Resume from July 15, 2019 PRO

Анна

Адміністратор, 8 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
30 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з туризму

from 11.2016 to 10.2018 (1 year 11 months)
Туристична агенція "Сільпо Voyage", Львов (Туризм)

Менеджер по туризму

from 08.2014 to 08.2016 (2 years)
ТзОВ"СІМ Вітрів", Львов (Туризм)

-візова пітримка;
-переклади з англійської мови на українську і навпаки;
-моніторинг ринку туристичних послуг і компаній, взаємодія зі страховими компаніями та паспортно-візовими службами;
-робота з клієнтами(представлення всіх варіантів турів, що пропонуються;вибір індивідуального туру і його калькуляція за бажанням клієнта;бронювання пакета послуг (транспортних, готельних, розважальних, екскурсійних і т.д.);укладання договору з клієнтом;оцінка оплати за надані клієнту послуги;формування клієнтської бази даних для подальшої роботи з клієнтами).
- робота з партнерами: (укладання контрактів із постачальниками послуг);
-використання різноманітних форм розрахунку за надані послуги (передоплата, оплата за фактом тощо).
- ведення баз даних фірм:(повний облік інформації про партнерів або клієнтів (анкети, договори, заявки, реквізити);описи маршрутів, готелів, музейних установ, харчувальних і розважальних закладів;повна характеристика можливих послуг за кожним маршрутом та їх вартість.

Education

Львівська комерційна академія

Міжнародні економічні відносини, Львов
Higher, from 2010 to 2015 (4 years 11 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Google Chrome Веб-браузери

Language proficiencies

  • English — advanced
  • French — beginner
  • Polish — average
  • German — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: