Resume from November 20, 2017 PRO

Іра

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, оператор call-центра, 4 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Mukachevo

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по продажам 1С,оператор call-центра

from 10.2016 to 02.2017 (4 months)
Koderline, Мукачево (ИТ-компанія,продажа та надання послуг 1С)

Головне завдання було - це продажа програм та надання послуг по 1С.
- Активне залучення до співпраці нових клієнтів
-Проведення переговорів з керівництвом компаній-клієнтів, формування комерційних пропозицій
-Активна підтримка існуючої клієнтської бази
-Робота в програмі CRM
-Досвід роботи з запереченнями і згладжуванням конфліктних ситуацій
Досягнення - за такий короткий термін мені вдалося знайти більше 100 клієнтів,заключити 2 контракти і продати 3 продукта.

Education

УжНУ

Філологічний-відділення журналістики,спеціальність "Журналіст", Ужгород
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Additional information

Народилася 14 квітня 1986 року,українка. Не одружена.

ДОСВІД РОБОТИ

2008-2009рр. – журналіст на телебаченні М-Студіо .

Обов'язки:

-написання матеріалів;
- проведення інтерв’ю;
- написання новин;
-підбір картинок і начитка закадрового тексту

2009р. - виконувала обов’язки генерального директора інформаційного відділу радіо Закарпаття ФМ.

Обов'язки:
-робота з персоналом;
- керування підбором інформації;
-редагування новин.

2008-2010рр. – журналіст на радіо Закарпаття ФМ

Обов'язки:
-підбір та написання матеріалів;
-підготовка та проведення розважальних програм в прямому ефірі;
- підготовка блоку новин, набір статей на комп’ютері, співпраця з газетами.

2013-2014рр. – адміністратор ресторана «Легенда» м. Одесса

Обов'язки:

-прийом та розміщення клієнтів;
-дотримання реєстраційних формальностей;
-контроль роботи персоналу ресторана ;
-матеріальна відповідальність;
-прийом дзвінків та електронних листів;
-виписування рахунків;
-вирішення конфліктних ситуацій та допомога клієнтам;
-робота з офісної технікою та ПК.

- Цілеспрямована та амбіційна, вмію працювати в команді. Комунікабельна,доброзичлива,відповідальна.
- Володію навиками роботи MsWord, Excel, Інтернет, CRМ,документооборот.
- Вільно володію українською та російською мовою.
-Швидко навчаюсь, відповідальна , маю досвід роботи у команді та самостійно.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: