Resume from May 3, 2024 PRO

Роман

Економіст, аналітик, 45 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
53 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий аналітик

from 09.2023 to now (8 months)
ТОВ "Гуд Фудс Компані", Київ (Харчова промисловість)

1. Розробка та ведення фінансової звітності (P&L, CF, BS).
2. Розробка, складання та узгодження бюджетів підрозділів, підприємства в цілому.
3. Створення, формування та автоматизація звітів рентабельності продажів за напрямками, клієнтами, номенклатурою.
4. Складання ТЗ для створення аналітичних звітів в 1С.
5. Контроль за правильністю ведення управлінської звітності.

Економіст-аналітик з продажів

from 07.2018 to 05.2022 (3 years 10 months)
ПрАТ "Херсонський хлібокомбінат", Херсон (Харчова промисловість)

- Побудова прогнозів продажів на основі статистичних методів;
- Планування об'ємів продажів та валового прибутку, інших надходжень за видами продукції та напрямками (щомісячне, щоквартальне, річне);
- Планування та контроль за виконанням бюджетів (P&L, БДДС) у розрізі підрозділів, територій та ключових груп клієнтів;
- План-фактний аналіз (оперативний, щомісячний) планів продажів та підготовка висновків, рекомендацій за тенденціями продажів;
- Аналіз валового прибутку, динаміки знижок/націнок для клієнтів та рентабельності продажів за напрямками та категоріями клієнтів;
- Розрахунок рентабельності впровадження нових проектів, нових товарів;
- Забезпечення структурованого та точного збирання даних про нових клієнтів від персоналу, який працює з торговими точками, та внесення належних даних у всі відповідні системи обліку;
- Забезпечення надання керівництву та персоналу, який працює з торговими точками, ключової інформації про стан виконання планів продаж, аналіз за ключовими показниками продажів і звітування про розходження;
- Аналіз дебіторської заборгованості ключових клієнтів, оперативний звіт по боржникам;
- Планування та розрахунок виконання КРІ відповідальними працівниками підприємства;
- Внесення пропозицій (ТЗ) по вдосконаленню програми 1С для різних структурних відділів та контроль за їх розробкою та впровадженням;
- Швидке реагування та своєчасна підготовка розрахунків у потрібному вигляді для керівництва;
- Впровадження нових аналітичних інструментів в компанії.

Економіст з планування

from 09.2009 to 06.2018 (8 years 9 months)
ТОВ "ЛДК", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Формування управлінської звітності про фінансові результати підприємства;
- Участь в етапах формування бюджету підприємства;
- Планування вторинних та первинних продажів на всіх рівнях планування (рік, місяць, тиждень) за каналами збуту та торговими командами;
- Побудову математичних моделей прогнозування та планування (сезонність, маркетингові кампанії, нові продукти, інші драйвери);
- План-фактний аналіз продажів, оцінка точності планування та виявлення факторів впливу;
- Аналіз виконання бюджетів підрозділів, розрахунок рентабельності підприємства за напрямками;
- Оцінка та аналіз виконання функціональних обов’язків (КРІ) відповідальних керівників та менеджерів проектів;
- Побудова та автоматизація регулярної звітності для керівництва (Power BI, Excel);
- Автоматизація та оптимізація процесів планування;
- Контроль правильного розподілення витрат по процесам та напрямкам;
- Участь в заходах по розробці та покращенню управлінського обліку компанії.
Розроблений мною алгоритм розподілу витрат за різними торговими напрямками, дозволив керівництву оперативно приймати управлінські рішення та зменшив витрати компанії у середньому на 10-15%.
Розрахунки різних КРІ підрозділів та відповідальних керівників компанії - дозволяють більш ефективно використовувати грошові та матеріальні ресурси підприємства.

Економіст відділу маркетингу

from 07.2006 to 08.2009 (3 years 1 month)
ПП Урсуленко, Херсон (Харчова промисловість)

- Формування управлінської звітності про фінансові результати підприємства, розрахунок рентабельності продажів у різних регіонах;
- Участь в етапах формування бюджету підприємства та структурних підрозділів;
- Аналіз виконання бюджету підприємства (P&L, БДДС);
- Аналіз фактичної собівартості продукції;
- Розрахунок ефективності проведення маркетингових активностей;
- Контроль правильного розподілення витрат по напрямкам та процесам;
- Облік витрат та аналіз щомісячного плану-факту відхилення, виявлення причин їх виникнення;
- Складання різних аналітичних звітів для керівництва підприємства.

Економіст-бухгалтер

from 03.2006 to 06.2006 (3 months)
ТОВ "Імперіал Агро ЛТД", Олешки (Цюрупинск) (Сільське господарство, агробізнес)

- Розробка бізнес-планів, ТЕО інвестицій;
- Збір та аналіз масиву даних, робота з базами даних, 1С;
- Розрахунки та аналіз виконання с/г операцій для оптимізації бізнес-процесів;
- Аналіз бухгалтерської, фінансової звітності;
- Розробка управлінської звітності та її консолідація;
- Контроль дотримання нормативів списання палива в підрозділах агропідприємства;
- Контроль за дотриманням розцінок на виконання с/г робіт агропідприємства;
- Складання порівняльного аналізу та контроль за виконанням кошторисів постійних витрат;
- Створення презентацій, графічний аналіз інформації;
- Координація роботи з іншими підрозділами (бухгалтерія, агрономічна та інженерна служба, інші).

Головний бухгалтер

from 10.2004 to 02.2006 (1 year 4 months)
ПП з ІІ "Еммануїл Фарм", Горностаївка (Сільське господарство, агробізнес)

- Ведення та організація бухгалтерського, фінансового та податкового обліку агропідприємства;
- Розрахунок ЗП робітникам підприємства;
- Робота по нарахуванню орендної плати пайщикам та ведення розрахунків;
- Розрахунок собівартості вирощеної продукції;
- Контроль за роботою програмного забезпечення;
- Керівництво відділом бухгалтерії.

Головний казначей

from 03.1998 to 09.2004 (6 years 6 months)
Відділення державного казначейства, Горностаївка (Державні організації)

- Складання різних розрахунків та формування звітності;
- Казначейське обслуговування державних організацій та підприємців у розрізі надходжень до державного та місцевих бюджетів;
- Робота з різними державними програмами.

Education

Херсонський державний технічний університет

Менеджмент у виробничій сфері, Херсон
Higher, from 1992 to 1997 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel Зведені таблиці 1С УВП MS Power BI Побудова графіків Документообіг Power Query 1С:Документообіг Редагування текстів Досвід роботи на посаді економіста Навыки разработки, внедрения и ведения управленческого учета Досвід аналізу, планування та бюджетування Навыки планирования и контроля исполнения бюджетов Досвід складання аналітичних розрахунків

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Веду здоровий спосіб життя, не п'ю, не палю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: