Resume from April 8, 2024

Александра

Адміністратор, оператор 1С, товарознавець, менеджер по продажам, закупкам, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор пк, 1с по введенню данних, архіваріус.

from 12.2022 to 10.2023 (10 months)
Галактика, ПП, Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Створення/редагування клієнтської бази.
-Підготовка договорів для підписання, архівування відповідних документів,
занесення в базу інформації договору (юр/фіз особи)
-Внесення данних про працівників.
-Робота з первинною документацією.
-Інвентаризація складу(внесення поданих данних)

Помічник керівника

from 06.2022 to 11.2022 (5 months)
ФОП Гурин Д.Г., Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення документації по співробітникам, коригування бази клієнтів / співробітників/ постачальників. Контроль укладання договорів (постачальник/покупець), наявності відповідних документів. Інвентаризації товарного запасу на складі (оприбуткування/ списання товару). Проведення накладних.
Спілкування з постачальниками, контроль рекламацій, актів звірок, прибуткових накладних. Допомога у роботі торгових представників. Забезпечення роботи офісу, виконання доручень керівника.

Помічник керівника віділ кейтерінгу нафтовидобувної компанії

from 09.2021 to 12.2021 (3 months)
ТОВ "АЛЕКСАНДР", Полтава (Гірнича промисловість)

Формування, контроль, затвердження та виконання заявок тендерних та без тендеру.
Обробка тендерних пропозицій від постачальників (наявність усіх необхідних документів та їх відповідність заявленим вимогам)
Формування звітів за залишками, рухом ТМЦ та МШП на складах та відділеннях (по об'єктах)
Звіти про приходи від постачальників.
Формування звітних таблиць з об'єктів надання послуг.
Подання змін до основного річного плану.
Формування обґрунтувань необхідності закупівлі ТМЦ, МШП. Підтримання зв’язку офіс/зав. відділень/об’єкт, для 100% результативної роботи.
Планування роботи директора з кейтеренгу, Допомога в роботі головного технолога, відділу загалом.

Оператор 1 с

from 10.2019 to 02.2021 (1 year 4 months)
ТОВ "Алкогруппа", Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- формування видаткової та прибуткової документації;
- Оформлення накладних;
- коригування відомостей у документації за фактами руху товару;
- Формування аналітичної звітності;
- звіряння залишків на складі та формування звітів щодо руху товару;
- Підготовка первинної бухгалтерської документації;
- Внесення даних до бази.

Менеджер по продажам

from 12.2018 to 08.2019 (8 months)
ТОВ "НТП", Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бренд менеджер

from 06.2018 to 11.2018 (5 months)
Бренд агенство "Esfi", Полтава (Маркетинг, реклама, PR)

Консультація з бренд маркетингу (створенню бренду), складання основи контактів;
забезпечення відвідувачів рекламною продукцією (за потреби);
контроль за всіма процесами у ході заходу; формування пропозицій;
копірайтинг ( написання інформаційних, рекламних та текстів іншого характеру, які просувають та наповнюють інтернет-ресурси.)
реклама в соціальних мережах. Організація, допомога в організації тренінгів з саморозвитку,
соціальних проєктів.

Адміністратор розважального центру

from 11.2016 to 02.2017 (3 months)
РЦ "Турбіна", Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей у залі. Управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація працівників, контроль робочого процесу). Робота з документацією, звітами, інвентаризація, касова дисципліна, інкасація грошових коштів за графіком. Вирішення конфліктних ситуацій. Організація та проведення банкетів, виконання службових доручень керівника.

Адміністратор кафе/ ресторану

from 01.2016 to 10.2016 (9 months)
"Суши Таун", Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація ефективної роботи кафе; керівництво персоналом (складання графіків роботи, навчання, контроль робочих процесів та дотримання стандартів закладу). Контроль роботи обладнання та якості страв, що готуються, контроль термінів реалізації готової продукції. Спілкування із відвідувачами, допомога офіціантам; оформлення необхідних документів та звітності підбір персоналу; проведення інвентаризацій; управління асортиментом страв, що готуються; робота з касою; організація бенкетів.

Помічник директора

from 03.2011 to 12.2015 (4 years 9 months)
"Імперия", Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Пошук клієнтів, укладання договорів, теле маркетинг, логістика, управління роботи офісу та співробітників. Робота з постачальниками, замовлення матеріалів. Робота із клієнтською базою. Збільшення бази клієнтів. Успішна робота офісу.

Товарознавець

from 09.2007 to 02.2010 (2 years 5 months)
ООО"ЕКО", Полтава (Роздрібна торгівля)

Робота з постачальниками, замовлення, прийом, повернення товарів, звіти про продаж. Робота у торговому залі, з продавцями. Переоблік. Виконання планів продажу. Успішна робота відділів

Торговий представник

from 09.2005 to 06.2007 (1 year 9 months)
ФОП" Нікас", Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продаж продуктів харчування, пошук клієнтів, укладання договорів. Мерчендаізинг на ТТ.

Education

МАУП

Юрист, Полтава
Unfinished higher, from 2001 to 2005 (3 years 11 months)

Additional education and certificates

Стеко Днепропетровск

2014г.

Продаж по интернету. prom.ua

2015, 7 днів.

Оптовые продажи, техники продаж.

2016, 7днів

"Brand school",бренд маркетинг/ smm

2018,6 днів

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь Internet Работа с оргтехникой Кассовая дисциплина Viber Знание ресторанного бизнеса; Навыки общения с клиентами; Навыки организаторской работы; Навыки работы в программе 1С Навыки размещения рекламы в журналах, Интернете и информационных Навыки управления персоналом. HR менеджер

Language proficiencies

English — average

Additional information

Большой опыт роботы в
торговле. Мерчендайзинг, менеджер по продажам "Союз Виктан", "Антекс" "Никас". Товаровед, администратор с прод и пром группами товаров в супермаркетах. Больше 2-х лет опыт работы в общепите на руководящих должностях. Также event, PR, реклама. Проходила тренинги по продажам, холодным звонкам, бренд маркетингу, smm. Энергичная, ответственная, комуникабельная, быстро обучаюсь. Знание оргтехники, internet, word, excel, 1C (7/8 версии)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: