- PRO
Христина
Директор з маркетингу
- Considering positions:
- Директор з маркетингу, CMO
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 30 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Kyiv, Lviv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3683975/
Work experience
Керівник відділу стратегічного маркетингу
from 05.2022 to 02.2025
(2 years 9 months)
Ardis Group, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Бренд-напрямок:
- Розробка середньострокових бренд-стратегій, PR-стратегії компанії, їх щорічний перегляд та тактична імплементація.
- Створення проєкту та побудова інфлюенс-ком'юніті для роботи з продуктовими брендами компанії.
- Розбудова брендів Philadelphia та Bergader: Philly №1 (awareness 40%/88%, value share - #1 cream cheese); Berg №2 (volume, value share - #2 combined mold).
- Проведення досліджень потреб споживача та споживацьких настроїв за категоріями продуктів у кількісному та якісному методах - фокус-групи Intelcon, кількісні дослідження Gradus.
- Написання та впровадження стратегії розвитку брендів компанії.
- Розробка та запровадження процесу редизайну власної ТМ компанії (™Lel). Від визначення потреби до запуску продукції у новому дизайні на полицях.
- Розбудова власного бренду компанії ™Lel на основі досліджень ринку та споживача. За 2022-2023 рік - наповнено портфель +12 SKU.
- Прорахунок, погодження та втілення бізнес-кейсу, а також запуск нового продукту з окупністю нового обладнання (копчена моцарела) - отримали бронзову медаль на World Cheese Awards 2023.
- Розробка та запуск спільного продукту із соціальним підґрунтям разом з найбільш довіреним фондом України “Повернись Живим”.
- Ініціація та контроль запуску РК для брендів у підпорядкуванні
- Розробка та впровадження процесу запуску co-pack у компанії для збільшення продажів та кількості лояльних споживачів (на сьогодні запущено 9 наборів для брендів Bergader, Zanetti та Philadelphia) - середній приріст продажів з полиці зріс у 5 разів у порівнянні до неакційного періоду. У подальшому генерація ідей та контроль процесу запуску й роботи з co-pack.
PR-напрямок:
- Розробка середньострокової PR-стратегії компанії, їх щорічний перегляд та тактична імплементація.
- Написання статей та участь у професійних ATL та BTL активностях із продуктовими брендами та брендом компанії.
- Робота над розвитком бренду роботодавця компанії Ardis Group - запрошення до участі у конкурсі delo.ua топ-100 роботодавців України, долучення до благодійної менторської платформи Mentory v tylu, участь у ренкінгу “Відповідальна країна” на mmr.ua.
- Запровадила моніторинг метрик PR-комунікацій компанії - SOV, MediaQuality та інші.
- Організація участі та стенду компанії у виставці WorldFood Ukraine 2023 (від подачі заявки до роботи на стенді)
- Вперше для компанії організувала участь у рейтингу X-ray із кейсами брендів, що у підпорядкуванні (Philadelphia, Bergader, Zanetti).
Ініціація та запуск корпоративної сторінки у Wikipedia.
- Розробка та впровадження низки проєктів по розбудові PR-профілю компанії та брендів, як соціально відповідальних
Робота з командою:
- Побудова відділу стратегічного маркетингу.
- Управління внутрішньою та зовнішньою командою у напрямках: бренд-маркетинг, PR, копірайтинг, дизайн, SMM.
- Впровадила дашборди та KPI для контролю ефективності роботи відділу та контролю у віддаленому форматі роботи.
Старший бренд-менеджер із розвитку нових продуктів
from 12.2021 to 08.2022
(8 months)
ТзОВ Артвайнері, Київ (Алкоголь)
- розробка та імплементація маркетингової
стратегії бренду
- проведення маркетингових досліджень
- виведення нових продуктів
- розробка та імплементація комунікаційної стратегії бренду
- R&D (розробка нових смаків, видів продукту, проведення тестової панелі)
- аналітика продажів по суббрендах та окремих продуктах
- дослідження ринку та аналітика (ринок / конкурентне середовище / потенціал
ринку)
- робота з пакуванням (дизайн, правові зміни, друк)
- робота із креативними агенціями, написання брифу та коригування при
створенні дизайну для нових торгових марок
- підбір контрагентів, проведення тендерів (креативні, digital, дизайн)
- планування бюджетів та їх дотримання
- участь у процесі ціноутворення продуктів (СВ, аналіз ціни конкурентів, динаміка
категорії)
- робота із новими продуктами у суміжних категоріях - тихі вина, ігристі вина,
коньяк, горілка (власного виробництва та СТМ)
Бренд-менеджер ТМ “MARENGO”
from 03.2021 to 11.2021
(8 months)
ТзОВ Баядера Груп, Київ (Алкоголь)
розробка та імплементація маркетингової стратегії бренду
- проведення маркетингових досліджень
- виведення нових продуктів у портфель компанії із Українськими підрядниками
- виведення нових продуктів у портфель компанії із Європейськими підрядниками
- ведення перемовин щодо запуску нового імпортного продукту
- розробка етикетки згідно вимог додрукарської підготовки Європейських
партнерів та супровід друку
- розробка та імплементація комунікаційної стратегії бренду, 360 кампанії
- зйомки роликів для tv та digital кампаній для відродження комунікації ТМ
МАРЕНГО (вермути)
- розробка та запуск сайту для бренду (вермути та ігристі вина)
- проведення тендеру на пошук партнерів для написання сайту та створення
унікального наповнення у стилі оновленої комунікаційної стратегії бренду
- R&D (розробка нових смаків, видів продукту, проведення тестової панелі). За
час роботи було виведено нову торгову марку ЕНТРЕ у 3-х форматах та нову
лінійку ігристих вин Маренго Італія.
- робота із 2-ма заводами на території України та 3-ма заводами на території
Європи
- аналітика продажів по суббрендах та окремих продуктах
- дослідження ринку та аналітика (ринок / конкурентне середовище / потенціал
ринку)
- розробка унікального дизайну для нової ТМ ЕНТРЕ із внутрішнім
департаментом дизайну
- розробка унікального дизайну для нової ТМ Маренго Італія із дизайн агенцією
R&R
- підбір контрагентів, проведення тендерів (креативні, digital, дизайн)
- планування річного бюджетів та їх дотримання, контроль суміжних
департаментів по дотриманні річного бюджету бренду
- участь у процесі ціноутворення продуктів (СВ, аналіз ціни конкурентів, динаміка
категорії)
- редизайн та зміна позиціонування продукту.
- аналіз звітності та написання висновків.
Керівник проекту (проектна робота)
from 10.2019 to 10.2020
(1 year)
ТзОВ “Галицький хліб” (виробництво слабоалкогольних/безалкогольних напоїв), Львів (Виробництво основ для напоїв)
- розробка стратегії бренду в B2B
- проведення кабінетних досліджень
- менеджмент командою маркетингу
- брендинг (створення лого, неймінгу, фірмової стилістики)
- створення упаковки 2 лінійок продуктів (тз дизайнера, ux споживача, правова
інформація)
- забезпечення дистрибуційної команди маркетинговою інформацією
- розробка брендового інтернет магазину (копі, дизайн, маркетингова/тех
інформація, платіжні системи, seo)
- виготовлення рекламних роликів (тз креативній агенції, співпраця з
продакшеном, зйомка)
- підготовка до запуску digital рекламної кампанії
- написання стратегії бренду в B2C сегменті
Бренд-менеджер категорії "морозиво"
from 07.2019 to 03.2021
(1 year 8 months)
ПрАТ “Львівський холодокомбінат” (ЛІМО), Львів (Морозиво; FMCG)
- розробка та імплементація маркетингової стратегії бренду
- проведення маркетингових досліджень
- розробка та виведення нових продуктів (більше 20 лончів, 9 продуктів у нових
лінійках, 3 нових лінійки продукції)
- розробка та імплементація комунікаційної стратегії бренду, 360 кампанії (digital,
tv, outdoor, indoor)
- зйомки роликів для tv та digital кампаній
- проведення всеукраїнської акції для стимулювання збуту
- запуск лендінгу для проведення збутових активностей бренду
- запуск online-замовлення доставки (2 тижні від ідеї до першого замовлення)
- R&D (розробка нових смаків, видів продукту, проведення тестової панелі)
- аналітика продажів по суббрендах та окремих продуктах
- впровадження змін в рецептури, запуск лонч-форм
- підбір контрагентів, проведення тендерів (креативні, digital, дизайн)
- бюджетування активностей
- участь у процесі ціноутворення продуктів (СВ, аналіз ціни конкурентів, динаміка
категорії)
- аналіз звітності та написання висновків.
Бренд-менеджер категорії напівфабрикати
from 10.2018 to 07.2019
(9 months)
ПрАТ “Львівський холодокомбінат” (ЛІМО), Львів (Заморожені напівфабрикати; FMCG)
менеджмент комунікації бренду в digital (fb, insta)
- аналіз категорії (конкурентів, споживача)
- ведення упаковки категорії (дизайн, правові зміни, друкарні)
- оптимізація виробничих процесів, джерел постачання сировини
- проведення тендерів (digital агентств)
- аналіз маржинальності, виведення низько прибуткових продуктів
- ведення сайту компанії в своїй категорії
- розробка рецептур, ідей нових продуктів їх тестування, представлення
менеджменту компанії
Дивізійний маркетолог (центрального офісу)
from 03.2018 to 09.2018
(6 months)
Національна мережа аптек “Подорожник”, Львів (Аптеки; Медицина; Лікарські припарати)
Відкриття торгових точок, підготовка дизайну (індор, аутдор), перевірка
відповідності атрибутів бренду
- Розробка механік акційних пропозицій та знижок
- Виготовлення POS-матеріалів
- Проведення івентів
- Розробка та погодження з контролюючими органами зовнішньої реклами
- Організація смс-розсилок на кінцевого споживача
- Ведення кошторисів на забезпечення маркетинговими матеріалами
- Контроль за правильністю проведення акцій в ТТ, дотримання правил та
брендових акцентів
Менеджер зі збуту
from 04.2015 to 02.2018
(2 years 10 months)
“Холдинг емоцій фест” (крафтова пивоварня “Правда”), Львів (Крафтова пивоварня)
- введення продукції у всеукраїнські мережі (Сільпо, Метро, SPAR)
- представленість продукції в дьюті фрі зоні аеропорту ім.Д.Галицького
- розвиток проекту доставки на кінцевого споживача (B2C)
- ведення сайту в межах відповідальності (онлайн форми замовлення), CRM
- робота з HoReCa на території України
- залучення нових клієнтів В2В та В2С
- аут сток менеджмент
- представленість бренду на всеукраїнських фестивалях крафтового пивоваріння
Education
Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім.С.З.Гжицького
Економіки та менеджменту, маркетинг, Львов
Higher, from 2013 to 2017 (3 years 4 months)
Навчання з третього курсу. Бакалавр з відзнакою. Протягом усього навчання отримувала підвищену стипендію. Доповідач на наукових конференція.
Львівський Державний Коледж Харчової та Переробної Промисловості Націнального Університету Харчових Технологій
Економічний, комерційна діяльність, Львів
Specialized secondary, from 2010 to 2013 (2 years 8 months)
Львівська правнича гімназія
Львів
Secondary, from 2001 to 2010 (8 years 8 months)
Additional education and certificates
Осінній навчальний семінар у "Central European University"
2014 рік, 3 дні, Будапешт
Міжнародне стажування на тему "Miedzynarodowy transfer innowacji i metody jego finansowania"
2014, 5 днів, Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi
Тренінг "Майстер дзвінка" Людмили Калабахи
2016.03.26
Тренінг з акторської майстерності
2016, 3 дні
LEVEL - Проектний менеджмент (Яна Демченко)
2021
KMBS - Школа бренд-менеджменту(Олена Мальцева, Вадим Пустотін)
2020
Projector - Jobs to be Done методологія (Михайло Траверсе)
2020
ICY FORUM
2020
KMBS - Digital Marketing Strategy (Роман Гавриш)
2018
Strategic Leadership
2023, 3 місяці
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- 1С:Підприємство
Language proficiencies
- English — average
- Polish — beginner
- German — beginner
- Ukrainian — fluent
Additional information
Не маю шкідливих звичок.
Захоплення:
Подорожі, живопис, графіка, мобільна фотографія
Доповідач на міжнародних наукових конференція.
Similar candidates
-
Chief Marketing Officer
Remote -
Маркетинговий директор
Uzhhorod, Remote -
Директор з маркетингу
Kyiv -
Маркетолог, директор із маркетингу
Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Маркетолог, керівник з маркетингу, продажів, виробництва, CEO
Kyiv, Odesa, Remote -
Team leader
22000 UAH, Remote