Resume from March 20, 2024 PRO

Андрій

Project Manager

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of Ecommerce

from 07.2023 to now (9 months)
COMPX.ua (ТОВ "БІ-ТЕХНОЛОДЖИ"), Київ (Роздрібна торгівля)

Retail, персональні комп'ютери, компоненти та комплектуючі для ПК, ігрові консолі, периферія, послуги та сервіси. Роздрібні магазини та інтернет-магазини

· управління напрямком інтернет продажів - двома підрозділами напрямку зі штатом у 18 співробітників
· product-менеджмент сервісів:
- додаткові послуги
- кредитні продукти
(управління, розвиток, пошук, запуск інтеграційні процеси, навчальні матеріали, аналіз, контроль, успішне досягнення цільових планових показників)
· ініціація процесів систематизації та побудови бізнес-процесів
· ініціація й організація створення та безпосередня участь у робочій групі в проектах, що стосуються нових послуг чи покращення сервісу для Клієнтів;
· робочі групи для участі у розробці та актуалізації процедур та нормативних документів;

Керівник підрозділу "Розвитку продажу та обслуговування" (Project Manager)

from 11.2018 to 06.2023 (4 years 7 months)
Vodafone Retail Ukraine (ТОВ "ВФ Ритейл", група компаній Vodafone Україна), Київ (Роздрібна торгівля)

Retail, цифрова техніка, аудіо/відео, мобільний зв'язок, брендові салони-магазини Vodafone

Сформовано та запущено власноруч і за участі:
· проект "Розвиток продажів та обслуговування" – дві команди з загальним штатом фахівців до 30 експертів у різних містах України;
· проект "Роздрібне навчання", зібрано команду розробників, запущено кілька форматів навчання, результат - власна команда навчання торгового персоналу по частині продажів та асортименту; запущено регулярне внутрішнє навчання, реформовано карту адаптації, впроваджено обов'язкові курси для кар'єрної матриці; налагоджено успішне корегування фокусу продажів через навчання;
· со-проекти з розвитку продажів мережі, побудовано аналіз, налагоджено регулярне внесення пропозицій та змін до бізнес-процесів компанії;
· робочі групи у проектах, що стосуються нових послуг чи покращення сервісу для Клієнтів;
· робочі групи для участі у розробці та актуалізації процедур та нормативних документів;
· додаткові метрики для аналізу KPI завдяки виходу підзвітних співробітників на провідні позиції у мережі, й впроваджені на мережу;
· додаткова аналітика мережі за результатами роботи проектів - проводиться прогнозування та формування планів подальшого розвитку, аналіз та оптимізація оцінки якості по всіх каналах оцінки;
· через виконаний аналіз та сформовані метрики - ефективний перезапуск системи мотивації, введення додаткових мотивацій;
· кваліфікована команда експертів із розвитку ефективності з різних міст України, всебічна кваліфікована підтримка та допомога.

Керівник магазину “Xiaomi Shop & Service”

from 02.2017 to 09.2018 (1 year 7 months)
Xiaomi.ua / Mi.ua, ТОВ "Ен-Ай-Ес Україна", роздрібні та інтернет магазини, сервісні центри, Київ (Роздрібна торгівля)

Retail, цифрова техніка, аудіо/відео, мобільний зв'язок, монобрендові салони Mi Home & Service, Mi Store

• відкрито найбільший в Україні роздрібний брендовий магазин Xiaomi мультиформату Shop & Service та налагоджено управління-адміністрування;
• добудовано бізнес-процеси відкриття, адміністрування та коригування роботи торгових точок;
• сформовано та побудовано роботу з персоналом для мережі: підбір, контроль KPI, знань, навчання, розвиток, облік та табелювання, ротація, звільнення;
• налагоджено взаємодію та роботу з бек-офіс: категорійним менеджментом, логістикою, фінансовим підрозділами - регулярне узгодження нових та коригування встановлених бізнес-процесів, взаємодія та зворотний зв'язок, узгодження та запуск мотивацій для персоналу;
• проведено роботу з відділом розробки 1С, постановку завдань з доопрацювання, бета-тести нової облікової системи та оновлень, версій для роздрібних магазинів та сервісного центру, сформовано інструкції та реалізовано навчання співробітників;
• узгоджено та запущено kpi для аналітики магазинів;
• проведено роботу над історією продажів - аналіз, прогнозування, контроль;
• опрацьовано стандарти бренду та доопрацьовано мерчандайзинг стандарт для локальної мережі;
• налагоджено процеси вирішення конфліктних ситуацій (клієнт-співробітник, співробітник-співробітник).

Менеджер проекту

from 09.2016 to 02.2017 (5 months)
Lifecell Shops Project (магазини), ТОВ Світ Мобільних Технологій, дилер-партнер, Київ (Роздрібна торгівля)

Retail, цифрова техніка, аудіо-відео, мобільний зв'язок, монобрендові салони-магазини

• встановлено асортиментну матрицю, створено номенклатурне дерево, налагоджено управління асортиментом;
• здійснено пошук партнерів, здійснено укладання договорів поставки товару з постачальниками, налагоджено ведення та контроль взаєморозрахунків, повернення/обмін/корегування стоку;
• збудовані процеси планування KPI та моніторингу виконання;
• сформовано систему ціноутворення: встановлення діапазонів цін, роздрібної вартості, контроль відповідності РРЦ;
• опрацьовано створення та здійснено перший запуск маркетингових акцій;
• налагоджено процеси прогнозування та контролю показників: оборотність, рентабельність, план-факт продажів;
• налаштований аналіз та моніторинг конкурентів;
• запущено програми зі стимулювання продажів, мотиваційні проекти;
• запущено особисте ведення та адміністрування корпоративного порталу проекту, регулярне наповнення;
• на постійній основі – підготовка маркетингових матеріалів та презентацій; написання та публікація матеріалів за продуктами; консультування партнерів із технічних питань;
• збудовані бізнес-процеси відкриття нових торгових точок, взаємодії з підрядниками, сформована startup-команда;
• проведено роботу з відділом розробки облікової системи: поставлено завдання з доопрацювання, створено крос-звіти, вдосконалено інструменти аналізу.
• налагоджено роботу з outsource персоналом: постановка завдань, моніторинг виконання;
• налагоджено регулярну взаємодію з персоналом роздрібу: завдання, зворотний зв'язок, мотивації, допомога у підтримці працездатності торгових точок;
• збудовані процеси: підбір, розвиток персоналу;
• створено та введено проект мерчандайзингу.

Адміністратор магазину

from 09.2014 to 09.2016 (2 years)
Мережа магазинів "Цитрус" (citrus.ua), роздрібний та інтернет магазин, Київ (Роздрібна торгівля)

Retail, цифрова техніка, аудіо-відео, мобільний зв'язок, мультибрендові магазини, шоуруми

Завдання на регулярній основі:
• аналіз та виконання KPI;
• робота з персоналом, контроль знань, навчання, розвиток, облік та табелювання, оцінка та навчання стажистів, контроль знань стажистів;
• робота з новими глобальними мережевими проектами та локальними ідеями;
• залучення до відкриття нових ТТ; керівництво над START-team;
• взаємодія та робота з відділами маркетингу, IT, АХЧ, категорійним менеджментом, юр. відділом, сервісними центрами;
• особисті високоефективні продажі;
• вирішення конфліктних ситуацій (клієнт-співробітник, співробітник-співробітник), робота зі службою підтримки;
• взаємодія з інтернет магазином, резервування та видача замовлень;
• контроль та виконання приймання/відвантаження товару, коригування та контроль відповідності, ведення документації;
• товарно-матеріальні інвентаризації, взаємодія з контрольно-ревізійним відділом;
• персональне технічне обслуговування та налаштування цифрових пристроїв, гаджетів;
• мерчандайзинг - контроль та виконання;
• контроль за станом торгового залу, торговельного обладнання;
• робота в облікових системах 1С7, 1С8, Бітрікс24; навчання нових співробітників роботі у програмах.

Заступник керівника магазину

from 09.2012 to 06.2014 (1 year 9 months)
Мережа магазинів "Centro" та "ЦентрОбвувь", ТОВ Трейдшуз, Донецьк (Роздрібна торгівля)

Retail, взуття та аксесуари, мультибрендові магазини

Завдання на регулярній основі:
• Виконання та аналіз KPI;
• Контроль за виконанням плану магазину;
• Контроль та виконання мерчендайзингу, фотозвітності;
• Особисті активні продажі;
• Проведення товарно-матеріальних інвентаризацій;
• Ведення первинної бухгалтерської документації, звітності;
• Взаємодія з органами контролю;
• Проведення оцінки та навчання персоналу, контроль знань персоналу;
• Робота з підбору/звільнення персоналу;
• Управління прийомом/відвантаженням товару;
• аналіз товарних запасів, товарна аналітика;
• Контроль за станом торгового залу, торговельного обладнання;
• У прямому підпорядкуванні до 8 працівників.

Education

Дніпропетровський Національний Гірничий Університет (Dnipro University of Technology)

Гірничодобувна промисловість, Розробка родовищ корисних копалин, Інженер гірничої справи, Дніпро
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)

Спеціаліст

Індустріальний Технікум Приазовського Державного Технічного Університету

Гірничобудівний. Експлуатація та ремонт гірничого електромеханічного обладнання та автоматичних пристроїв, Маріуполь
Specialized secondary, from 2006 to 2010 (4 years)

Молодший спеціаліст

Additional education and certificates

Школа менеджменту (Vodafone Ukraine)

2020

Ефективне управління командою (Майстерня успішних продажів Тетяні Пан)

2019

English Pre-Intermediate (Green Forest)

2018

WEB / HTML / CSS / SQL (SkillUp) (2016)

2016

Knowledge and skills

MS Office MS Excel Adobe Photoshop Користувач ПК Користувач Internet Windows HTML Trello Бітрікс24 Google Docs MacOS Управління персоналом Google Android IOS Notepad++ Навчання персоналу Побудова команд із віддаленим форматом роботи Управлінські навички Управління проєктами

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Аналітичні здібності та оцінка KPI: збір даних, аналіз та трактування, виявлення ефективних, або не оптимізованих та fraud-процесів, прогнозування та формування планів подальшого розвитку.

Навички управління персоналом: робота з персоналом, навчання, підготовка до акредитації, контроль знань; проведення тренінгів; постановка завдань, коригування роботи; підготовка спеціалістів.

Особисті якості: високий рівень стресостійкості, творчий підхід, працездатність, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, здатність до навчання на високій швидкості, уміння створювати та працювати в команді, відповідальне ставлення до роботи та обов'язків.

Захоплення: спорт (футбол), цифрова техніка та електроніка, участь в організації спортивних змагань та колективних заходів.

Посвідчення водія категорії "B".

Одружений, дітей немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: