Resume from February 14, 2022 PRO

Ольга

Фахівець з персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City of residence:
Fastiv
Ready to work:
Fastiv, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з персоналу

from 04.2021 to now (3 years 1 month)
ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", Київ (Роздрібна торгівля)

Пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних, створення кадрового резерву);
Ведення кадрового діловодства (особові картки, трудові книжки,прийоми, звільнення, переведення, лікарняні, відрядження);
Складання та контроль за графіком відпусток;
Консультування персоналу з кадрових питань;
Організація та проведення мотиваційних заходів для працівників.

Спеціаліст відділу кадрів

from 03.2017 to 12.2020 (3 years 9 months)
ПАО "ПУМБ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Ведення кадрового обліку (прийом, звільнення, графік відпусток, лікарняні), оформлення довідок з місця роботи, консультування співробітників з кадрових питань.

Бухгалетр

from 09.2014 to 02.2017 (2 years 5 months)
ТОВ "Меркс Інтеріо", Киев (Мебелеве виробництво)

Нарахування ЗП, ведення кадрового обліку
Робота в SAP

Education

Киевский национальный экономический унверситет им. В. Гетьмана

Экономики АПК, Киев
Higher, from 2009 to 2015 (5 years 5 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook САПР Зведені таблиці Трудове законодавство БОСС-Кадровик Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з бух обліку Володіння обліковою політикою Володіння правилами докуметообігу Володіння технологією оброблення облікової інформації Ведення кадрового обліку (прикази, прийом, звільнення, ШР) Вміння нарахування заробітної плати Облік особового складу Ведення особових справ та внесення змін пов`язаних із труд д-тю Оформлення та реєстрація кадрових приказів Ведення трудових книжок, надання довідок Складання правил внутрішнього розпорядку Складання посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток Ведення табеля обліку робочого часу Надання консультацій щодо трудового законодавства Складання відповідних звітів до державних органів Оформлення документів про відрядження

Language proficiencies

English — average

Additional information

MS Office: Outlook, Word, Excel (досвідчений користувач - робота з формулами, зведеними таблицями, великим обсягом даних, переведення текстових файлів в Excel);користувач 1С 7.7., 8.2., користувач SAP, користувач БОСС-кадровик.

Шукаю роботу із можливістю гібридного графіку роботи (частково працювати віддалено).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: