Resume from June 2, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3929756

Инспектор отдела кадров, бухгалтер, секретарь

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Nizhyn
Ready to work:
Bakhmach, Borzna, Nizhyn, Nosivka, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Administrativni pracovnik

from 09.2022 to now (1 year 8 months)
Харчова промисловість

Адміністративне забезпечення складського документообігу чеської компанії.

Education

ДУІТ

Право, Киев
Unfinished higher, from 2017 to 2020 (2 years 9 months)

СНАУ

Облік і аудит, Сумы
Higher, from 2013 to 2017 (3 years 5 months)

Additional education and certificates

Центр підвищення кваліфікації державних службовців

2018

Knowledge and skills

Самостійність MS Excel Користувач 1С 1С:Бухгалтерія M.E.Doc

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Czech — beginner

Additional information

Ціль:
Реалізація своїх професійних можливостей та їх ефективне застосування. Із задоволенням і великим ентузіазмом візьмусь за новий вид роботи, адже в мене є постійне прагнення розвитку як духовного, так і професійного.
Досвід роботи:
Дата надходження: 2018-2022 роки
Фріланс
Види діяльності:
1) автор студентських робіт
2)копірайтер/рерайтер
3)редактор стрічки новин на сайті новин
4)помічник адміністратора інтернет-магазину.
дата надходження: 23.11.2017 року
закінчення: 21.01.2018 року
найменування підприємства: Районна державна адміністрація
назва посади: «Провідний спеціаліст сектору управління персоналом»
функціональні обов'язки
•облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
дата надходження: 31.10.2016 року
закінчення: 31.03.2017
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Інспектор з кадрів»
функціональні обов'язки
•облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
•військовий облік.
дата надходження: 1301. 2014 року
закінчення: 29.10.2016
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Секретар»
функціональні обов'язки
За час роботи вдалося вдосконалити певні професійні навики і набути нових. Без особливого роду знань, умінь і навичок секретареві не справиться зі своїми обов'язками. А в обов'язки входить:
•облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної кореспонденції для доповіді керівництву;
•оформлення (в тому числі друкування) і відправлення розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.;
•підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів;
•аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
•підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
•прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
•організація прийомів відвідувачів;
•прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції.
Крім роботи з документами в обов'язки секретаря включаються функції по бездокументальному обслуговуванню.
Зокрема:
•технічне забезпечення роботи керівника;
•підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
•організація прийому працівників і відвідувачів;
•телефонне обслуговування;
•організація спеціальних прийомів гостей;
•контроль за святковими і ювілейними датами;
•обробка пошти;
•збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
•збір матеріалів для доповідей і мов керівника;
Дата надходження: 1 серпня 2013 року
закінчення (міс. / рік): по січень 2014 року
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Вагар»
функціональні обов'язки
Ця посада вимагала належного виконання таких функціональних обов'язків:
•правильно проводити зважування вантажів;
•здійснювати записи в Книгу вагаря;
•приймати талони при привезенні зерна з поля;
•заповнювати Реєстр приймання зерна вагарем (ф. № 78а);
•заповнення ТТН на відправлення зерна;
•вчасно подавати вищезазначені документи в бухгалтерію;
•доглядати за вагами і перевіряти правильність їх показань.
Освіта:
•дата надходження: вересень 2017 року
•закінчення: 2020 рік
•назва навчального закладу: Державний університет інфраструктури та технологій
•рівень освіти: Бакалавр
•назва спеціальності: Право
•дата надходження: вересень 2013 року
•закінчення: 27 лютого 2017
•назва навчального закладу: Сумський національний аграрний університет
•назва факультету: Економіки та менеджменту
•рівень освіти: Магістр
•назва спеціальності: Облік і аудит
Додаткова інформація:
•володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС
•комп'ютерні навички - впевнений користувач.
•знання мов : українська - вільно, російська - вільно, англійська - рівень Pre-intermediate.
•водійське посвідчення - категорія В.
Інше:
•Вік: 28 років
•Наявність дітей: немає
•Наявність шкідливих звичок: відсутні

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: