- PRO
Ольга
Головний бухгалтер
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 46 years
- City:
- Zhytomyr
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3779572/
Work experience
Керівник аутсорсингової компанії
from 05.2020 to now
(4 years 6 months)
Фінансовий Експерт, Вся Україна (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Бухгалтерські послуги:
Ведення бухгалтерського обліку для ТОВ і ФОП (Дія СІТІ) на всіх системах оподаткування, а також досвід ведення неприбуткових організацій (фонди громадські організації) .Складання та подання фінансової та податкової звітності.Податковий консалтинг та оптимізація оподаткування.Підготовка та подання декларацій, звітів до податкових органів.Ведення первинної документації, облік активів та зобов'язань.
Кадровий облік:Ведення кадрового діловодства та оформлення кадрових документів.Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних.Формування та подання звітності щодо працівників (ЄСВ, ПДФО).Консультації з трудового законодавства та кадрового обліку.
Юридичний супровід:Консультації з правових питань, що стосуються ведення бізнесу.Розробка та перевірка договорів, контрактів, угод
Главный бухгалтер
from 01.2013 to 07.2024
(11 years 6 months)
Регіональний центр з надання БВПД у Житомирській області, Житомир (Юриспруденція)
Регіональний центр з надання безкоштовної правової допомоги в Житомирській області, Житомир (Юриспруденція)**
- Складання та контроль за складанням звітності, робота з правоохоронними та контролюючими органами, страховими установами.
- Планування і надання управлінської інформації керівництву.
- Організація та контроль за плануванням, використанням фінансування та бухгалтерським обліком підвідомчих організацій.
- Керівник обласної організації (98 осіб у підпорядкуванні).
- Організація документообігу, розробка механізму оперативної передачі первинних документів (до 600 на місяць).
- Аналіз виконання поставлених завдань, управління ризиками.
- Ведення бухгалтерського обліку в Парус (спочатку), потім в 1С 8.3 (нарахування заробітної плати, звітність та інше) Медок , Google Таблиці
- Планування витрат організації (обласна організація та чотири підвідомчих), визначення пріоритетних завдань, контроль за використанням фінансів, перевірка укладених договорів, участь у публічних закупівлях, знання тендерного законодавства.
- Відмінне знання бюджетного законодавства.
Начальник відділу
from 01.2002 to 01.2013
(11 years)
Державна казначейська служба України в Житомирській області, Житомир (обслуговування бюджетних організацій, Житомир (Фінанси, банки, страхування)
Державна казначейська служба України в Житомирській області, Житомир (обслуговування бюджетних організацій)**
- Контроль за проведенням витрат бюджетними організаціями, знання бюджетного, податкового, тендерного законодавства.
- 340 осіб у підпорядкуванні.
Education
Державна академія управління при Президентові України
Державне управління, Киев
Higher, from 2008 to 2011 (3 years)
До цього закінчила Житомирський політехнічний університет за спеціальністю "Економіст підприємства".
Knowledge and skills
- 1С
- M.E.Doc
- Користувач ПК
- Парус
- - Організаційні здібності -
- Здатність до навчання
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
Аналітичні здібності: Вміння проводити детальний аналіз фінансових даних, виявляти тенденції та розробляти рекомендації для оптимізації витрат і підвищення ефективності.
Проектний менеджмент: Досвід управління проектами, планування ресурсів, контроль за виконанням завдань і досягненням цілей.
Управління командою: Уміння ефективно керувати колективом, мотивувати співробітників, організовувати їхню роботу для досягнення високих результатів.
Фінансове планування та бюджетування: Складання і контроль за виконанням бюджетів, розробка фінансових прогнозів, управління витратами та доходами.
Аудит і контроль: Проведення внутрішнього аудиту, перевірка фінансових звітів, виявлення і усунення фінансових порушень.
Управлінська звітність: Створення та аналіз управлінських звітів для підтримки прийняття рішень на всіх рівнях управління.
Консалтинг з питань податків та права: Надання консультацій з питань податкового законодавства, складання правових документів, оптимізація податкового навантаження.
Робота з державними органами: Взаємодія з державними органами, підготовка документів для перевірок, участь у тендерах і публічних закупівлях.
Володіння сучасними IT-інструментами: Досвід роботи з програмним забезпеченням для бухгалтерського обліку та управлінської звітності, вміння швидко освоювати нові технології.
Комунікаційні навички: Вміння ефективно спілкуватися з колегами, клієнтами та партнерами, вести переговори і знаходити компроміси.
Ораторське мистецтво: Навички презентації інформації та публічних виступів, здатність чітко і зрозуміло донести свої ідеї до аудиторії.
Similar candidates
-
Головний бухгалтер, із зарплатні (кадри на НДС, повний первинний облік, податкова і статистична)
15000 UAH, Zhytomyr -
Бухгалтер з касової дисципліни, старший касир, ревізор
20000 UAH, Zhytomyr, Kyiv , more 2 cities -
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник фінансового директора
Zhytomyr, Remote -
Головний бухгалтер
Zhytomyr -
Бухгалтер, помічник головного бухгалтера
20000 UAH, Zhytomyr