Resume from April 29, 2024 PRO

Ніна

Оператор ПК, асистент, адміністратор, 15 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 01.2023 to 03.2024 (1 year 2 months)
Лук Медіа, Київ (IT)

Облік документообігу і кореспонденції, організація поштових відправлень, організація робочого місця та техніки для працівників, допомога менеджерам в офісі, підтримка життєдіяльності офісу.

Фахівець з документообігу підрозділу

from 07.2019 to 10.2022 (3 years 3 months)
"Good place", Киев (Нерухомість)

Ведення документообігу підрозділу здачі в оренду приміщень. Виставлення рахунків, актів. Підготовка типових форм договорів та додаткових угод до них по шаблону. Реєстр документів для ремонту. Реєстрація договорів, ін.документів, передача у відповідні підрозділи, відправка кур'єром.

Фахівець з документообігу

from 05.2018 to 05.2019 (1 year)
ТОВ "Інтертоп Україна", Киев (продаж взуття та одягу)

Робота з документами: прийом, відправлення та реєстрація кореспонденції, телефонні дзвінки;
ведення відряджень працівників: реєстрація заявок, бронювання авіа-квитків, транспорту, готелю, замовлення полісів через агентство; комунікація з підрозділами компанії,
робота з документооборотом.

Офіс-менеджер

from 04.2017 to 10.2017 (6 months)
ТОВ "Юнайтед ло кампані", Киев (Юриспруденція)

Робота з документами:
прийом, відправлення кореспонденції; виставлення рахунків, актів;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника;
робота з документооборотом. (юрист поїхав на навчання)

Офіс-менеджер

from 03.2012 to 01.2017 (4 years 10 months)
ТОВ "основабуд", "основархібуд", Киев (ремонт та будівництво)

Робота з документами:
реєстрація, прийом, відправлення кореспонденції;
ведення ділової переписки;
допомога у веденні кадрового діловодства, складання наказів, штатного розпису, табелю по фірмі, виписка довіреностей в 1С; перевірка звітів працівників для подальшої передачі у відділи;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
допомога у проведенні свят;
виконання доручень керівника.

Адміністратор (декретне місце)

from 07.2011 to 01.2012 (6 months)
ПрАТ "Волинська Фондова Компанія", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з документами: прийом, відправка кореспонденції;
ведення ділової переписки;
ведення табелю;
забір документів працівників для передачі в головний офіс;
оформлення посвідок на відрядження;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника.

Education

Національний університет харчових технологій

Факультет: механічний, спеціальність: машини і технологія пакування, Киев
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 9 months)

ф-т механічний, спец-ть машини і технологія пакування

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email CRM Amadeus

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Володіння комп'ютером:
досвід роботи з програмою Microsoft Office (Word,Exсel), Amadeus; IBM Lotus Notes; Zoiper; CRM; Harvest (виставлення онлайн-рахунків); є навики роботи в Інтернеті, з електронною поштою;
володіння офісною техніки (принтер, сканер);
знання мови: українська, російська.

Особисті якості: Здатність швидко навчатись, організованість, порядність, відповідальність, активна життєва позиція; не маю шкідливих звичок.

Сімейний стан: незаміжня.
Діти: немає.

Ціль: Отримання роботи у прогресивній компанії для подальшого розвитку.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: