Resume from April 13, 2021 PRO

Алина

Спеціаліст із документообігу, менеджер по роботі з документами, діловод, 6 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст першої категорії

from 09.2016 to 12.2016 (3 months)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у місті Києві, Киев (Державні організації)

Стажування після якого на конкурсній основі була зарахована на державну службу 08.07.15 - 28.08.15 - Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у м. Києві.
Обов'язки на даній посаді: прийняття заяв від громадян, внесення даних до реєстру, видача свідоцтв, робота з архівом та інше.

Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Управління Департаменту стягнення кредитів

from 06.2016 to now (7 years 11 months)
ПАТ "Альфа Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Робота з великим обсягом документообігу: отримання документів із судів, внесення інформації у програмні продукти (AlfaCollection), підтримання комунікацій із регіональними юристами, заказ матеріальних цінностей, канцелярії та інше.

Education

Національний університет «Одеська юридична академія»

Факультет цивільної та господарської юстиції; спеціальність - правознавство, Одесса
Higher, from 2010 to 2015 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Веб-браузери Антивірусний захист

Additional information

Стажування:
Помічник приватного нотаріуса (01.2016 – 05.2016). Обов’язки: складання проектів довіреностей, заповітів, заяв, договорів, опис документів та інше.

КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 08 серпня 1992 ( 24 р.)
Місто проживання: Київ (Академмістечко)

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
Досвід роботи з MS Office (Word, Power Point), Internet, антивірусні програми, програми архівації даних, браузери.

ЗНАННЯ МОВ:
Українська (вільно), російська (вільно), англійська (середня).

Практика під час навчання в університеті:
Червень-липень 2011 рік, 2013 - 2015 р.р. – Головне управління юстиції в Житомирській області.
Червень-липень 2012 рік – Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Лугинського районного управління юстиції.

ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: відповідальність, працелюбність, пунктуальність, дисциплінованість, здатність швидко навчатися, комунікабельність, зацікавленість у професійному зростанні, високі організаційні здібності, без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: