Resume from December 10, 2017 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3971552

Администратор офиса, менеджер по работе с персоналом, кладовщик, 7 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Svitlovodsk
Ready to work:
Remote, Svitlovodsk

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

старший контролер

from 05.2006 to now (17 years 11 months)
Энергоснабжение населения

Организация работы контролеров, направленной на контроль потребления электроэнергии населением и его оплаты; анализ работы по выполнению сбора денег ; подготовка и контроль за выполнением нарядов на отключения, подключения и другие работы, связанные с организацией четкой и правильной работы в организации.

Education

Кировоградский институт развития человека "Открытый международный университет развития человека "Украина""

Финансы, Кропивницкий (Кировоград)
Higher, from 2007 to 2011 (3 years 9 months)

Диплом бакалавра по специальности " Экономика предприятий", и специалиста по специальности "Финансы"

Knowledge and skills

Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Работа в торговой сфере - продавцом и заведующей отделом

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Личные качества: умение устанавливать контакты с людьми и развивать их, ответственность, внимательность, исполнительность, высокая работоспособность.

Дополнительная информация:
Знания иностранных языков: английский ниже среднего

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: