Resume from April 18, 2024

Ольга

Керуючий магазином, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Завідувач секції

from 04.2021 to now (3 years)
ТОВ ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН LC WAIKIKI, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Управління процесами з організації продажу, представлення продукції та обслуговування клієнтів.
Управління персоналом
Робота з фінансовими показниками та проведення аналізу пунктів які дають негативні та позитивні результати.
Аналіз впливу на такі результати та чинників які спричиняють відповідні зміни в результаті.
Візуальний мерчандайзинг.
Касова дисципліна.

Заступник керуючого магазином

from 11.2020 to 04.2021 (5 months)
АТБ-маркет, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Керуючий магазином

from 10.2018 to 11.2020 (2 years 1 month)
ТОВ РУШ, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Управління фінансово-економічними показниками, управління персоналом; взаємодія з клієнтами; проведення підвищення кваліфікації персоналу, розвиток та просування по кар'єрі.
Робота з ТМЦ, ОЗ.
Робота з уцінкою товарів.

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Сосницька Ольга Вікторівна

Дата народження:
05 Гру 1985

Регіон:
Черкаси

Можливість переїзду:
Черкаси

Телефон (и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Менеджер по персоналу
Заробітна плата від 7000 грн.

Досвід роботи
HR менеджер
ТОВ "АЛЬВАР " гіпермаркету Велмарт
Січень 2017 - по сей день
Підбір персоналу, рекрутинг, холодний обзвонил, проведення співбесід, адаптація персоналу, проведення навчання, ведення кадрової документації, табелювання.
Головний спеціаліст сектору персоналу та організаційно-інформаційної роботи / головний спеціаліст контрольно - перевірочної роботи
З жовтень 2011 - січень 2017
Смілянське обєднане управління Пенсійного фонду України Черкаської області
Робота з кадрових питань та організаційно-інфомраційної роботи повязана з відбором спеціалістів, прийом та оформлення на роботу. Проведення контролю щодо забезпечення прав та обовязків працівників (встановлення надбавок, рангів, підготовка матеріалів для заохочення, тощо), оформлення відпусток; ведення військово обліку. Підготовка матеріалів для місцевих ЗМІ, радіо, для веб-сайту управління. Впровадження нових заходів для консультацій та розяснень для населення.
Перебування на посаді у відділу контрольно-перервірочної роботи повязана з проведення контрольно-перевірочних заходів з нарахування та сплати обовязкових платежів до бюджету Фонду, збору від інших господарських операцій (відчуження легкових автотранспортних засобів, придбання нерухомості, продаж ювелірних прикрас), робота з боржниками, тощо.
Секретар начальника управління/ провідний спеціаліст з діловодства
Бер 2009 - листопад 2011
Управління Пенсійного фонду України в Смілянському районі Черкаської області
Обовязки: Прийом вхідної кореспонденції та телефонних дзвінків, обробка документації, її відправка, робота з оргтехнікою.
Продавец-консультант
Січ 2009 - Бер 2009 (не офіційно)
"Антонио Биаджи "

Освіта: з вересня 2003 до червня 2008 року навчалася у Приватному вищому навчальному закладі «Європейському університет», за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію — спеціаліст з фінансів, м. Черкаси.
Навики роботи на компютері:володію ПК на рівні користувача (Microsoft Word, Excel).
Володіння мовами: англійська — базовий, російська — вільно, українська - рідна
Додаткова інформація
Водійське посвідчення: У 2006 році отримала водійське посвідчення категорії «В».
Захоплення та інтереси: вишивання, читання книжок, спорт.
Особисті якості: вмію організувати процес роботи та знайти вихід зі складних ситуацій, готова навчатися та ділитися досвідом який маю, вмію працювати як самостійно, так і в команді. Відповідальна, ініціативна, цілеспрямована.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: