Resume from November 20, 2018

Татьяна

Оператор call-центра

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
26 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу

from 05.2017 to 04.2018 (11 months)
Київстар, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Консультація клієнтів щодо послуг компанії та продаж товарів різноманітного призначення

Менеджер по продажам

from 01.2017 to 03.2017 (2 months)
Televoice, Львов (TeleVoice — аутсорсинговий контакт центр, який розпочав свою діяльність в 2012 році. Наш контакт центр надає повний спектр аутсорсингових послуг по обслуговуванню телефонних дзвінків операторами згідно потреб Замовників.)

Продажа телекоммуникационных услуг компании,предоставление абонентов технической информации.В связи с закрытие площадки во Львове проект был приостановлен.

Оператор входящей линии

from 05.2016 to 11.2016 (6 months)
ARCE call-центр, Львов (ARCE contact center - надійний аутсорсинговий партнер провідних українських та міжнародних компаній. На сьогоднішній день в ARCE сontact сenter працює більше 1000 співробітників, які обслуговують клієнтів з усього світу на більш ніж десяти мовах.)

Прием входящих звонков,введение отчетности о проделанной работе,консультация абонентов относительно услуг компании.

Education

ЛНУ ім. І. Франка

Філологічний, Львов
Unfinished higher, from 2014 to 2018 (3 years 10 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК

Language proficiencies

  • Serbian — average
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: