Resume from April 15, 2024 PRO

Алла

Директор ресторану

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Irpin

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий рестораном

from 08.2019 to now (4 years 9 months)
Суши Wok, Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація технологічного процесу праці кухні;
Пошук, підбір, навчання персоналу;
Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);
Контроль використання матеріальних цінностей;
Закупівля продуктів;
Знання санітарно-технічних норм;
Контроль використання продуктів
Проведення ревізії;
Складення графіку працівників;
Контроль праці підлеглих
Ведення фінансової звітності

Головний спеціаліст з обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.

from 03.2017 to 03.2018 (1 year)
ПАТ «Укрсоцбанк» за сумісництвом у ПАТ «Альфа-банк» -, Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)

обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.

Бухгалтер абонентської служби

from 01.2010 to 03.2013 (3 years 2 months)
Ірпінське ВУКГ, Ирпень (Послуги для населення та бізнесу)

бухгалтер абонентської служби, та по суміщенню майстер саночітки та благоустрою

Фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.

from 04.2008 to 01.2010 (1 year 9 months)
Приват банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.

Заст. генерального директора

from 02.2008 to 12.2009 (1 year 10 months)
Ресторан "Малина", Ирпень (Готельно-ресторанний бізнес)

(ведення бухгалтерії, управління рестораном та дискотекою).

Гол. бухгалтер.

from 10.2007 to 02.2008 (4 months)
Ресторан «Шалле», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ст. офіціант

from 07.2004 to 10.2007 (3 years 3 months)
Ресторан «Козачок» Козирна карта, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

прийняття замовлень, обслуговуння банкетів, стандарти сервіровки

Касир

from 08.2003 to 09.2004 (1 year 1 month)
Ресторан «Козачок», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Керуюча казино.

from 02.2003 to 06.2003 (4 months)
Казино «Клондайк», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведения учета, менеджер персонала.

Бухгалтер

from 02.2001 to 03.2003 (2 years 1 month)
ЧП ПФ «Самсон», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бухгалтерський учет по стройматеріалам, менеджер по персоналу.

Оператор ПК

from 10.2000 to 02.2002 (1 year 4 months)
фирма «Крон-Інвест», Київ (Транспорт, логістика)

оператор ПК

Education

Київський гуманітарний інститут

"Фінанси" економіст-фінансист, Київ
Higher, from 2003 to 2007 (4 years)

СУХОМЛИН АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА
12 листопада 1981 р.
Освіта – вища закінчена.
[email protected] 0631430565 Ірпінь, Київська область.

Освіта :
1996 р.Технікум Київський Радіомеханічний
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: Економіст із планування підприємства
2001 р. Київський гуманітарний інститут
Спеціальність: Фінанси
Кваліфікація: Фінансист (банківська справа)
Інститут підготовки кадрів 2021 р. випуску - магістр
Спеціальність: Психолог
Додаткова освіта та сертифікати
2003 Курси: Міжнародний бізнес центр - офіціант-бармен, адміністратор.
2005 Курси: Водіння кат. В
2014 р. Курси: Професійний Візажист.
2016 Курси: Перукарня широкого профілю, стиліст.
2019 р. Курси: Школа психологічної практики Ганни Дердюк – Практична психологія .
2023 р. Курси SMM-спеціаліст

Knowledge and skills

Користувач 1С MS Excel Клієнт-Банк Комунікабельність Стресостійкість Ресторанне обслуговування

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

НАВИЧКИ :
Знання комп'ютера на рівні користувача (Word. Exsel, )
1 З: Бухгалтерія -Рарус Опщепіт, Poster. R-Keeper-ресторан, пр-ма Приват-48, пр-ма Privat24. права категорії В (стаж водіння 18 років), (наявність авто)

Керування підприємством; Праця з проектовими документами; Організація технологічного процесу праці кухні;Пошук, підбір, навчання персоналу; Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);;Контроль використання матеріальних цінностей;Закупівля продуктів;Знання санітарно-технічних норм;Впровадження принципів НАССР;Контроль використання продуктів; Проведення, організація, обслуговування банкетів, весіль,бізнес-заходів, тощо;Проведення ревізії;Складення графіку працівників;Контроль праці підлеглих;

Особисті якості: працьовитість, пунктуальність, чесність, відповідальність, навченість, серйозне ставлення до роботи, уважність, не конфліктність, старанність, чіткість у виконанні та постановці завдань, прихильність до порядку, дисципліни, стресостійкість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: