Ірина
Директор, керівник відділу продажу, 80 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 30 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3647819
Work experience
Керівник відділення по роботі з публікою (PR)
from 08.2019 to 12.2019
(4 months)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Киев (Нерухомість)
МЕТА ПОСАДИ:
Розширювати сферу впливу компанії за допомогою створення їй привабливого для клієнтів та партнерів іміджу, залучення до співпраці та просування компанії широкого спектру партнерів, організації успішного надання великої кількості вступних послуг. Створювати та посилювати славу, привабливість та популярність компанії.
Обов'язки:
1.Отримувати позитивні відгуки клієнтів про співпрацю з компанією, які придатні для широкої публікації з метою формування іміджу.
2. Організація зйомки відгуків про компанію з подальшим показом через Інтернет та іншими способами.
3.Складання графіку та формат зв'язків зі ЗМІ.
4.Формування розсилки з актуальними даними про життя та новини для клієнтів.
5.Налагодження відносин з клієнтами компанії, які можуть стати представниками (направляти своїх знайомих на вступні або основні послуги).
6.Підтримка спілкування з представниками, отримання імен потенційних клієнтів та передання їх у вступні послуги чи відділ продажу.
7. Налагодження стосунків з потенційними партнерами, які б направляти до компанії потенційних клієнтів.
8. Налагодження відношень з державними організаціями, які могли б направляти в компанію потенційних клієнтів.
Керівник відділу продажу
from 11.2018 to now
(5 years 6 months)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Київ (Нерухомість)
МЕТА ПОСАДИ:
Забезпечити дохід, який покриє всі витрати та дозволить здійснювати розвиток компанії.
Обов'язки:
1. Організація підлеглими прийому вхідних дзвінків відповідно до затверджених скриптів зі збором всієї необхідної інформації щодо потенційних клієнтів.
2. Організація внесення всієї інформації до CRM та підтримувати актуальні дані.
3. Формування аудіо-записів всіх вхідних дзвінків та ведення їх архіву.
4.Проведення зустрічей з клієнтами
5. Підписання договорів довічного утримування
6.Виявлення вузьких місць та надання пропозиції щодо доопрацювання CRM. Контроль та дотримання доробок CRM
7.Актуалізація даннних в основі інвесторів та нотаріусів
Керівник відділення підвищення кваліфікації працівників
from 09.2018 to 06.2019
(9 months)
Центр соціального захисту допомоги пенсіонерам "Пенсіон", Киев (Нерухомість)
МЕТА ПОСАДИ:
Підвищувати компетентність персоналу насамперед у тих галузях, які дозволяють вплинути на якість продукту.
Удосконалювати роботу компанії та впроваджувати нові інновації.
Обов'язки:
1. Проведення опитування клієнтів, які отримали продукт компанії, з метою виявлення відхилення від стандартів та моментів, що потребують вдосконалення.
2. Ведення обліку всіх виявлених відхилень від якості та моментів, що потребують покращення. Надання керівництву точні дані про це.
3. Дотримання того, щоб незадоволеним клієнтам було надано якісний продукт і за необхідності компенсацію збитків.
4. Створення бази знань компанії, що включає всі дані, які можуть бути використані для підвищення компетентності працівників: книги, матеріали, статті, інструкції, відео та аудіозаписи, інші електронні документи тощо.
5. Складання курсів для внутрішнього навчання співробітників підприємства.
6. Розробка навчальних семінарів та презентації для співробітників.
7. Для кожного співробітника, який завершив випробувальний термін та прийнятий до штату, складає індивідуальну програму навчання, яка включає всі необхідні завдання з внутрішнього та зовнішнього навчання.
8. Підбір зовнішніх постачальників навчальних курсів та семінарів, щоб необхідні для підвищення кваліфікації співробітників дії з навчання були включені до індивідуальних програм.
Керівник відділення побудови (HR)
from 04.2018 to 03.2019
(11 months)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Киев (Нерухомість)
МЕТА ПОСАДИ:
За допомогою адміністративних інструментів удосконалювати діяльність компанії таким чином, щоб ефективність роботи компанії загалом та окремих співробітників зростала. Домагатися, щоб обов'язки були правильно розподілені, компанія була забезпечена продуктивними співробітниками, взаємодія між співробітниками та підрозділами була ефективною, і кожен співробітник давав високі результати та створював свій продукт.
Обов'язки:
1. Комунікація зі співробітниками щодо виявлення проблем і шукати їх вирішення.
2. Формування та контроль роботи співробітників відділення, мотивування на найкращий результат.
3. Проведення рекомендаційні комітети у відділенні щотижня.
4. Спілкування із співробітниками, знати, чим "дихає" кожен із них, знати про проблеми, допомагати їм знаходити рішення.
4. Брати участь у сесії стратегічного планування.
5. Брати участь у формуванні оргполітики підприємства, контролювати дотримання наказів, розпоряджень.
6. Розглядати всі процеси на підприємстві, аналізувати, реагувати та оптимізувати їх.
7. Схвалення змін в оргсхемі. Брати участь у відповідності до оргсхеми підприємства.
8. Перерозподіл обов'язків підлеглих у разі їх відсутності.
9. Знати всередині організаційну політику підприємства і робити все, щоб вона застосовувалася у роботі співробітниками (зокрема вищими керівниками компанії).
10. Забезпечення усіма співробітниками компанії розуміння, що від них очікується на посаді
11. Контроль за станом трудової дисципліни та дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
12. Коригування бізнес-процесів компанії:
- займатися побудовою організації;
- спостерігати за рухом частинок на підприємстві, удосконалювати їх маршрути, виявляти та усувати перешкоди. - контролювати дотримання організаційних основ компанії;
- вимагати наявність щоденних та щотижневих планів у своїх підлеглих;
- розсилати та зберігати всі політики та інструкції компанії;
- виявлення проблем в діяльності компанії та своєчасно їх усувати
Помічник керівника компанії
from 03.2017 to 01.2018
(10 months)
Центр домомоги та соціального захисту пенсіонерів "Пенсіон", Киев (Нерухомість)
Обов'язки:
1. Реєстрація вхідної та вихідної документації;
2. Систематизація та класифікація документів;
3. Прийом вхідних дзвінків, контроль їхньої своєчасної передачі відповідальним структурам;
4. Своєчасний та безперебійний документообіг між Центром допомоги та його контрагентами у суворій відповідності до встановлених вимог до форм та строків надання документів;
5. Підготовка документів управління: оформлення інструкцій, листів, договорів, актів тощо;
6. Фінансове планування, ведення контролю фінансів, координація платежів та контроль з бухгалтером підприємства;
7. Виконання різнопланових особистих доручень керівництва;
8. Забезпечення офісу всім необхідним для ефективної роботи;
9. Введення табеля обліку робочого часу працівників;
10. Щоденно, до початку роботи, планування свого дня на 6 годин робочого часу;
11. Дотримання норм ділової етики, дотримується коректного та доброзичливого стилю спілкування з колегами та клієнтами
Помічник зав. кафедри
from 09.2013 to 09.2016
(3 years)
КНТЕУ, Київ (Освіта, наука)
Обов'язки:
1. Ведення документообігу кафедри обліку та оподаткування;
2. Організація роботи кадрів (графіки, таблиці, діаграми);
3. Організація свят та подій;
4. Розробка методик та практикумів навчання студентів;
5. Викладання практичних занять з обліку та аудиту студентам перших курсів;
6. Упорядкування акредитаційної справи;
7. Ведення каси кафедри
Education
Крок
Облік, аналіз та аудит, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)
червоний диплом молодшого спеціаліста
червоний диплом бакалавра
червоний диплом магістра
за спеціальністю: "Облік, аналіз та аудит"
Additional education and certificates
Visotsky Consulting Kiev
01.12.2017-26.11.2018
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
References
Сопко Валерия Васильевна
Зав. кафедры учёта и налогообложения, КНТЭУ
Additional information
*цілеспрямована
*активна
*стресостійка
*здатна дуже швидко навчатися
*життєрадісна
*комунікабельна
*відсутність шкідливих звичок
Similar candidates
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Kyiv
Керівник відділу продажів, директор з продажів, комерційний директор
Kyiv
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Kyiv
Виконавчий директор, заступник директора, керівник філіалу, підрозділу
45000 UAH, Kyiv
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Kyiv, Kharkiv
Директор, заступник директора автопідприємства, керівник транспортного відділу
Kyiv