Resume from December 4, 2019 PRO

Олена

Секретар-референт, офіс-менеджер, 4 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець

from 10.2001 to now (22 years 7 months)
Львівський навчально-науковий інституту ДВНЗ "Університет банківської справи", НУ "Львівська політехніка", Львов (Освіта, наука)

•забезпечення ведення діловодства кафедри, ведення та оформлення протоколів засідань кафедри, підготовка та оформлення планів і звітів кафедри
•затвердження тем та реєстрація курсових робіт
•правильне і своєчасне оформлення табелів обліку використання робочого часу викладачами кафедри з погодинною оплатою праці
•ведення обліку годин виконаного педагогічного навантаження викладачами кафедри;
•організація щоденних особистих зустрічей та порядку денного керівника;
•прийом телефонних дзвінків, переадресованих від керівника;
•розподіл листів електронної пошти та ведення ділової переписки;
•організація нарад та ділових зустрічей.

Education

Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України

Факультет банківських та інформаційних технологій, спеціальність банківська справа, Львов
Higher, from 2002 to 2004 (1 year 6 months)

ЛНУ "Львівська політехніка"

Автоматики, спеціальність "Метрологія, стандартизація, сертифікація", Львов
Higher, from 1992 to 1997 (5 years 4 months)

Additional education and certificates

Навчання в аспірантурі в Інституті Регіональних досліджень ім.М.Долішнього НАН України за спеціальністю "Регіональна економіка"

4 роки

Knowledge and skills

Користувач Internet MS Office Windows Операційні системи

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: