Алина
Спеціаліст із документообігу, менеджер по роботі з документами, діловод, 6 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 31 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3842648
Work experience
Спеціаліст першої категорії
from 09.2016 to 12.2016
(3 months)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у місті Києві, Киев (Державні організації)
Стажування після якого на конкурсній основі була зарахована на державну службу 08.07.15 - 28.08.15 - Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у м. Києві.
Обов'язки на даній посаді: прийняття заяв від громадян, внесення даних до реєстру, видача свідоцтв, робота з архівом та інше.
Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Управління Департаменту стягнення кредитів
from 06.2016 to now
(7 years 11 months)
ПАТ "Альфа Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Робота з великим обсягом документообігу: отримання документів із судів, внесення інформації у програмні продукти (AlfaCollection), підтримання комунікацій із регіональними юристами, заказ матеріальних цінностей, канцелярії та інше.
Education
Національний університет «Одеська юридична академія»
Факультет цивільної та господарської юстиції; спеціальність - правознавство, Одесса
Higher, from 2010 to 2015 (4 years 8 months)
Knowledge and skills
Additional information
Стажування:
Помічник приватного нотаріуса (01.2016 – 05.2016). Обов’язки: складання проектів довіреностей, заповітів, заяв, договорів, опис документів та інше.
КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 08 серпня 1992 ( 24 р.)
Місто проживання: Київ (Академмістечко)
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
Досвід роботи з MS Office (Word, Power Point), Internet, антивірусні програми, програми архівації даних, браузери.
ЗНАННЯ МОВ:
Українська (вільно), російська (вільно), англійська (середня).
Практика під час навчання в університеті:
Червень-липень 2011 рік, 2013 - 2015 р.р. – Головне управління юстиції в Житомирській області.
Червень-липень 2012 рік – Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Лугинського районного управління юстиції.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: відповідальність, працелюбність, пунктуальність, дисциплінованість, здатність швидко навчатися, комунікабельність, зацікавленість у професійному зростанні, високі організаційні здібності, без шкідливих звичок.
More resumes of this candidate
5 000 UAH
Kyiv, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Департаменту Управління стягнення кредитів, ПАТ "Альфа Банк", 7 years 11 months
- Спеціаліст першої категорії, Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у місті Києві, 3 months
6 000 UAH
Kyiv, Remote
Higher education · Part-time
- Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Департаменту Управління стягнення кредитів, ПАТ "Альфа-Банк", 9 months
8 000 UAH
Kyiv, Remote
Higher education · Part-time
Education: 09.2010 - 05.2015: Цивільна та господарська юстиція (Національний університет "Одеська юридична академія", Київ)....
Similar candidates
Діловод, менеджер, спеціаліст з документообігу
30000 UAH, Kyiv
Спеціаліст з документообігу, контент-менеджер, відділу кадрів, з діловодства, з продажу
18000 UAH, Kyiv
Юрист, спеціаліст з договірної роботи, менеджер з документообігу
Remote
Logistic manager, Account executive
45000 UAH, Kyiv
Провідний спеціаліст, менеджер по роботі з документами, сертифікацією
Kyiv, Other countries, Remote
Діловод, фахівець, менеджер по роботі з документами
10000 UAH, Kyiv