Resume from April 21, 2024 PRO

Ольга

Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Hadiach

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Обліковець бухгалтерських даних

from 01.2023 to now (1 year 3 months)
філія "Гадяцький райавтодор", Гадяч (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення шляхових листів підприємства

Бухгалтер

from 10.2017 to 12.2018 (1 year 2 months)
ТОВ Агро-Край, Гадяч (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення бухгалтерського обліку складу підприємства, прийняття і списання ТТН, проведення інвентаризації

Секретар-друкарка

from 05.2011 to 10.2017 (6 years 5 months)
ТОВ"Техмолпром", Гадяч (Харчова промисловість)

Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, ведення табелю робочого часу,адміністративно-господарські накази), прийом і розподіл телефонних дзвінків, прийом і відправлення кореспонденції,виконання доручень керівника, друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних, робота з електронною поштою.

Офіс-менеджер

from 05.2007 to 11.2010 (3 years 6 months)
ТОВ "ТД "Спецтехніка", Бровары (Автобізнес та автосервіс)

Посадові обов'язки: Документаційне забезпечення управління: (прийом документів та особистих заяв на підпис директора;робота з наказами, розпорядженнями:, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора і його заступників; відправлення термінових листів;Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;Оформлення довіреностей на одержання кореспонденції, посилок і ін. матеріальних цінностей;
Друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних;
Прийом телефонних дзвінків,фіксування отриманої по телефону інформації;Підготовка нарад і засідань.Координування роботи:водія, прибиральниці. Заказ канцтоварів. Допомога в створенні сайту підприємства.

Education

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом, "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Higher, from 2012 to 2013 (1 year)

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом , "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Unfinished higher, from 2009 to 2012 (3 years)

Донецький державний технікум економіки і хімічних технологій

Організація виробництва, Донецк
Specialized secondary, from 2004 to 2007 (2 years 6 months)

Knowledge and skills

MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer 1С:Підприємство Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Знання мов: українська, російська, англійська зі словником.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації,що склалася і приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, пунктуальність,прагнення до професійного росту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: