Resume from November 30, 2016

Виктория

Помічник юриста, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
29 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information



Особиста інформація
Цуруль Вікторії Павлівни
Посада: Помічник керівника, юриста, нотаріуса.

Повна, часткова зайнятість.
Бажаний рівень заробітної плати від 5000 грн
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section),

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 14.01.1995.


Освіта:
2010- 2014 р. – Київський професійно-педагогічный коледж імені Антона Макаренка - молодший спеціаліст за фахом юрист(правознавство).
2014 – і по теперішній час(заочно) - Національний авіаційний університет- бакалавр за фахом юрист(господарське право).
Досвід роботи:
02.03.2015-30.04.2015 р. – ТОВ «Карат ЛТД». Помічник юриста.
Основні посадові обов’язки:

1.Складання договорів,
2.організація та підтримка життєдіяльності офісу,
3. взаємодія з державними органами,
4.подача документів,отримання довідок,
5.підготовка документів.

05.05.2015-25.11.2015 р. - ГО« Громадський рух «Єдність » - юрисконсульт.
Основні посадові обов’язки:

1.Допомога в оформлені документів і актів правового характеру.
2.Забезпечення необхідною інформацією про чине законодавство працівників, а також висновками з організаційно-правових та інших юридичних питань.
3.Проведення роботи з правової пропаганди,ознайомлення посадових осіб установи з нормативними актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві.
4.Контроль за своєчасним поданням довідок, розрахунків, пояснень та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії.
5.Розробка документів правового характеру.

01.12.2015-29.02.2016 р. - ФОП «Сьомка Н.Д.» - помічник керівника
Основні посадові обов’язки:
1.Планування робочого дня керівника(зустрічі, телефоні дзвінки, тощо)
2.Участь в ділових зустрічах, переговорах, ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей.
3.Збирання і отримання матеріалів та інформації з різних джерел, що необхідні керівникові, надавання аналізу зібраної інформації.
4.В межах своєї компетенції підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень керівника, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності керівника.
5.Супроводження керівника на зустрічах і у відрядженнях.
04.04.2016-28.11.2016 р. – Бородянський районний відділ державної виконавчої служби ГТУЮ у Київській області.(стажування на посаду державного виконавця)
Основні посадові обов’язки:

1. Проведення перевірки виконання боржниками рішень, що підлягають виконанню відповідно до Закону України «Про виконавче провадження»
2. Здійснення перевірки виконання юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами, фізичними особами - підприємцями рішень стосовно працюючих у них боржників;
3.Накладання арешт на майно боржника, опечатування, вилучання, передача майна на зберігання та реалізовування його в установленому законодавством порядку;
4.Накладання арешту на кошти та інші цінності боржника, зокрема на кошти, які перебувають на рахунках і вкладах у банках, інших фінансових установах, на рахунки в цінних паперах;
5.Реєстрування, відкриття та винесення постанов згідно виконавчого провадження;

6.Звернення до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про роз'яснення рішення, про видачу дубліката виконавчого документа, про встановлення чи зміну порядку і способу виконання, про відстрочку та розстрочку виконання рішення;
7.Звернення до органу (посадової особи), який видав виконавчий документ, про роз'яснення змісту документа;
8.Звернення до суду з поданням про розшук боржника - фізичної особи або дитини чи про постановлення вмотивованого рішення про примусове проникнення до житла чи іншого володіння боржника - фізичної або іншої особи, в якої перебуває майно боржника чи майно та кошти, належні боржникові від інших осіб, або дитина, стосовно якої складено виконавчий документ про її відібрання;
9.Надсилати виклики фізичним особам, посадовим особам з приводу виконавчих документів, що знаходяться у виконавчому провадженні, а в разі неявки боржника без поважних причин виносити постанову про його привід через органи внутрішніх справ;
10.Залучати у встановленому порядку до провадження виконавчих дій понятих, працівників органів внутрішніх справ, інших осіб, а також експертів, спеціалістів, а для оцінки майна - суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання.

Володіння мовами: російська – вільно;українська – вільно;англійська – Elementary.

Володіння ПК: Вільне володіння комп'ютером як користувач (Word, Miсrosoft Excel, Internet, 1С)

Додаткова інформація: Наявність закордонного паспорту(готова до відряджень).
Особисті якості:
Відповідальність, творчий підхід , пунктуальність ,комунікабельність , аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність працювати як в команді, так і самостійно, здатність швидко навчатися, , цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: