Resume from February 22, 2018 PRO

Наталія

Начальник відділу, економіст, фахівець, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
56 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора РНМК, начальник фінансово-економічного сектору,головний бухгалтер

from 02.2006 to 04.2017 (11 years 2 months)
Республіканський науково-методичний кабінет, ТЦСЗН, КЦТОТіК, Киев (обслуговування компютерноі техніки, підготовка методичок для спортивниш шкіл, ДЮСШ...)

документообіг, вхідна та вихідна документація, договори, е-дата, кошторис і розрахунки до нього, штатний розклад, звіти по тендеру, розрахунки для бюджету на наступні роки, первинні документи, оприходування і списання техніки, 1-с 77 программа, робота з казначейством.

Education

КНЕУ

Фінанси і кредит, Киев
Higher, from 1991 to 1997 (5 years 9 months)

КНЕУ спеціаліст, спеціальність економіст.

Additional education and certificates

Інститут управління та економіки водних ресурсів - спеціальність бухгалтерський облік і аудит

2000-2001р (18місяців)

Підвищення кваліфікаціі Університет економіки та права КРОК - спеціальність фінансовий директор

2005 (3 місяці)

Підвищення кваліфікаці ТНУ ім В.І.Вернадського спеціальність Аудит фінансово-господарськоі діяльностіза міжнародними стандартами

2017 р. (2 місяця)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc iFin Ведення звітності Є-дата Бюджетування

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average

Additional information

умію працювати самостійно при мінімальному контролі, здатна організувати свою працю і працю своіх підлеглих, вмію: переконувати інших, планувати і прогнозувати, вільно вступати в контакт, збирігати витримку у складних обставинах. Завзята і наполеглива, здатна працювати самостійно.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: