Ольга
Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 37 years
- City:
- Hadiach
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3885938
Work experience
Обліковець бухгалтерських даних
from 01.2023 to now
(1 year 3 months)
філія "Гадяцький райавтодор", Гадяч (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення шляхових листів підприємства
Бухгалтер
from 10.2017 to 12.2018
(1 year 2 months)
ТОВ Агро-Край, Гадяч (Сільське господарство, агробізнес)
Ведення бухгалтерського обліку складу підприємства, прийняття і списання ТТН, проведення інвентаризації
Секретар-друкарка
from 05.2011 to 10.2017
(6 years 5 months)
ТОВ"Техмолпром", Гадяч (Харчова промисловість)
Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, ведення табелю робочого часу,адміністративно-господарські накази), прийом і розподіл телефонних дзвінків, прийом і відправлення кореспонденції,виконання доручень керівника, друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних, робота з електронною поштою.
Офіс-менеджер
from 05.2007 to 11.2010
(3 years 6 months)
ТОВ "ТД "Спецтехніка", Бровары (Автобізнес та автосервіс)
Посадові обов'язки: Документаційне забезпечення управління: (прийом документів та особистих заяв на підпис директора;робота з наказами, розпорядженнями:, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора і його заступників; відправлення термінових листів;Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;Оформлення довіреностей на одержання кореспонденції, посилок і ін. матеріальних цінностей;
Друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних;
Прийом телефонних дзвінків,фіксування отриманої по телефону інформації;Підготовка нарад і засідань.Координування роботи:водія, прибиральниці. Заказ канцтоварів. Допомога в створенні сайту підприємства.
Education
Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології
Економіки та управління персоналом, "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Higher, from 2012 to 2013 (1 year)
Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології
Економіки та управління персоналом , "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Unfinished higher, from 2009 to 2012 (3 years)
Донецький державний технікум економіки і хімічних технологій
Організація виробництва, Донецк
Specialized secondary, from 2004 to 2007 (2 years 6 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Знання мов: українська, російська, англійська зі словником.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації,що склалася і приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, пунктуальність,прагнення до професійного росту.
Similar candidates
Администратор на ресепшн, секретарь, продавец-консультант
Hadiach
Бухгалтер, оператор комп'ютерного набору
Hadiach
Бухгалтер, диспетчер, менеджер, секретар
20000 UAH, Hadiach, Poltava
,
more 2 cities
Бухгалтер
Hadiach
Оператор КЦ
6000 UAH, Hadiach, Remote