• PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, 70 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з персоналу, Менеджер ресторану, Адміністратор салону краси, Менеджер по роботі з клієнтами, Маркетолог, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
25 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник підприємства

from 08.2022 to 07.2025 (2 years 11 months)
Corrado s.r.o, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Досвідчений та відповідальний керівник в управлінні закладом за кордоном в Словакії ( Братислава).
Вмію організовувати ефективну роботу команди, контролювати щоденні операційні процеси та забезпечувати високий рівень сервісу. Маю навички бюджетування, підбору персоналу, вирішення конфліктів і покращення внутрішніх процесів. Орієнтована на результат, дисциплінована, з відмінними комунікаційними здібностями.

Основні обов’язки:
•Організація та контроль щоденної роботи закладу
•Підбір, навчання та мотивація персоналу
•Контроль якості обслуговування клієнтів та стандартів роботи
•Ведення обліку, закупівель, контроль витрат
•Робота з клієнтами та партнерами
•Дотримання норм безпеки, гігієни та законодавчих вимог
•Вирішення конфліктних ситуацій та реагування на відгуки
•Планування змін, складання графіків та контроль виконання завдань

Ключові навички:
•Управління персоналом
•Організація процесів
•Комунікація з клієнтами
•Ведення обліку та контроль бюджету
•Вирішення проблем
•Тайм-менеджмент
•Стресостійкість
Вільно володію словацькою мовою.

Заступник директора

from 10.2020 to 04.2021 (6 months)
Auto Glass Service, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

1. Робота з документами (інформаційно-документальне обслуговування):
- прийом та перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, їх редагування;

- прийняття вхідної кореспонденції, її передачі на розгляд керівника та подальша передача відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання у процесі роботи та/або підготовки відповідей;

- ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідні роботи керівника;

- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та у встановлені строки здачі в архів;

- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок та доручень керівника підприємства, взятих на контроль.

2. Організаційна робота (бездокументального обслуговування):
- прийом та передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);

- створення «телефонного іміджу» підприємства та керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації чи завершення телефонних дзвінків;

- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;

- Організація та координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;

- підготовка засідань та нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний)

- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань та пропозицій працівників;

- Виконання особистих доручень.

3. Кадрове забезпечення:
-оформлення працівників працювати.

Прес-секретар

from 07.2020 to 02.2022 (1 year 7 months)
Удар, політична партія Віталія Кличка, Полтавська обласна партійна організація, Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Аналіз роботи проектів Житомирської області;
Підготовка та організація заходів;
Участь в з´їздах партії;
Складання стратегії просування;
Регулярне наповнення контентом клієнтських груп і пабліків;
Постійне відстежування та модерація сторінок;
Організація та реалізація рекламних кампаній в соціальних мережах.

Менеджер по продажам

from 06.2020 to 09.2020 (3 months)
SM Ukraine, Житомир (Маркетинг, реклама, PR)

Пошук нових клієнтів
Комунікація та перемовини з клієнтами
Підготовка та контроль підписання договорів
Виставлення та контроль оплати рахунків
Підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього

Education

Державний Університет Житомирська Політехніка

Факультет бізнесу та сфери обслуговування. Фінанси, банківська справа, страхування, Житомир
Higher, from 2016 to 2021 (5 years)

Фінансист входить до найпрестижніших професій сучасності. Фахівці цієї сфери діяльності досить високо цінуються за умови їхньої високої кваліфікації. Такі фахівці відіграють ключову роль у забезпеченні стабільності та процвітання як окремих компаній, так і всієї економіки в цілому. У сучасному світі, де економічні умови змінюються стрімко, а фінансові ринки стають дедалі складнішими, важливість професії фінансиста важко переоцінити.

На глобальному рівні ця професія є важливою для забезпечення фінансової стабільності, розвитку інновацій та зростання національних економік. У світі, де економічна невизначеність є звичною справою, саме фінансисти допомагають компаніям та інвесторам приймати обґрунтовані рішення, які сприяють сталому розвитку та фінансовому успіху.

Additional education and certificates

Онлайн практика в ПриватБанке

4 місяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Активные продажи
  • Управління командою
  • Фінансова грамотність
  • Організованість
  • Графічний дизайн
  • Організація роботи персоналу
  • Стресостійкість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average
  • Slovak — fluent

Additional information

Працювала два з половиною роки за кордоном на посаді керівника. Чудово володію словацькою мовою та вмію організовувати роботу персоналу. Здійснювати заходи з соціального розвитку колективу підприємства, розроблення, укладання і виконання колективного договору, проводити роботу щодо зміцнення трудової і виробничої дисципліни та дії сприяння розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників. Під моїм керівництвом було 17 осіб.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: