Resume from April 16, 2024 PRO

Валерія

Менеджер з продажу, 20 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
25 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Асистент бизнес аналітика/системного інтегратора

from 01.2024 to now (3 months)
ФОП, Харків (IT)

1. Ведення календарів.
2. Синхронізація зустрічей команди аналітиків..
3. Нотація зустрічей.
4. Підготовка презентацій, комерційних пропозицій.
5. Контроль за виконанням задач.
6. Коммуникація з командою інтеграції.
7. Допомога с налаштуванні CRM Creatio, Zoho.

Помічник керівника, менеджер

from 03.2023 to 11.2023 (8 months)
Factum, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

1.Пошук потенційних клієнтів:
Активно досліджувала ринок з метою виявлення потенційних клієнтів та їх потреб.

2.Первинний контакт з клієнтом:
З легкістю та професіоналізмом встановлювала первинні контакти з клієнтами, створюючи сприятливе враження про компанію.

3.Презентація послуг компанії:
Проявляла впевненість та креативність при представленні спектру послуг компанії, підкреслюючи їх переваги та цінність для клієнта.

4.Ведення стрес-переговорів:
Керувала процесом переговорів, враховуючи інтереси обох сторін та досягаючи взаємовигідних рішень.

5.Підготовка комерційних пропозицій:
Складала привабливі комерційні пропозиції, відображаючи особливості послуг компанії.

6.Закриття угоди:
Успішно завершувала угоди, забезпечуючи узгодження умов та підписання необхідних документів.

7.Повторне приваблення клієнтів до співпраці:
Ефективно керував відносинами з клієнтами, створюючи стратегії повторного приваблення та утримання, засновані на високому рівні сервісу та увазі до їх потреб.

8. Допомагала керівнику у вирішенні поточних задач та складних моментів.

B2C Sales manager

from 10.2020 to 03.2021 (5 months)
Sollers Group, Харьков (IT)

1.Збір та дослідження інформації.
Активний збір та аналіз даних для виявлення тенденцій та можливостей в галузі.

2. Пошук майбутніх клієнтів:
Систематичне вивчення ринку з метою виявлення клієнтів та розробки стратегії для їх залучення.

3. Спілкування з покупцями:
Ефективна взаємодія з клієнтами, будування довгострокових відносин.

4.Виконання плану з продажу товару:
Систематичне досягнення та встановлених цілей продаж, заснованих на аналізі ринку.

5.Укладання договорів та проведення угод:
Проведення переговорів та успішне укладення угод.

6. Складання звітних документів:
Ведення документації, включаючи звіти з продажів у CRM та інші необхідні звіти для моніторингу діяльності.

7. Постпродажне обслуговування клієнтів, включаючи інформування про проведення акцій.

8. Надання підтримки клієнтам після здійснення покупки.

Супервайзер

from 06.2019 to 07.2020 (1 year 1 month)
Up Business, Москва (Пошук персоналу, HR)

1.Організація процесу формування команди, включаючи підбір кваліфікованих спеціалістів.

2. Ефективний контроль і вирішення внутрішньокомандних конфліктів для підтримання робочого клімату.

3. Складання всієї необхідної документації, включаючи контроль за правильним заповненням звітів.

4. Робота з програмним забезпеченням для оптимізації процесів та забезпечення ефективної роботи команди.

5. Розробка мотиваціі.

6. Проведення аналізу ключових показників ефективності (KPI).
Розробка та корегування стратегії роботи.

7. Навчання та підвищення кваліфікації:
Організація навчання для членів команди.
Проведення тренінгів та заходів з підвищення кваліфікації.

B2B sales manager

from 07.2018 to 06.2020 (1 year 11 months)
UP Business, Москва (Поиск персонала, HR)

Education

ЛНУ ім.Тараса Шевченко

Економика., Лисичанськ
Specialized secondary, from 2018 to 2020 (2 years)

ЛГМУ

Лікувальна справа, Луганськ
Unfinished higher, from 2014 to 2019 (5 years)

Additional education and certificates

Основи цифрового маркетингу від Google

6 місяців

Knowledge and skills

Інтеграція Creatio Інтеграція Zoho MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Windows MS Outlook Email Продаж B2B Прямий продаж Комунікабельність Активний продаж Уважність Продаж медичних товарів Продаж банківських продуктів Ведення CRM Здатність до навчання Користувач Бітрікс24 Неконфліктність Робота із запереченнями Креативність Оперативно-розшукова діяльність Оперативність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: