Юлія
Офис-менеджер, 16 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 39 years
- City of residence:
- Zolochiv (Kharkiv Region)
- Ready to work:
- Derhachi, Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3716872
Work experience
Провідний експерт
from 04.2017 to 06.2021
(4 years 2 months)
АТ Райффайзен Банк Аваль, Золочів (Харківська обл.) (Фінанси, банки, страхування)
Основні посадові обов'язки: 1) робота з клієнтами - фізичними і юридичними особами : продаж і оформлення банківських продуктів (кредитів, банківських карт, вкладів (депозитів), страхових послуг; 2) активне залучення нових клієнтів; 3) підтримка клієнтської бази; 4) обробка заяв клієнтів; 5) консультація клієнтів; 6) виконання планових показників.
Бухгалтер
from 03.2013 to 04.2017
(4 years 1 month)
Відділ освіти молоді та спорту Золочівської РДА, Золочів (Харківська обл.) (забезпечення загальнодоступного навчання)
Ведення касових операцій (отримання і видача зарплати і інших соціальних виплат, набір платіжних зобов'язань). Перейшла з посади бухгалтера-касира на посаду бухгалтера.
Інженер по наладці та випробуванням
from 07.2007 to 03.2013
(5 years 8 months)
ДП "Електроважмаш", Харків (Промислове обладнання, прилади)
Організація і виконання робіт по наладці і випробуванню усіх видів устаткування відповідно до методичних, нормативних і інших керівних матеріалів.
Education
УкрДАЗТ
"Менеджмент організацій", спеціальність - менеджер-економіст., Харків
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)
Друга вища освіта
УкрДАЗТ
"автоматика і автоматизація на транспорті", спеціальність - інженер-електрик залізничного транспорту, Харків
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
•Навички роботи з комп'ютером
•Вільний користувач Word, Excel, Інтернет, поштові служби.
•Відмінні знання казначейської програми "Мережа".
•Досвід роботи з офісною технікою: сканер, принтер, ксерокс, факс.
•Знання мов - Російський - експерт - Український - експерт - Англійський - середній
Додаткова інформація
Стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, ініціативність, завзятість, акуратність, організованість, охайність, наполегливість. Люблю займатися рукоділлям та спортом.
More resumes of this candidate
18 000 UAH
Kharkiv, Derhachi
Higher education · Full-time
- Провідний експерт, АТ Райффайзен Банк Аваль, 4 years 2 months
- Бухгалтер, Відділ освіти молоді та спорту Золочівської РДА, 4 years 1 month
Similar candidates
Помічник керівника
15000 UAH, Kharkiv, Remote
Менеджер з продажу, секретар
Kharkiv
Офіс-менеджер
15000 UAH, Kharkiv
Помічник керівника
20000 UAH, Kharkiv, Remote
Офіс-менеджер
20000 UAH, Kharkiv
Администратор на ресепшн
Kharkiv