Resume from May 16, 2017 PRO

Лариса

Главный бухгалтер, 7 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
62 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kropyvnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

головний бухгалтертер

from 01.2004 to now (20 years 4 months)
Власна компанія з надання бухгалтерських послуг, експерт - економіст, Кропивницкий (Кировоград) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

надання бухгалтерських послуг (в т.ч. на умовах аутсорсингу), в тому числі:
підприємствам та підприємцям різних форм власності та видів діяльності (роздрібна торгівля, в тому числі підакцизними товарами , сільське господарство - фермерство, будівництво, операції із ЗЕД, транспортні послуги, діяльність громадських організацій, виробництво, тощо);
-складання усіх видів звітності;
-аналіз господарської діяльності підприємств;
-відновлення обліку на підприємствах;
-організація бухгалтерської служби на підприємствах;
-консультації експерта-економіста;
-складання та вивчення договорів з контрагентами;
-діловодство та кадрові питань, ділового слідкування англійською мовою та листування, перевірка точності перекладів контрактів, інвойсів;
-представлення інтересів клієнтів в контролюючих органах, листування та супроводження перевірок;
-організація бухгалтерської служби на підприємстві;
-адміністративне оскарження рішень контролюючих органів.

Education

2002-2004р.р. Київський національний економічний університет

Облік та аудит (друга вища освіта), Киев
Higher, from 2002 to 2004 (1 year 9 months)

Перша вища освіта технічна:1979-1985р.р. Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування, спеціальність: інженер - механік, а спеціальність облік та аудит є другою вищою освітою, тому строк навчання є дещо скороченим.

Additional information

Професійні навички:

-знання законодавчих та нормативних актів, методичних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського та податкового обліку та звітності ;
-проведення економічних експертиз;
-знання трудового законодавства;
-наукова практика в сфері обліку (самостійна та командна);
-вміння організувати роботу бухгалтерії на підприємстві;
-вільне володіння програмами: 1С бухгалтерія (7 та 8 версії), M.E.DOC, COTA, Sonata, ДПС звітність.
Особисті якості:
Організована, відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, ініціативна, уважна, трудолюбива, винахідлива, ввічлива, добропорядна, весела, вміння працювати у команді та самостійно, вміння працювати дистанційно.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: