- PRO
Igor
Комерційний директор
- Considering positions:
- Комерційний директор, Заступник директора, фінансовий директор, Фінансовий менеджер, Керівник департаменту
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 55 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4113108/?puid=130670
Work experience
Фінансовий директор
from 05.2024 to now
(1 year 3 months)
Хмельницькрибгосп, ПрАТ, Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)
Компанія займається виробництвом товарної риби (короп, товстолоб, щука, білий амур) та переробкою вирощеної риби.
•Облік і звітність:
•сформована організаційна структура фінансово економічного блоку;
•сформована та, за необхідності, актуалізується облікова політика підприємства;
•ведеться контроль за дотриманням облікової політики;
•програмне забезпечення для ведення управлінського обліку (ведуться переговори по впровадженню ПЗ)
•Здійснюється контроль за:
•правильним та своєчасним оформленням прийому та витрачанням запасів, матеріалів, палива, товарів та інших цінностей;
•за своєчасним складанням звітних калькуляцій собівартості продукції, балансів та бухгалтерської звітності;
•своєчасним стягненням дебіторської та погашенням кредиторської заборгованостей;
•правильним витрачанням фонду оплати праці, нарахуванням та виплатою всіх видів премій, винагород та допомог;
•обґрунтованим та законним списанням з бухгалтерського балансу недостач, втрат, дебіторської заборгованості та основних засобів;
•за своєчасним проведенням інвентаризації коштів, товарно-матеріальних цінностей та розрахунків, а також ревізій у підрозділах підприємства.
•Середньострокове планування:
•проводиться методичне керівництво, розробка форм, шаблонів та документації, порядку та строків проведення робіт;
•організовано загальне керівництво за розробкою планів та бюджетів виробничих підрозділів, бюджету доходів та витрат та руху грошових коштів по підприємству забезпечується узгодженість та взаємна ув'язка бюджетів виробничих підрозділів та служб підприємства;
•відповідні коригування вносяться у бюджети підприємства та виробничих підрозділів у разі зміни виробничо-господарської ситуації;
•береться участь у визначенні потреби в оборотних коштах за елементами та розрахунок нормативів оборотних коштів;
•показники затвердженого фінансового плану та завдання, ліміти оборотних коштів доведені до підрозділів підприємства та здійснюється систематичний контроль за їх дотриманням та виконанням;
•здійснюється контроль за закупівлею товарно-матеріальних цінностей з метою запобігання накопиченню наднормативних запасів;
•Кредитні заявки та заявки на участь у програмах складені та подані у встановлені терміни до установ банків та інших учасників.
•Оперативне планування
•складання та подання керівництву підприємства відомостей про надходження коштів, в платіжні дні реєстри платежів, платіжний календар на тиждень, місяць, звітів про хід виконання основних показників фінансового плану, про стан розрахунків з контрагентами, тощо;
•оперативні наради зі співробітниками фінансово економічної служби проводяться на постійній основі;
•береться участь у нарадах з іншими керівниками;
•береться участь у визначенні фінансових умов під час укладання господарських договорів.
Фінансовий директор
from 04.2023 to 05.2024
(1 year 1 month)
Красногірське, ТОВ, Черкаська обл. (Сільське господарство, агробізнес)
Група компаній до складу якої входять виробничі підприємства сільськогосподарського напряму: молочно-товарна ферма, виробник сільськогосподарської продукції та олійний завод.
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів;
•Фінансове планування господарської діяльності;
•Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації за підсумками діяльності компаній;
•Моніторинг та аналіз поточних результатів діяльності компаній;
•Узгодження платежів/договорів, контроль використання грошових ресурсів;
•Управління оборотним капіталом (контроль за оборотністю запасів, розміром дебіторської, кредиторської заборгованості);
•Взаємодія із банківськими установами;
•Координація роботи по підготовці заявок на учась в конкурсах та грантах.
Фінансовий директор
from 08.2022 to 02.2023
(6 months)
Інвестиційна група Тайм, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)
Група компаній до складу якої входять виробничі підприємства сільськогосподарського напряму: молочно-товарна ферма, свинарський комплекс, виробники сільськогосподарських та овочевих культур.
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів;
•Фінансове планування господарської діяльності;
•Управлінський облік господарських операцій. Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації про результати діяльності компаній;
•Моніторинг та аналіз поточних результатів діяльності компанії;
•Формування оптимальних схем фінансових потоків, узгодження платежів/договорів, забезпечення
•платіжного календаря; контроль використання грошових ресурсів;
•Управління оборотним капіталом (контроль за оборотністю запасів, розміром дебіторської, кредиторської заборгованості);
•Взаємодія з аудиторськими компаніями;
•Взаємодія з податковими органами;
•Взаємодія із банківськими установами.
Фінансовий директор
from 04.2020 to 08.2022
(2 years 4 months)
Асоціація виробників молока (АВМ), Умань (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Найбільший консультаційний центр у Європі, що поєднує господарства, які спеціалізуються на молочному тваринництві.
•Участь у спільному проекті з IFC (Міжнародна Фінансова Корпорація) у реалізації референтної моделі молочної ферми в Україні у таких галузях, як: облік, планування, управління фінансами, управління персоналом. Проведення аудиту МТФ з метою виявлення недоліків у вищевказаних процесах, пропозиція заходів щодо їх виправлення.
•Фінансовий директор молочно-товарної ферми;
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів за групою підприємств;
•Надання консультацій підприємствам щодо бюджетування та управлінської звітності;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності групи підприємств з метою оптимізації діяльності;
•Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації про
•результати діяльності підприємств;
•Участь в операційному управлінні молочно-товарних ферм.
Заступник Генерального директора – Фінансовий директор
from 12.2018 to 04.2020
(1 year 4 months)
ТОВ Українська Молочна Компанія, Бровари (Сільське господарство, агробізнес)
Провідний виробник коров'ячого молока; рослинництво: виробництво кормів для тварин та продукції для реалізації.
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів;
•Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації про
результати діяльності компанії;
•Моніторинг та аналіз поточних результатів діяльності компанії;
•Формування оптимальних схем фінансових потоків, узгодження платежів/договорів, забезпечення
платіжного календаря; контроль використання грошових ресурсів;
•Управління оборотним капіталом (контроль за оборотністю запасів, розміром дебіторської, кредиторської заборгованості);
•Контроль зовнішньоекономічних операцій; маркетинговий аналіз ринку сільгосппродукції; реалізація готової продукції;
•Взаємодія із банківськими установами.
Начальник відділу економіки та збуту
from 02.2017 to 10.2018
(1 year 8 months)
ДК Укрторф, Киев (Гірнича промисловість)
Провідний виробник торф'яної продукції, що включає чотири заводи з видобутку та переробки торфу, а також три підрозділи з видобутку торфу.
•Організація комплексного вивчення та аналіз фінансово – економічної діяльності підприємств: виробництво, ринки та канали збуту, транспортна логістика, споживачі.
•Управління фінансово-економічними відділами та департаментами продажів структурних підрозділів компанії, підготовка поточних та довгострокових планів виробництва та реалізації продукції.
•Організація збуту продукції, ведення переговорів та підготовка комерційних пропозицій потенційним споживачам, укладання контрактів із споживачами та транспортними компаніями. Забезпечення контролю за своєчасністю відвантаження продукції у встановлені терміни, відповідності обсягу, номенклатурі та якісним характеристикам. Аналіз руху запасів та готової продукції, контроль платіжної дисципліни.
•Аналіз виконання підрозділами бюджетних показників, контроль системи ціноутворення, розробка заходів щодо зниження збитків та непродуктивних витрат, запровадження процедур для ефективного використання капітальних інвестицій та фінансових ресурсів, зниження собівартості продукції; систематичний облік виробничих та економічних показників роботи підприємств.
•Навчання співробітників департаментів продажу та фінансово-економічних відділів.
