Resume from November 17, 2023 PRO

Анна

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера, оператор 1С, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу, помічник бухгалтера

from 07.2020 to 06.2021 (11 months)
ПП "Термолекс", Чернігів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Продаж обладнання системи кондиціювання та вентиляції, виписка первинної документації, приймання участі в тендерах, закупка необхідного обладнання та комплектуючих, приймання та обробка замовлень, прорахунок кошторису комплектуючих по вентиляційним системам, робота з клієнт-банком, ведення документообігу.

Асистент менеджера (оператор 1 С)

from 11.2019 to 02.2020 (3 months)
ТОВ ВКФ «ВВ», Чернігів (забезпечення офісів канцелярською та іншою офісною продукцією.)

•Оформлення документів в програмі 1С, облік руху товару (рахунок, заказ, накладна, возврат, ТТН)
•Складання маршруту для водія
•Прийняття заказів від клієнтів
•Взаємодія з відділом закупок для замовлення відсутнього товару на складах у постачальників

Менеджер по адмінистративній діяльності

from 10.2017 to 09.2019 (1 year 11 months)
ТОВ "СП "Фенікс, Чернігів (надання послуг протипожежного призначення)

•Робота з клієнтською базою
•Оформлення документів в програмі 1С, облік руху товару
•Отримання та опрацювання заявок
•Забезпечення життєдіяльності офісу
•Робота з документообігом
•Виконання доручень керівника
•Отримання та відправлення документів та кореспонденції;
•Складання маршруту для водія по Чернігову і Чернігівській області
•Підготовка документів та прийняття участі в тендерах

Бухгалтер

from 11.2016 to 04.2017 (5 months)
ТОВ "Арма-Чернігів", Чернігів (виробництво та продаж дверей)

•Формування маршрутних листів та ТТН
•Ведення реестрів та подшивка документів.
•Ведення первичної документаціїи (прибуткові,видаткові,возврат, переміщення, списання, оприбуткування товару, оплати)
•Отримання та опрацювання заявок

Офіс-менеджер

from 07.2011 to 09.2016 (5 years 2 months)
ТОВ "ДВП "Базис", Київ (здача приміщень в оренду, проектування котеджів, ремонт квартрир та будинків, , юридичні послуги пов’язані з будівництвом, вантажоперевезення, туризм)

Відправка та прийом електронної пошти;
прийом дзвінків;
зустріч клієнтів;
отримання та відправлення документів та кореспонденції;
забезпечення життєдіяльності офіса;
оформлення та відстежування строків договорів, оформлення наказів;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (отправка звичайних та рекомендованих листів, прийом посилок);
підготовка та розрахунок рахунків, видаткових накладних, актів виконанх робіт;
робота з клієнт-банком (платежі, зарплата);
відправлення та отримання податкових накладних в програмі MeDoc;
розміщення реклами в газетах, інтернеті;
ведення ділового листування;
підготовка договорів та розрахунок Орендарів (за оренду приміщення та комунальні послуги);
підготовка проектів документів (договора, довіреності, заяви, листи, запити).

Education

Київський славістичний університет денної форми навчання

Кваліфікація «Спеціаліста з фінансів», Чернігів
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 10 months)

Отримала диплом "Спеціаліста"

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office M.E.Doc Email Windows Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Робота з ксероксом

Language proficiencies

  • Ukrainian — above average
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Телеграм @Анна Дудко
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, порядність, самокритичність, неконфліктність, робота в команді, доброзичлива.
ПРОХАННЯ ПО ВАКАНСІЇ:
РОБОТУ в КОЛЛ ЦЕНТРІ ТА
МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ НЕ ПРОПОНУВАТИ!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: