Resume from April 22, 2024 PRO

Ярослава

Бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Единий бухгалтер

from 02.2023 to 12.2023 (10 months)
ФОП Поліщук О.А., Житомир (Роздрібна торгівля)

Роздрібна торгівля продуктами харчування, виробництво власної випічки, мобільне харчування, алкогольні напої (акцизний податок, ліцензії).
Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку. 16 найманих працівників. Розрахунок заробітної плати. Звітність. Первинна документація, авансові звіти, каса, переміщення товарів, реалізація. 9 торгових точок. ПРРО (Чекбокс)
Управлінський облік.

Единий бухгалтер

from 04.2020 to 12.2022 (2 years 8 months)
ФОП Паламарчук (Ресторан), Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Единий бухгалтер. Всі ділянки бухгалтерського обліку. 25 найманих працівників. Розрахунок заробітної плати. Звітність.
ФОП на єдиному податку 2 групи (Кухня)
Програма ведення обліку Poster
Товарний облік, інвентаризації, кадрове діловодство, калькуляційні карти, прорахунки собівартості страв, фудкости. Розрахунок та звірка з постачальниками.
ФОП на загальній системі оподаткування. (Бар)
Товарний облік згідно чинного законодавства.
Акцизний податок, декларація.
Розрахунок калькуляційних карт
Оптимізація податків.
РРО та ПРРО (Вебчек)

Бухгалтер

from 02.2008 to 01.2020 (11 years 11 months)
ТОВ, ПП, Житомир (Роздрібна торгівля)

Education

Поліський національнальний університет

Бухгалтерський облік, аналіз та аудит., Житомир
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Диплом Магістра

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Пользователь ПК MS Office Клиент-Банк Арт-Звит Банковское дело БЭСТ Poster Ultra Користувач 1С Бест-Звіт Ведення кадрового обліку Користувач BAS Сервіс Вчасно

Additional information

Знаю усі ділянки бухгалтерського обліку:

- обробка та ведення первинної документації;
- нарахування заробітної плати;
- розрахунки та звірки з постачальниками та клієнтами;
- ведення банківських операцій (клієнт банк: ощад, приват, аваль, УкрСиббанк)
- ПДВ
- звітність
- ведення бухгалтерського обліку ФОП, ТОВ, СП на загальній системі та спрощеній системі оподаткування
- ведення кадрового діловодства.

Застосування РРО та ПРРО згідно чинного законодавства.

Маю досвід ведення обліку ресторанів, кав'ярень, формування калькуляційних карт страв, технологічних карт, прорахунок фудкосту, ведення товарного обліку, перевірка правильності списання продуктів, контроль закупівлі товарів на склад, інвентаризації.

Працювала з програмами Poster, iiko (айко), PalmaBox, ULTRA.

Фінансове планування діяльності підприємства, контроль та оптимізація податків.

Розглядаю роботу з гнучким графіком.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: