• PRO

Алена

Юрист, спеціаліст гуманітарної організації, 60 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
43 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Senior project officer CCCM

from 01.2025 to 03.2025 (2 months)
ACTED, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Base manager

from 02.2024 to 01.2025 (11 months)
ACTED, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

1. Управління FLATS (управління фінансами, логістикою та ІТ, адміністрування та управління персоналом, управління прозорістю/комплаєнсом, управління безпекою).

2. Позиціонування (аналіз контексту, реалізація стратегії: Надання підтримки у впровадженні стратегії програми ACTED в країні перебування, визначення стратегічних можливостей для розширення роботи ACTED в країні перебування, налагодження зв'язків, позиціонування та загальне представництво, розробка проектних заявок).

3. Управління та внутрішня координація:

Управління персоналом:

- Переконатися, що всі співробітники бази розуміють і здатні виконувати свої функції та обов'язки, пов'язані з діяльністю бази, а також підтримувати зв'язок з керівниками відділів у регіонах.

- Сприяти згуртуванню колективу, підвищенню продуктивності та добробуту персоналу

- Наставляти і підтримувати команду з метою розбудови потенціалу, підвищення ефективності та продуктивності, а також слідкувати за управлінням кар'єрою

- Управління міжособистісними конфліктами серед персоналу на базовому рівніВнутрішня координація:- Сприяння міжвідомчій комунікації та обміну інформацією для створення позитивного робочого середовища

- Забезпечення впровадження механізму координації ACTED на базовому рівні (WAM, зустрічі FLAT тощо)

Site Management Support Officer

from 01.2023 to 01.2024 (1 year)
ACTED, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Координація роботи партнерів та моніторинг надання послуг.
Підтримка зв'язку та координація з керівниками центрів та координаторами для збору інформації про потреби ВПО, виявлення прогалин та дублювання у наданні послуг та звітування лінійному керівнику. Оновлення та обмін інформацією про гуманітарні послуги для ВПО, зв'язок і зовнішня комунікація.
Організація регулярних зустрічей або телефонних дзвінків з координаторами/менеджерами центрів, організація регулярних тематичних зустрічей у громаді з мешканцями, створення мережі контактів з постачальниками послуг для полегшення перенаправлення, підтримка роботи Механізму розгляду скарг та зворотного зв'язку шляхом надання відповідей на скарги та запити, а також негайного доведення до відома безпосереднього керівника серйозних скарг.
Модернізація, адаптація та обслуговування інфраструктури: виявлення потреб у модернізації, адаптації або технічному обслуговуванні центру та інформування про них керівника та інженерної команди.
Координація та управління інформацією: підтримка координації шляхом звітування лінійному керівнику та виявлення прогалин в інформації, підтримка у визначенні нових центрів збору та прийому, моніторинг соціальних мереж та неформальних інформаційних мереж у місті.
Підтримка розподілу в натуральній формі: проведення оцінки потреб та участь у розподілі допомоги в натуральній формі, забезпечуючи при цьому дотримання процедур розподілу та прозорості ACTED.
Збір необхідної супровідної документації та допомога у веденні трекеру та інших інструментів звітності.
Підтримка в управлінні запасами натуральної допомоги, забезпечення належного планування та транспортування товарів до центру, а також своєчасне виявлення будь-яких можливих можливостей для підтримки населення, виходячи з потреб та вразливостей, за рахунок залишків товарів, що є на складі.
Робота безпосередньо з мешканцями та керівниками або координаторами центрів для забезпечення прозорості у розподілі допомоги.

Capacity bulding officer

from 09.2022 to 01.2023 (4 months)
ACTED, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Адаптування матеріалів СССМ тренінгу, які були надані СССМ кластером, до умов України. Проведення 10 тренінгів з питань управління та координації у місцях колективного перебування ВПО, які були розподілені між Дніпропетровською та Кіровоградською областями. Теми тренінгу охоплювали основні принципи координації та управління сайтом, включаючи, але не обмежуючись: комунікація з громадами; ролі та обов'язки; підзвітність постраждалому населенню; сервісне картографування; встановлення та управління шляхами направлення; участь громади та звітність перед постраждалим населенням (AAP); гуманітарні та мінімальні стандарти управління таборами; захист; принципи SPHERE щодо управління табором та надання послуг.

Site Management Support Officer

from 05.2022 to 09.2022 (4 months)
ACTED, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Координація роботи партнерів та моніторинг надання послуг.
Підтримка зв'язку та координація з керівниками центрів та координаторами для збору інформації про потреби ВПО, виявлення прогалин та дублювання у наданні послуг та звітування лінійному керівнику. Оновлення та обмін інформацією про гуманітарні послуги для ВПО, зв'язок і зовнішня комунікація.
Організація регулярних зустрічей або телефонних дзвінків з координаторами/менеджерами центрів, організація регулярних тематичних зустрічей у громаді з мешканцями, створення мережі контактів з постачальниками послуг для полегшення перенаправлення, підтримка роботи Механізму розгляду скарг та зворотного зв'язку шляхом надання відповідей на скарги та запити, а також негайного доведення до відома безпосереднього керівника серйозних скарг.
Модернізація, адаптація та обслуговування інфраструктури: виявлення потреб у модернізації, адаптації або технічному обслуговуванні центру та інформування про них керівника та інженерної команди.
Координація та управління інформацією: підтримка координації шляхом звітування лінійному керівнику та виявлення прогалин в інформації, підтримка у визначенні нових центрів збору та прийому, моніторинг соціальних мереж та неформальних інформаційних мереж у місті.
Підтримка розподілу в натуральній формі: проведення оцінки потреб та участь у розподілі допомоги в натуральній формі, забезпечуючи при цьому дотримання процедур розподілу та прозорості ACTED.
Збір необхідної супровідної документації та допомога у веденні трекеру та інших інструментів звітності.
Підтримка в управлінні запасами натуральної допомоги, забезпечення належного планування та транспортування товарів до центру, а також своєчасне виявлення будь-яких можливих можливостей для підтримки населення, виходячи з потреб та вразливостей, за рахунок залишків товарів, що є на складі.
Робота безпосередньо з мешканцями та керівниками або координаторами центрів для забезпечення прозорості у розподілі допомоги.

Начальник юридического отдела

from 04.2015 to 05.2022 (7 years 1 month)
Краматорский городской центр занятости, Краматорск (Юриспруденція)

составление и анализ различных видов хозяйственных договоров, переписка с учреждениями всех форм собственности, ведение претензионно-исковой деятельности по взысканию задолженности, разработка внутренних положений; юридическое сопровождение хозяйственной деятельности центра, консультационные услуги, представление интересов центра в судах, а так же в органах исполнительной службы.

Главный специалист юрисконсульт т

from 01.2011 to 04.2015 (4 years 3 months)
Краматорский городской центр занятости, Краматорск (Социальная)

составление и анализ различных видов хозяйственных договоров, переписка с учреждениями всех форм собственности, ведение претензионно-исковой деятельности по взысканию задолженности, разработка внутренних положений; юридическое сопровождение хозяйственной деятельности центра, консультационные услуги, представление интересов центра в судах, а так же в органах исполнительной службы.

Юрисконсульт

from 10.2003 to 11.2010 (7 years 1 month)
Управление жилищного и коммунального хозяйства Краматорского городского совета, Краматорск (Жилищное и коммунальное хозяйство)

составление и анализ различных видов хозяйственных договоров, составление и работа с договорами аренды и купли-продажи имущества, переписка с предприятиями, учреждениями и организациями всех форм собственности, ведение претензионно-исковой работы по взысканию задолженности, разработка внутренних положений; юридическое сопровождение хозяйственной деятельности Управления, консультирование по вопросам гражданского, хозяйственного, жилищного права, представление интересов Управления в судах различных инстанций.

Education

Международный научно технический Университет имени академіка Юрия Бугая

Правоведение, Киев
Higher, from 1999 to 2004 (4 years 7 months)

Additional education and certificates

IDP Collective Site Management (CCCM) Training

2022, 2 дні

Collective Site Сoordination and Management, Training of Trainers

2022, 5 днів

CCCM Workshop: Legal Framework for Collective Sites Functioning

1 день

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • ЛИГА:ЗАКОН

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Знание языков:
Украинский - родной, русский – свободно владею, английский - базовый.
Личные качества:
Коммуникабельна, пунктуальна, стремлюсь к самообразованию, умею работать самостоятельно и в команде, высокая работоспособность, аккуратна, легко обучаюсь.
Другое
В браке, воспитываю сыновей Кутенко Ивана Романовича 09.12.2005 года рождения и Шишкина Матвея Евгеньевича 25.01.2018 года рождения. Хобби – спорт, музыка, чтение. Имею степень бакалавра по специальности менеджмент и правовые аспекты управления.
Возможны командировки за пределы города и области.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: