Resume from February 8, 2017

Олег

Бухгалтер-ревізор, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Костюк Олег Юрійович

Претендую на зайняття вакантної посади: бухгалтер.

Особиста інформація:
Місце проживання: м.Миколаїв, вул. Архітектора Старова 10-б, кв.64. Номер телефону:[open contact info](look above in the "contact info" section).
Освіта: вища.
Дата народження:03 травня 1974 року.
Сімейне становище: одружений.

Досвід роботи:
Період роботи: з травня 1994 року по липень 1998 року.
Посада: бухгалтер, ревізор.
Підприємство: Снігурівський РПС у Миколаївській області.
Посадові обов`язкі: ведення бухгалтерського та складського обліку, складання звітності, документальні перевірки, організація проведення інвентарізацій, контроль по збереженню майна підприємтсва.

Період роботи: з липня 1999 року по жовтень 2015 року.
Посада: аудитор.
Організація: ГУ ДФС у Миколаївській області.
Посадові обов`язкі: керівник групи перевіряючих аудиторів щодо ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств торгової та промислової сфери крупних підприємств області.

Період роботи: з червня 2016 року по листопад 2016 року.
Посада: бухгалтер.
Організація: ТОВ «Европейська транспортна стевідорна компанія»
Посадові обов`язкі: ведення первинних документів (оформлення), ведення податкового та бухгалтерського обліку, а саме складання податкових накладних, формування, подача декларації по податку на додану вартість та по податку на прибуток також складання іншої податкової звітності.


Освіта:
Учбовий заклад: Полтавський коперативний університет.
Дата закінчення:1999 рік.
Факультет: облік та аудит.
Спеціальність: бухгалтер.
Форма навчання: очна.

Додаткова інформація:
Іноземні язики: не володію.
Наявність водійских прав(категорія): водійськи права категорія В,С.
Компьютерні навички: печать, сканування, копіювання документів, Інтернет, електрона пошта, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1-С бугалтерія (8 версія), Медок.

Професійні навички: робота с первинними документами, ведення податкової та бухгалтерської звітності, проведення інветаризацій, ведення обліку доходів та витрат, проведення аналізу фінансового та податкового стану підприємств у сфері торгівлі та промисловості.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: