Resume from July 5, 2017

Ольга

Бухгалтер, 5 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Nadvirna, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Email Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Safari Express

Additional information

Сухенко Ольга Миколаївна
Дата народження: 17 червня 1993 р.
Вік: 24 роки
Сімейний стан: одружена
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2014-2015 р. - Національний університет державної податкової служби України, факультет «Фінансів і банківської справи», спеціальність «Ризик-менеджмент у сфері надання фінансових послуг» (магістр)
2010- 2014 р. - Національний університет державної податкової служби України, факультет «Фінансів і банківської справи», спеціальність «Фінанси та кредит» (бакалавр)
Досвід роботи:
2011-2014 р. – ПІІ «МакДональдз – Юкрейн ЛТД» (м.Київ) Інструктор з навчання персоналу.
Обов’язки: навчання персоналу на всіх етапах робочого процесу, керівництво персоналом на робочих станціях. Виконання поставлених завдань менеджерами та дирекцією закладу.

2015 – 2016рр. Старший касир ТОВ «НОВУС Україна»(м.Київ)
Обов'язки: правильно і своєчасно оформляти документи на надходження і видаток грошових коштів у прибуткових касових ордерах; підписувати прибуткові касові ордери зразу ж після одержання по них грошей; слідкувати за правильним залишком ліміту каси; кожного дня записувати в касову книгу кожний документ по прибутку і видатку грошових коштів зразу ж після оформлення і виплати грошей по кожному ордеру і звіряти його з фактичним залишком готівки в сейфі; надавати головному бухгалтеру і заступнику головного бухгалтера необхідні документи по касових операціях; слідкувати за своєчасним оформленням касових документів для здачі їх в архів; надавати для перевірки необхідні документи, які відносяться до касових операцій; у разі необхідності і по вказівці головного бухгалтера виконувати другі обов'язки.
Складати графіки виходу працівників на роботу, слідкувати за перебійною роботою кас в торговому залі; вирішувати проблемні питання з покупцями.

2016-2017р. Бухгалтер магазину «ЦЕНТЕР СЕРВІСУ ДЛЯ ХОРЕКА» МЕРТО КЕШ ЕНД КЕРІ Україна
Обов’язки: прийом та реєстр готівки; здача готівки до банку; документарне оформлення безготівкових розрахунків; реєстрація податкових накладних в програмі MEDOK, робота з програмою 1С8.0; ведення КОРО; оформлення періодичних та кваркальних звітів по касових операціях; ведення звітів по використанню паливно-мастильних матеріалів автопарку.
Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно, англійська – середній рівень.
Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express), 1С 8.0, M.E.D.O.K
Особисті якості: Комунікабельність, стресостiйкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Інтереси та захоплення: вишивання бісером, спорт, кулінарія.
Очікувана заробітна плата 6500 грн. і більше.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: