Resume from March 22, 2023

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4021983

Юрисконсульт, менеджер з персоналу, помічник керівника

Employment:
Full-time.
City:
Kalush

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер

from 08.2021 to now (2 years 8 months)
Технічні випробування та дослідження

-Прийом, переведення, звільнення персоналу
-Формування особової справи співробітника
-Проведення відпусток щорічних і без збереження зарплати
-Заповнення, зберігання і видача трудових книжок, довідок з місця роботи
-Ведення журналу обліку руху трудових книжок, перевірка табелів обліку робочого часу
-Внесення змін до штатного розпису
-Підготовка довідок з місця роботи
-Прийом відвідувачів і зустріч гостей
-Відповіді на вхідні дзвінки, здійснення вихідних дзвінків
-Листування в месенджерах з клієнтами компанії
-Робота з Укрпоштою та Новою поштою

Офіс-менеджер

from 06.2019 to 12.2019 (6 months)
ТОВ "Орісіл-Фарм", Калуш (Виготовлення лікарських засобів та дієтичних добавок)

1.Забезпечення життєдіяльності офісу (вода, канцтовари, чай, кава, замовлення обідів).
2. Відправка кореспонденції.
3. Ведення діловодства (облік наказів, розпоряджень та іншої кадрової документації, облік листування із державними та приватними інстанціями, заповнення робочих форм внутрішньої документації підприємства, облік комп'ютерної техніки підприємтсва, введення журналу відвантаження продукції, розрахунок пакувальних листів, роздруковування та оформлення пакету документів для відвантаження продукції, сканування та відправлення даних документів на відповідні відділи, облік проданої продукції, введення щоденних,щотижневих,щомісячних звітів по виготовленій продукції, по продуктивності праці працівників, по використаній продукції, заповнення,облік та відправлення у відповідні інстанції щомісячних звітів по використаній електроенергії/газу/воді,обчислення необхідних об'ємів цих ресурсів).
4. Зустріч гостей і турбота про їх комфорт.
5. Комунікація зі всіма відділами підприємства (оформлення замовлень: пошук відповідної до замовлень продукції, моніторинг цін та оформлення замовлення; співпраця із службами доставки: відслідковування посилок, коректування замовлень; забезпечення документальних форм, для безперебійного та повноцінного робочого процесу офісу та виробництва; виконання інших доручень та вказівок усіх працівників підприємства).

Юрисконсульт, помічник керівника, менеджер з персоналу

from 03.2016 to 09.2018 (2 years 6 months)
ТзОВ"555-ТМ", Калуш (Сфера торгівлі)

Функціональні обов’язки юрисконсульта:
— юридичний супровід діяльності організації;
— договірна робота;
— претензійно-позовна робота;
— консультації персоналу з питань чинного законодавства;
— представництво інтересів компанії в суді.

Функціональні обов’язки помічника керівника:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника;
— ведення ділового листування;
— робота з кореспонденцією;
— ведення електронного документообігу;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.

Функціональні обов’язки менеджера з персоналу:
- кадрова звітність;
-оформлення прийом, переведення, звільнення кадрів;
-ведення та зберігання трудових книжок, особових справ;
-формування кадрового резерву;
-робота з законодавчими та нормативними документами;
-організація та документальне забезпечення управлінської діяльності;
-забезпечення прийому, звіту та реєстрації вхідних та вихідних документів.

Education

ПНУ ім. Василя Стефаникв

Юридичний, правознавство, Ивано-Франковск
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access База даних

Language proficiencies

English — above average

Additional information

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткові відомості:
Знання мов: українська – вільно, російська – вільно, англійська – базовий рівень.
Наявність закордонного паспорту.
Наявність водійського посвідчення категорії “В”.
Наявність власного автомобіля.
Можливість відряджень : Так.
Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: