Resume from February 19, 2023 PRO

Наталия

Помощник руководителя, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник генерального директора

from 09.2018 to now (5 years 8 months)
КСК, Київ (Роздрібна торгівля)

Робота безпосередньо з керівництвом організації, виконання особистих доручень, і професійних обов'язків. Вони зазвичай включають в себе: ведення діловодства керівника, а також питання, що стосуються всієї компанії.
• Забезпечення робочого дня начальника - розклад, зустрічі, підписання документів (фіксувати і нагадувати керівнику про те, що він повинен зробити, інформувати його про дедлайни, зустрічах, поїздках та інших ділових заходах).
• Робота з первинною дукументацією (накладні,рахунки,акти і тд)
та документами керівника, зокрема з вхідними листами і дзвінками; грамотно з усіх точок зору складати необхідні ділові папери, листи, заяви і т.д. А також захищати керівника від непотрібних контактів, роблячи це без шкоди для іміджу начальника і компанії.
• Формування звітів.Знаходити для шефа потрібну інформацію, причому робити це швидко, знаючи, куди і до кого слід звертатися з тими чи іншими питаннями.Брати на себе відповідальність за вирішення проблем і задач , які виникають під час роботи.

• Робота з подрядними організаціями, юристами,банками і орендодавцями (пошук, зустрічі, постановка завдань, контроль виконання, прийом актів по виконаним роботам)
• Работа з операційним департаментом та регіональними менеджерами, збір звітів, планування і поставновка задач, участь в усіх заходах мережі в т. ч . підготовка акцій і тд, участь в інвентаризаціях . Контроль виконання рохпоряджень курівництва!

• Пошук та закупка ТМЦ ,малоцінки

• Забезпечення психологічного комфорту в офісі: проведення первинних переговорів; забезпечення канцтоварами, забезпечення чистоти і затишку в приміщенні, турбота про мікроклімат і т.д

Менеджер інтернет магазину

from 01.2018 to 09.2018 (8 months)
ФОП Сигал Ю.О., Київ (Бренд жіночого одягу)

Адміністратор

from 02.2017 to 12.2017 (10 months)
Crossfit Banda, Київ (Спорт та фітнесс)

Робота клієнтами та ведення клієнтської бази( зустріч,презентації,продажі,ведення соц. мреж та месенджерів), участь у спортивних заходах, контроль за порядком у клубі та роботою працівників клінінгової компанії,контроль записів тренувань, ведення касового обліку та звітності по аналітиці продаж,тренувань,рейтингу тренерів і тд,організація свят,замовлення канцелярії, води, аптечки та інше.

Менеджер з фінансового лізингу

from 12.2015 to 02.2017 (1 year 2 months)
Соул Україна, Рівне (Автобізнес та автосервіс)

Консультація клієнтів , оформлення заявок (лізинг,кредит, повна вартість) та заключення договорів на покупку сільськогосподарської техніки та легковіх автомобілів.

Ведення відповідної документації та складання звітів роботи, розміщення реклами і тд.

Соціолог - інтервюер

from 04.2014 to 12.2016 (2 years 8 months)
Рейтинг, ТНС, GFK, R&B, ARMI, Socis, Рівне (Соціологія)

Проведення різноанітних освітніх,маркетингових,політичних та соціальних досліджень,фокус-груп.Провдення інтерв'ю та здійснення віитів як таємний агент(покупець) до різних устано( школи,банки , магазини і т.п.)

Администратор-бармен

from 02.2014 to 09.2014 (7 months)
Б52, Ровно (Кафе-мотель)

Адміністратор

from 09.2013 to 04.2014 (7 months)
Салон краси, Рівне (Краса та здоровя)

Адміністратор-касир

from 05.2011 to 09.2013 (2 years 4 months)
Імперія розваг, Рівне (Игровой бизнес, ставки на спорт)

Контроль роботу закладу

Коммунікація з гостями, вирішення конфліктних ситуацій

Прийом букмекерських та ігрових ставок

Виконання фінансових планів

Касова дисципліна

Education

НУВХП

Экономика предприятия, Ровно
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 9 months)

Additional information

Я особистий помічник генерального директора з економічною освітою.Маю великий досвід роботи з людьми та керуванні персоналом ( іноді і його підбором) , працюю з бухгалтерсьми документами і розрахунками , маю досвід в керуванні невеликими проектами і їх бюджетом , вмію швидко знайти підхід і домовитися з підрядними організаціями, постачальниками, банками і державними організаціями. Відмінно працюю в режимі багатозадачності, беру на себе відповідальність і швидко вирішую проблеми.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: