Resume from July 6, 2022 PRO

Дарина

Адміністратор, менеджер з продажу, оператор 1С, бухгалтер, 12 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 07.2019 to 09.2021 (2 years 2 months)
ПП "ВЖРЕП - 4", Житомир (Послуги)

Консультування клієнтів.Заключення договорів з клієнтами.
Робота з 1С 8,2
Формування рахунків на оплату та актів виконаних робіт.
Формування актів звірки.
Рознесення платежів з банку в 1С.
Контроль за оплатами клієнтів за надані послуги.
Робота в програмі "В.І.С.С.У.Г." нарахування, заведння оплати з банку,проведення реєстрів субсидій та пільг, контроль проплат від споживачів.
Здача звітів в статистику.
Формування, заповнення та розенсення файлів по пільгах та субсидіях на рахунки споживачів.
Здача звітів у відділ пільг.

Адміністратор ( Касир)

from 04.2019 to 07.2019 (3 months)
Мультізу (контактний зоопарк), Житомир (Послуги)

Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створювати для них комфортні умови.
Консультування з приводу наданих послуг контактним зоопарком.
Прийом і оформлення необхідних документів.
Робота з комп`ютером, проводити розрахунок клієнтів.
Здійснювати роботу з службою інкасації, та здавати звіти.(Z звіт та Х звіт, вести внутрішні звіти).
Здійснювати контроль за виконанням працівників поставлених цілей від керівника.

Менеджер з продажу меблевої фурнітури

from 11.2018 to 03.2019 (4 months)
ТОВ "Партнер" (ФОП Комаровский Д.В.), Житомир (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Повне забезпечення фурнітурою підприємство.
- Підбір фурнітури на проекти,
- Консультація та збут кінцевому споживачеві.
- Ведення переговорів і оформлення замовлень у постачальників.
- Забезпечення мінімізації витрат у відділі.
- Обробка заявок на кромачні матеріали.
- Робота з інтернет магазином (консультація клієнта по телефону, оформлення замовлення, контроль оплати покупцями і контроль відвантаження товару).
- Робота з касою, ПК, 1С (7)

Менеджер з продажу (1С 8)

from 04.2018 to 10.2018 (6 months)
ПП "ВЖРЕП-4", Житомир (Надання послуг)

- Консультація клієнтів.
- Укладання договорів, виставлення рахунків на оплату.
- Контроль за оплатою клієнтів за надання послуги підприємства (формування звітів по оплаті).
- Пошук нових клієнтів.
- Формування рахунків, актів виконаних робіт, звітів по заборгованості. Формування податкових накладних.
- Робота з ПК та 1С (8).

Оператор зведення даних в ЕОМ (1С,8)

from 09.2014 to 11.2017 (3 years 2 months)
ТОВ "Еко", Житомир (Роздрібна торгівля)

- внесеня даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішніх переміщень, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину;
- оформлення внутрішніх переміщень в 1С, 8 (між підрозділами, магазином і складом);
- проведення переоцінки;
- друк цінників і їх передача відповідальним особам;
- проведення інвентаризації магазину;
- навчання нових співробітників.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 01.2014 to 04.2014 (3 months)
Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

- Надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам щодо існуючих кредитних пропозицій банку.
- Формування заявок і пакету документів для видачі кредиту, кредитних карток.
- Контроль за оплатами клієнтів по їхнії кредитах та коредитних картках.

Education

ЖДТУ (Житомирський державно технологічний університет)

Менеджмент(спеціальність- менеджер організації та адміністрування), Житомир
Higher, from 2011 to 2017 (5 years 9 months)

ЖАТК

Комерційна діяльність, Житомир
Specialized secondary, from 2008 to 2011 (2 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Email

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості - відповідальність, старанність, комунікабельність, стресостійкість, прагнення розвиватися, орієнтованість на кар'єру, націленість на результат, вміння працювати в команді, бажання працювати і заробляти!
Шукаю п'яти денний робочий тиждень з гідною і вчасною зоробітною платою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: