Resume from February 27, 2017

Тарас

Оператор call-центра, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор (Консьєрж)

from 09.2015 to 12.2016 (1 year 3 months)
Готель Art Modern, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Отримав навички по адмініструванню закладу готелю.Навчився готельного етикету також залагоджуванню будь-яких непередбачуваних ситуацій у роботі з клієнтами

Education

Львівський торгівельно економічний університет

Міжнародні Економічні Відносини, Львів
Higher, from 2011 to 2017 (5 years 5 months)

Львівський торгівельно-економічний університет надає вищу фахову економічну освіту.Факультет міжнародних економічних відносин дає студентам високі знання з економічних дисциплін таких як маркетинг,бухгалтерський облік,фінанси,економіка підприємнитства,а також якісне вивчення іноземних мов.

Additional information

Я Покотило Тарас Іванович народився 19 березня 1993 р у с.Бишів Радехівського району.Закінчив. Бишівську середню школу 1-3ст у 2011р.У 2011 вступ уЛьвівську комерційну академію отримавши необхідні економічні знання захистив звання магістр і отримав диплом ЛТЕУ.На даний момент у пошуку роботи економічного спрямування.Особисті навички:Володію дуже добре пк а також програмами офіс:Microsoft word;Excel;Pover Point;Publisher. І т.д.Володію бухгалтеськими програмами такими як: C1;Діловод.Дуже швидко аналізую інформацію,працьовитий і відданий роботі.Швидко адаптуюся і легко знаходжу спільну мову з робочим колективом.Знаю добре Українську Російську а також на розмовному рівні англійську мову.Економічно підкований.Шукаю роботу з наявним кар'єрний ростом і достойною оплатою.Буду дуже радий запрошенню на роботу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: