрат, та комфортності працівника на робочому місті.
-Впровадження методології управління за системою «Кайдзен»
-Контроль за дотриманням графіків відвантаження, розміщення вантажу в послі-довності завантаження машини, логістика. Аналітична робота.
-Розробка і впровадження проектів оптимізації роботи цеху.
-Адміністративне управління, ведення документації з охорони праці.
01/08/2019 - начальник відділу контролю якості Дирекції обробки та перевезення пошти «АТ Укрпошта».
Лютий - травень 2019 (Консультаційна діяльність, криза менеджер)
-Експертиза щодо функціонування підприємств різних типів
-Пробудова стратегій підприємств інтеграції виробництва і операцій, управління трудовими ресурсами фінансового менеджменту
-Аналіз процесів та аудит діяльності відділу документообігу.
-Побудова процесів відділу, фірми. Написання технічного завдання під існуючі та нові процеси.
Листопад 2018 - січень 2019 Консультаційна діяльність. Торговільні мережі
ТОВ ЕНЕРГОЗБУД Операційний директор
ТОВ СЛУЖБА ЗАМОВНИКА ТНС УКРАЇНИ Заст. директора
-Ведення господарської діяльності підприємства, документообіг, облік ТМЦ;
-Бухгалтер по первинці, договірна діяльність, юридичний супровід.
Адміністративний директор торгової мережі 09/2016р. – 05/ 2017
-Складання бюджету компанії, аналіз та контроль виконання бюджету, розробка фінансових та нефінансових звітів
-організація процесу та ведення первинної бухгалтерії, кадрового обліку (60 осіб), договірного обліку,
-розробка та проведення навчання, тренінгів, адміністративна робота.
Травень 2016- серпень 2016 - консультаційна діяльність.
-Аудит підрозділів і процесів на підприємстві,
-Автоматизація, оцифрування та оптимізація бізнес-процесів
-Впровадження бізнес-процесів, розробка регламентів, положень, інструкцій,
-Розробка фінансових та нефінансових звітів, інтерпретація результатів та клю-чових фінансових показників
-підбір і навчання персоналу, проведення тренінгів.
ТОВ ГРІН ХАУС Юрист Лютий 2016 - травень 2016 р
ТОВ АФ ДЕВЕЛОПМЕНТ (Служба замовника, будівництво)
-Організація роботи відділу з "О";
-Організація роботи ефективної взаємодії між суміжними відділами компанії. Розробка графіків виконання, узгодження робіт та контроль за їх додержанням;
ТОВ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР “КОНСУЛЬТАНТ”
Відкритий міжнародний Університет "Україна" 2007-2010.Спеціаліст-юрист.
Київський Національний економічний Університет 1995-1997
Менеджмент проектів і консалтинг. Економіка підприємства. Магістр ділового адміністрування.
More resumes of this candidate
Considering positions: Адміністративний директор, нач. відділу, Адміністратор офісу, Керівник проєкту
Kyiv
РЕЗЮМЕ Стефанюк Світлана Василівна м. Київ, Оболонський р-н, Телефон , Е-mail: МЕТА Отримати посаду, що відповідає моєму професійному досвіду та освіті, в прогресивній компанії з високомотивованим...
Considering positions: Начальник відділу, операційний директор, Керівник відділення, Бухгалтер
Kyiv
РЕЗЮМЕ Стефанюк Світлана Василівна м. Київ, Оболонський р-н, Телефон , Е-mail: МЕТА Отримати посаду, що відповідає моєму професійному досвіду та освіті, в прогресивній компанії з високомотивованим...
Similar candidates
-
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Kyiv, Odesa -
Керівник напряму
Kyiv