Заступник Генерального директора з економіки та інвестицій
from 01.2008 to 02.2017
(9 years 1 month)
ТОВ Інвестиційно Промислова Спілка, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Корпоративний центр підприємств різних галузей та сфер діяльності – сільське господарство, будівництво, банківська та страхова галузі, сфера послуг та медіа.
•Розробка та впровадження корпоративної звітності щодо групи підприємств з метою надання результатів діяльності як внутрішнім, так і зовнішнім користувачам.
•Детальний економічний аналіз та прогнозування, націлені на формування конкретних рекомендацій для забезпечення зростання фінансово-економічних показників діяльності компанії.
•Організація роботи зі складання звітних та презентаційних матеріалів для поточних та потенційних інвесторів та кредиторів.
•Розробка фінансових моделей, як за існуючими, так і перспективними проектами (виробництво паливних пелет, виробництво козиного молока, готельний бізнес та інші).
•Інвестиційний аналіз капітальних витрат компанії (оцінка проектів, відстеження їх реалізації, аналіз результатів).
•Керівництво взаємодії із зовнішніми організаціями: інвестори, консалтингові та аудиторські компанії.
•Керівництво взаємодії з кредитними організаціями.
•Аналіз та оцінка компаній, проектів, інвестицій, оцінка придбань.
•Керівник проектів, участь у проектних командах, які створюються для реалізації інвестиційних проектів.
•Виявлення резервів зниження собівартості, оптимізації витрат підприємства.
•Операційне керування.
•Ведення та участь у проведенні переговорів.
Начальник фінансово – економічного відділу
from 02.2007 to 01.2008
(11 months)
ТОВ Інвестиційна вагонна компанія, Київ (Транспорт, логістика)
Один із лідерів транспортного ринку залізничних перевезень України.
•Бюджет, фінансовий аналіз, бізнес-планування, робота з кредитними установами.
Заступник Головного інженера з економіки
from 05.2005 to 02.2007
(1 year 9 months)
ПФК Прометей, Донецьк (Металургійна промисловість, металообробка)
Провідний постачальник брухту чорних металів на металургійні підприємства.
•Проект розвитку ломозаготівельних та переробних підприємств.
Начальник відділу маркетингу.
from 08.1993 to 09.2004
(11 years 1 month)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
•Управління роботи з клієнтами. Начальник відділу маркетингу.
•Казначейство. Головний спеціаліст.
•Відділ міжнародних платежів. Провідний фахівець.
Начальник відділу маркетингу
from 08.1992 to 08.1993
(1 year)
ТОВ БІТА, Донецьк (ЗМІ, медіа)
•Просування послуг виробництва телевізійної реклами та фільмів на ринок. Розміщення готової продукції на регіональних та національних телеканалах.
Education
Донецький Державний Університет
Факультет «Матеріально – технічне постачання», кваліфікація – економіст, Донецьк
Higher, from 1987 to 1993 (6 years)
Additional education and certificates
Tacis программа по обучению менеджеров
2004 год Tacis, десятинедельная стажировка в Deutsche Bank AG Frankfurt am Main
Tacis програма з навчання менеджерів Десятитижневе стажування Deutsche Bank AG Frankfurt am Main
2004
Cambridge ESOL Міжнародний сертифікат Фінансовий англійський (advanced)
2010
Knowledge and skills
- Вміння керувати
- Планувати
- Організовувати
Language proficiencies
English — advanced
More resumes of this candidate
Considering positions: Deputy general manager, CFO, Бізнес-асистент
Kyiv
Full-time
- Chief financial officer, PJSC "Khmelnytskrybhosp", 1 year 3 months
- Chief financial officer, Krasnogirske LLC, 1 year 1 month
Similar candidates
-
Head of sales
Kyiv, Dnipro , more 3 cities -
Коммерческий директор
35000 UAH, Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Head of e-commerce
80000 UAH, Kyiv, Vinnytsia, Remote -
Керівник відділу продажу
Kyiv, Odesa, Kharkiv -
Комерційний директор
Kyiv -
Head of sales department, MD, Director
Kyiv