Катерина

Бухгалтер

Employment type: full-time
Age: 31 years
City: Kyiv
Employment type:
full-time
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник бухгалтера

from 09.2019 to 08.2025 (6 years)
Promsat, LTD, Київ (Машинобудування)

внесення в 1с нових контрагентів
робота з клієнт-банком(рознесення банківської виписки, створення платіжних інструкцій,дотримання платіжного календаря)
створення рахунків/надходжень(631)
проведення реалізацій
робота з первинною документацією (постачальники і покупці-прибуткові,видаткові накладні, акти звірок з постачальниками,покупцями )
проведення звітів виробництва
контроль наявності оригіналів документів, формування реєстрів первинної документації
обмін документами з контрагентами в програмі М.Е.Doc
створення витягів в програмі М.Е.Doc
звірка кодів УКТЗЕД
робота з митним кабінетом
робота з кабінетом платника (ДПС)
комунікація з контрагентами
підготовка документів для розблокування ПН
підготовка документів для купівлі валюти
отримання та відправка документів укрпоштою

Помічник бухгалтера

from 08.2017 to 07.2019 (2 years)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)

Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).

Помічник бухгалтера

from 04.2017 to 07.2019 (2 years 4 months)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)

Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, надання інформації з приводу податкових накладних (дата реєстрації,номер накладної). Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).Замовлення води, канцелярії. Координація кур'єрів по доставці документів клієнтам.

оператор call-centre

from 06.2012 to 09.2012 (4 months)
xtra-tv, Київ (супутникове телебачення)

Вхідна лінія,консультація абонентів.

Education

НАСОА

Фінансовий, Київ
Higher, from 2010 to 2016 (6 years)

Additional information

Основна работа в 1С 8.3 УТП,Медок. Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point).Комунікабельність,відповідальність,стресостійкість,пунктуальність.
Ціль:навчання і освоєння різних ділянок БО.

Місцезнаходження офісу:Правий берег.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: