Resume from March 11, 2019 PRO

Людмила

Менеджер по работе с клиентами, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з питань експертизи

from 06.2017 to now (6 years 11 months)
ТОВ НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза", Полтава (Експертиза проектно-будівельних робіт)

Організація роботи Полтавського філіалу, пошук клієнтув, заключення договорів, супровод клієнта на всіх етапах проходження експертизи, документація і т.д.

Начальник відділу, інспектор з основноі діяльності.

from 02.2003 to 08.2016 (13 years 6 months)
ПФ ДП "Документ", Полтава (послуги)

Робота з клієнтами та документацією, презентація послуг та реклама, складання звітів, аналізування, первинна бухгалтерія, організація роботи відділу.
Маю досягнення в розширенні та збільшенні наданих послуг клієнтам.
Звільнилася в зв"язку з ліквідацією філії..

Education

Полтавська державна аграрна академія

Менеджменту, менеджер адміністрування, Полтава
Higher, from 2012 to 2017 (5 years 1 month)

Навчалася заочно для підвищення свого рівня кваліфікації.

Полтавський комерційний технікум

Товарознавство, Полтава
Specialized secondary, from 2000 to 2002 (1 year 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet Робота з оргтехнікою

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Василь Іванович

Василь Іванович

Директор, ДП "Документ"

Contact details are hidden

Additional information

Маю навики в спілкуванні з клієнтами, вмію вести ділову переписку, гарно володію - ПК
Ініціативна, комунікабельна, доброзичлива, цілеспрямована на результат, відповідальна, маю добру стресостійкість.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: